![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#801 |
|
Minister
|
Ben je het met Willy eens, of met Het Nieuwsblad?
Ik vind de toevoeging 'terecht' vergelijkbaar met een doodsverwensing. |
|
|
|
|
|
#802 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Ik lees dat de journalist de interpretatie van De Waele enigszins overtrokken vond.
|
|
|
|
|
|
#803 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
overtrokken, maar niet geheel onterecht?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
|
|
|
|
#804 |
|
|
Als doodsbedreigingen al niet meer kunnen, het is toch niet alsof ze van Vlaamse facisten komen.
|
|
|
|
|
|
#805 |
|
Minister
|
doodsbedreigingen mogen, als het van franstaligen komt
als er morgen ook maar 1 vlaming een doodsbedreiging stuurt naar welke franstalige dan ook, zal dit forum te klein zijn voor de topics die azert en zijn vriendjes erover zullen starten...
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." Laatst gewijzigd door lollysticky : 3 september 2008 om 14:56. |
|
|
|
|
|
#806 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Nee, ik was daar niet met de fiets...
Je mag het begrip "lichamelijk geweld" letterlijk nemen. Maar ja, dat mag zeker omdat ik Belgicist ben?
|
|
|
#807 |
|
|
Wijs me aan wie dat was Kim, die geef ik petsen zodat hij op zijn moeder roept.
Laatst gewijzigd door HAMC : 3 september 2008 om 20:20. |
|
|
|
|
|
#808 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#809 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#810 |
|
|
HEEL INTERESSANT:
4 september in 'Ter zake' 'Ten Oorlog: Braine-Le-Compte vs Lennik' Zelfs de inwoners van Braine-Le-compte geloven niet dat hun burgemeester die oorlogstaal heeft gebruikt.
|
|
|
#811 | |
|
|
Citaat:
Zou ik ze kennen van dit forum?
“They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.” Donald J. Trump Laatst gewijzigd door stab : 5 september 2008 om 09:24. Reden: Belgische vod ipv Belgische vlag |
|
|
|
|
|
|
#812 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|