![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Schepen
|
![]() hoe gaan we van een gezonde begroting naar miljarden tekort?
![]() Leugens? of gwn op hun stoelke zitte en nu al jaren niets doen? of toch al bijna jaren. ik wil maar zeggen als iemand het herinnerd Hongarije was falliet door slecht beleid ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu rekenen ze er alweer geld van de Vlaamse regering bij om te kunnen zeggen dat de begroting in evenwicht is. Geld dat helemaal nog niet eens binnen is. Alles is goed om de kiezers zand in de ogen te strooien. Puur allemaal boerenbedrog niet meer of niet minder. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Zolang Belgie zal bestaan , zal er geen sprake zijn om verstandig met geld om te springen.
Einde verhaal. Laatst gewijzigd door Don Quichote : 4 september 2008 om 14:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mss valt er nu niet zo veel meer te verkopen dat ze dan later weer terug moeten huren hé
![]() |
#5 |
Vreemdeling
|
![]() Dat ze gewoon snoeien in de uitgaven. De begroting is nu deels uit evenwicht omdat te rente op de staatsschuld ook omhoog zijn gegaan. Ik denk niet dat je dan net meer schulden moet maken. Verder is een begroting alleen maar slecht voor de economie. Dus geen geld uitgeven da er niet is...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() de berichtgeving die er momenteel is over de begroting is zuivere tjeven-taktiek : kop in het zand ,
vraag mij niets want ik doe of ik je niet zie |
![]() |
![]() |