Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies met politici (2004) > Jean-Marie Dedecker (VLD) - 8 tot 14 maart
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Jean-Marie Dedecker (VLD) - 8 tot 14 maart "Ze noemen hem een pitbull en daar is hij best trots op. Samen met Hugo Coveliers verzet hij zich met hand en tand tegen sommige van hogerhand gedicteerde wetten. Herhaaldelijk kwam de Oostendse coach in het nieuws, vooral inzake de (verkeers)veiligh

Discussietools
Oud 10 maart 2004, 18:36   #1
pielewuiter
Schepen

Stuur een bericht via Instant Messenger naar pielewuiter Stuur een bericht via MSN naar pielewuiter Stuur een bericht via Yahoo naar pielewuiter
Standaard

als je als werkloze gaat werken via den interiem of bvb. aan de haven met de pas als gelegenheidsarbeider , bij zowat elke tewerkstelling word de tijdelijke werkkracht bestolen van zijn rechten ,

ik heb zo'n periode gehad wanneer ik elke overtreding heb aangeklaagd en eventueel naar de arbeidsrechtbank ben gestapt , is niet vol te houden want zo langzamerhand ben je nergens nog welkom en heb reeds 5 tegenpartijen op de arbeidsrechtbank en heb nog materiaal liggen voor nog eens drie tegenpartijen te dagvaarden .

zelfs de overheidsbedrijven doen hier rustig aan mee
neem nu de post en t-groep (vdab-t-interim) ze gaan zesduizend banen schrappen terwijl honderden uitzendkrachten elke dag vele gratis overuren presteren , krijgen geen werkkledij , krijgen geen verplaatsingsvergoeding....enz.... , moeten een postfiets aankopen die duurder is dan de opbrengst van de eerste arbeidsovereenkomst van één week..........
op 5/5/2004 zal er een tussenvonnis zijn in mijn zaak (hoop ik)
dus voor mij kan je het niet doen maar er zijn nog vele honderden slachtoffers

als ik als langdurige werkloze 2 weken als uitzendkracht werk verlies ik het verhoogd kindergeld , en dit terwijl oogluikend word toegestaan dat werknemers met een inkomen van 4 �* 5000euro in de maand een verhoogd kindergeld mogen ontvangen doormiddel van een fraude-constructie waarbij 6 dagen op 7 word gewerkt , de 2 week-end dagen word bij het loon van de weekdagen geteld en één weekdag per week economisch werkloos maw. zij lichten niet enkel het kindergeld op maar ook de rva zie wet op de inhaalrust wanneer een zondag word gewerkt dient men binnen de zes dagen een inhaalrustdag te nemen en kan men geen werkloosheidsuitkering genieten zolang er een recht op inhaalrust is

door de vele korte tewerkstellingen heb ik geen recht op een activa-banenplankaart waardoor ik als werkwillige werkloze word gediscrimineerd ten op zichte van de niet werkende werklozen

wat gaat de vld doen zodat de werkwillige tijdelijke arbeidskrachten mogen ontvangen waarvoor ze hebben gewerkt ?

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:15.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be