Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 4 oktober 2008, 11:34   #401
Vorenus
Banneling

Vorenus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Lees het boek maar eerst in plaats van onzin te debiteren over 'linkse geest' en dergelijke. U kent mijn 'geest' overigens niet.
Een boek van eender wie is geen synoniem als zijnde de waarheid.
Vorenus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2008, 11:47   #402
ERLICH
Minister-President

ERLICH's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Lees het boek maar eerst in plaats van onzin te debiteren over 'linkse geest' en dergelijke. U kent mijn 'geest' overigens niet.
Dus u leest een ex-VB'er zijn boek. Had u het ook gelezen indien hij nog met volle overtuiging VB'er was geweest. Misschien om dan tussen de regels te lezen?

Wat betreft uw geest, correct die ken ik niet. Net zo min als u de geest van andere kent maar waar u aan de hand van opportunisten zich wel een beeld van vormd.

En, indien u oog hebt voor onzin. Moet de resultaten van de linkse reactie's er eens op nalezen. Het is niet om dat deze reactie's misschien meer aanleunen bij uw gevoelens voor bepaalde personen of partijen dat deze niet zouden bestaan uit "onzin". Personen die ijveren naar een verdraagzame open samenleving, maar die tegelijkertijd haat prediken tegen andersdenkende en deze willen muilkorven, wat vertellen die volgens u, juist "onzin".

Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2008, 11:49   #403
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

duveltje382's schermafbeelding

Standaard

Zingen is gezond,en wat heeft de Nazie met 2008 te maken?(leeft hitler mss nog )
Oud 4 oktober 2008, 11:51   #404
TypO
Gouverneur

TypO's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roger verhiest Bekijk bericht
Het is vanzelfsprekend zeer nuttig dat de VBJ geïndoctrineerd wordt om het huidige democratische systeem (plutocratisch ?) te verwerpen en heimwee te laten krijgen naar andere tijden, toen antisemitisme getuigde van vaderlandslievendheid en kritiekloos geleid worden door een voortvarende "eigen volk" elite het enig juiste systeem.

Dissidenten zijn dan misdadigers, die het verdienen in concentratiekampen te verrekken.
Men moet die kindjes vooral leren wat "de nacht der lange messen" precies was en hoe ook een "rechtse" revolutie in de eerste plaats haar eigen kinderen opeet.

dit alles om de nazistische liedekens wat te duiden.

het zou beter zijn de jeugd wat moslimgekrijs aan te leren, de multicul dotrine wat aan te zwengelen en de grondbeginselen van de islam bij te brengen.

ach nee.... dat laatste doet de vrt al.
Goed op weg dus.
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal.

Laatst gewijzigd door TypO : 4 oktober 2008 om 11:51.
TypO is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2008, 12:11   #405
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH Bekijk bericht
Dus u leest een ex-VB'er zijn boek. Had u het ook gelezen indien hij nog met volle overtuiging VB'er was geweest. Misschien om dan tussen de regels te lezen?

Wat betreft uw geest, correct die ken ik niet. Net zo min als u de geest van andere kent maar waar u aan de hand van opportunisten zich wel een beeld van vormd.

En, indien u oog hebt voor onzin. Moet de resultaten van de linkse reactie's er eens op nalezen. Het is niet om dat deze reactie's misschien meer aanleunen bij uw gevoelens voor bepaalde personen of partijen dat deze niet zouden bestaan uit "onzin". Personen die ijveren naar een verdraagzame open samenleving, maar die tegelijkertijd haat prediken tegen andersdenkende en deze willen muilkorven, wat vertellen die volgens u, juist "onzin".
Natuurlijk lees ik het boek van Verstrepen. Zelfs vrij interessant. Meer bepaald wanneer hij het heeft over de opkomst van de 'vrije radio's' en dergelijke. Maar ik lees ook andere boeken. Zo heb ik hier de hele collectie van de 'kwade jaren' liggen, van Arthur De Bruyne. Een verzameling van al de artikels die hij schreef in 'Het Pallieterke', een voor u zeker onverdachte bron.En ik lees ook regelmatig het Parochieblad of de biografie van Wies Moens of het Laatste Nieuws of Tekos men zijn runensymbool. Maw: ik lees wat ik wil.

Laatst gewijzigd door system : 4 oktober 2008 om 12:13.
system is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2008, 12:15   #406
Herr Oberst
Eur. Commissievoorzitter

Herr Oberst's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Natuurlijk lees ik het boek van Verstrepen. Zelfs vrij interessant. Meer bepaald wanneer hij het heeft over de opkomst van de 'vrije radio's' en dergelijke. Maar ik lees ook andere boeken. Zo heb ik hier de hele collectie van de 'kwade jaren' liggen, van Arthur De Bruyne. Een verzameling van al de artikels die hij schreef in 'Het Pallieterke', een voor u zeker onverdachte bron.En ik lees ook regelmatig het Parochieblad of de biografie van Wies Moens of het Laatste Nieuws of Tekos men zijn runensymbool. Maw: ik lees wat ik wil.
Uw antwoord is, zoals steeds, compleet naast de kwestie. U hebt op geen enkele opmerking van Erlich ten gronde gereageerd.

Laatst gewijzigd door Herr Oberst : 4 oktober 2008 om 12:15.
Herr Oberst is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2008, 12:39   #407
De_Laatste_Belg
Minister

De_Laatste_Belg's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat valt daar voor commentaar over te geven? In een rechtsorde is het aanvallen van een burger straf- en laakbaar, ongeacht welke huid het slachtoffer heeft.

Als VB'er voel ik me trouwens helemaal niet aangesproken of verantwoordelijk voor wat dat "krapuul" daar uitvreet. Ik zie geen enkel (ver)band tussen die lui en mezelf als VB'er.

Het spreekt voor jouw Jan. Ik heb je nog niet anders dan 'beschaafd' gekend. Toch is 't zelfde krapuul dat De Winter in 't Duits toespreekt in 't eerste clippeke. Toch zijn op VB activiteiten dikwijls veel nazi groepjes vertegenwoordigd. En die worden steevast hartelijk ontvangen.

Kijk ik kan begrijpen dat je 'politiek' van mening bent dat België dient opgeknipt te worden. Maar dit als hoofd reden gebruiken om 't volledige VB maar te vergoelijken gaat heel ver. Je haalt een verschrikkelijk Trojaans paard binnen. En je wil het gewoon niet zien.
Oud 4 oktober 2008, 12:48   #408
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Oberst Bekijk bericht
Uw antwoord is, zoals steeds, compleet naast de kwestie. U hebt op geen enkele opmerking van Erlich ten gronde gereageerd.
Hoor hoor wie het zegt.
system is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2008, 12:56   #409
Erw
Secretaris-Generaal VN

Erw's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler Bekijk bericht
Je hebt gelijk...jij kent het sossenverleden beter dan ikzelf...
Haha, die zit wel.
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2008, 13:00   #410
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Het zingen van dat soort Duitse strijdliederen van tijdens WOII, heeft in vlaams-nationale milieus altijd bestaan. Reeds ten tijde vd nog unitaire Volksunie bestond dit (ofwel op feestjes, ofwel in de zogenaamde vlaamsgezinde cafés - in Brussel waren dat "de graaf van Egmont", de "Waltra" en de "Viking" (vlakbij KVS))
Toen in 1977 de Volksunie gezuiverd werd en het krapuul overstapte naar het VB, werden die "activiteiten" nog enkel binnen die nieuwe "partij" beoefend.
Verstrepen heeft hier dus absoluut niks nieuws verteld, enkel wat al jaren bestond, herbevestigd.

Laatst gewijzigd door Pietje : 4 oktober 2008 om 13:01.
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2008, 13:02   #411
Vette Pois(s)on
Perm. Vertegenwoordiger VN

Vette Pois(s)on's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Het zingen van dat soort Duitse strijdliederen van tijdens WOII, heeft in vlaams-nationale milieus altijd bestaan. Reeds ten tijde vd nog unitaire Volksunie bestond dit (ofwel op feestjes, ofwel in de zogenaamde vlaamsgezinde cafés - in Brussel waren dat "de graaf van Egmont", de "Waltra" en de "Viking" (vlakbij KVS))
Toen in 1977 de Volksunie gezuiverd werd en het krapuul overstapte naar het VB, werden die "activiteiten" nog enkel binnen die nieuwe "partij" beoefend.
Verstrepen heeft hier dus absoluut niks nieuws verteld, enkel wat al jaren bestond, herbevestigd.
Gewoon een randvraagje, in welke partij zit volgens u geen (of zeer weinig) krapuul?
Vette Pois(s)on is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2008, 13:05   #412
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Ik vind die discussies over alles wat Duits is en een beetje aan de oorlog kan herinneren, zo overtrokken, zo vergezocht, zo vermoeiend zonder meer.
Mijn vader is 5 jaar krijgsgevangene geweest. Niemand kan hem ervan beschuldigen een "nazi-vriendje" te zijn.
Hij wil helemaal niets te maken hebben met het Vlaams Belang, hij is één van de laatste "echte Belgen" denk ik. Voor hem hebben de woorden Vorst en Vaderland nog een diepe betekenis.
Toch heb ik hem als kind dikwijls heel vrolijk Westerwald en vele andere Duitse liedjes, stapliedjes, liefdesliedjes enzovoort horen zingen. Dit zonder enige bijgedachte.
Je kan de Nazi's haten, maar dat wil toch niet zeggen dat je alles wat Duits is moet haten? In Duitsland gebeurden zelfs tijdens de oorlog dingen die goed waren. Hoe anders hadden mensen als mijn vader een 5-jaar lange lijdensweg kunnen doorstaan?
Vooral mensen die de oorlog niet hebben meegemaakt en die niet direct uit eerste hand (zoals mijn generatie) erover hebben horen vertellen, voornamelijk jongeren dus, zijn heel snel met hun oordeel over het Duitse volk en de Duitse cultuur.
Schei uit met haten, vergeef, vergeet niet, maar veroordeel geen volledig volk.
Oud 4 oktober 2008, 13:08   #413
Diederik v.d Elzas
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vette Pois(s)on Bekijk bericht
Gewoon een randvraagje, in welke partij zit volgens u geen (of zeer weinig) krapuul?
Diederik v.d Elzas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2008, 13:11   #414
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oh maar, als je weet hebt van even laakbare feiten binnen andere partijen, mag je dat altijd melden hoor.
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2008, 13:18   #415
De rechtvaardige rechter
Parlementslid

De rechtvaardige rechter's schermafbeelding

Standaard

Nu dat we toch over de nazi's en Vlaanderen bezig zijn

http://nl.youtube.com/watch?v=Tc_1e8jY46I

http://nl.youtube.com/watch?v=dS5-wIfHHkA

Laatst gewijzigd door De rechtvaardige rechter : 4 oktober 2008 om 13:20.
De rechtvaardige rechter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2008, 13:29   #416
Jeronimo
Minister-President

Jeronimo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik niet. Verstrepen wel en Freddie Van Gaever ook.
En alle VB'ers die deze verhaaltjes ontkennen ook.
Jeronimo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2008, 13:46   #417
Vette Pois(s)on

Vette Pois(s)on's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Oh maar, als je weet hebt van even laakbare feiten binnen andere partijen, mag je dat altijd melden hoor.
de splinter en de balk he

Nee serieus, wat denkt ge nu zelf?
Vette Pois(s)on is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2008, 13:47   #418
De_Laatste_Belg
Minister

Standaard

Citaat:
Nogmaals? Ok...laat maar komen
Jij hebt mij uitgenodigd om te reageren.

Citaat:
Citaat:
Punt 1 van het VB programma (Vlaamse Staatsvorming) slaat wat mij betreft op niks. Het opknippen van België is vandaag geen goede zaak. Er is nog zoveel te verwezenlijken voor Vlamingen binnen België. Zoals een eerlijke en ongedwongen vertegenwoordiging in de Federale Parlementen. Zoals een Vlaming die leert trots te zijn op taal en cultuur zonder angst voor iets als verfransing. Pas als daarnaar gestreefd is, echt naar gestreefd is, dan pas is opknippen een alternatief. Opknippen is een onherstelbare daad, en daarom pas 't allerlaatste mogelijk alternatief.
Citaat:
U spreekt zichzelf eens te meer flagrant tegen.
Een eerlijke vertegenwoordiging van de Vlamingen binnen België staat synoniem aan separatisme. Ik kijk er van op dat U dat niet weet.
Grapjas. Hef België volledig op ? En België zal een eerlijke vertegenwoordiging hebben van doet er niet toe welke groep. Iets dan niet bestaat kan kleur bekennen ? Goei grap.

Citaat:
Di Rupo als antwoord op de vraag of een Vlaamse meerderheidsstemming in het parlementhet parlement niet gewoon democratie is: "dan zal democratie het einde van België betekenen"
Ah. Daar is het Calimero complex weer. Omdat Di Rupo dat zegt moeten we daar afblijven? Kom wees ernstig. Dat zou niks maar dan ook niks mogen beteken voor een Flamingant (zoals jij je profileert).

Citaat:
Een Vlaams volksvertegenwoordiger heeft tot 20% meer stemmen nodig dan een Waalse om verkozen te worden.
Ja slimmeke. En dat is waar ik op tegenkom. Hoe kan je zelfs een staatshervorming eisen en uitvoeren met een oneerlijke Vlaamse vertegenwoordiging ? Jouw vorige reactie staat ook vol met dit soort rare wendingen. 't Begint met dat je 't oneens bent. Om dan netjes tot dezelfde conclusie te komen.

Citaat:
Op deze draad heeft U opgeroepen om de democratie af te breken.
Ik kan mij bijgevolg voorstellen dat U het volledig met deze gang van zaken eens bent.
Nee slimmeke. Ik vraag een eerlijke en juiste democratie. Dat een Vlaamse vertegenwoordiger meer stemmen nodig heeft om verkozen te worden dan een Waalse is geen democratie. Overigens. Deze particratie is ook niet het ideaal op weg naar een democratie.

Separatisme, daarentegen, breekt een democratie af tot de grond. Doet haar zelfs verdwijnen. Het volk is zo snel 'amused by' goocheltrucjes eh ?

Citaat:
Citaat:
Overigens staan er in punt 1 van het programma een aantal dingen waar ik onmogelijk kan achter staan.
Zo spreekt het VB van een transfer van 12,68 miljard. Dat is erg overdreven.
Citaat:
Vertel eens...op welke studie baseert U zich?
De allerlaatste studie werd gemaakt door de nationale Bank (Quaden) en sprak over meer dan 6 miljard.
Dit was oa zonder de jaarlijkse aflossing van de staatsschuldinteresten die ongeveer 6 miljard bedragen en die volledig door Vlaanderen wordt betaald.
Afhankelijk van de studie komt men tot een som tussen 3 en 13 miljard. Er flink gegraaid uit die studies. En afhankelijk het politiek doel kiest men lukraak wat er 't beste uitkomt. Het gemiddelde is 8 miljard. En als iemand die geen enkele nood ziet tot opsplitsing van België houdt ik het liever bij het gemiddelde.
Plus. Als je dat allemaal ziet in de context van het splitsen, dan moet je daar de splitsingskosten aftrekken. Als je dan toch zo precies wil zijn. Ga je die 12,8 dan nu netjes en correct corrigeren ? Dank u.
Plus. De melkkoe van België is niet Vlaanderen, maar Brussel. Van de transfers naar Wallonië betalen zij 2/3 en de Vlamingen 1/3.
Plus. Maak eens een degelijk plan dat rekening houd met de vergrijzing in Vlaanderen + het afbouwen van inwijkelingen (zoals gewenst door het VB). Kom aan 't werk.

Citaat:
Citaat:
Transfers zijn er trouwens ook binnen de Vlaamse regio's. En zelfs van Vlaanderen naar Europese regio's. Geen argument dus.
Citaat:
Er zijn zelfs transferten tussen mij en mijn vriendin.
De grootste transfert tussen de Vlaamse provincies is nog kleiner dat de kleinste transfert tussen elke Vlaamse en Waalse provincie. (zelfs het rijke Waals Brabant).
Zoals je zegt. Transfers zijn geen reden tot splitsen. Transfers zijn statische gegevens voor het in mekaar steken en uitvoeren van een Federaal beleid. Of ga je nu scheiden van de vriendin ?

Citaat:
Trouwens: ga maar eens aan de 16% armen, de gehandikapten en kansarmen in Vlaanderen uitleggen dat hun geld naar de Waalse en Brusselse PS-staat gaat en dat dat volgens U geen probleem is.
Ga dat maar eens uitleggen aan de hardwerkende alleenstaande vader/moeder die de eindjes niet aan elkaar kan knopen omdat hun belastingen al 175 jaar naar het zuiden vloeien.
Versimpelde VB propoganda.

Citaat:
Wil je die Vlaamse slachtoffers van de Belgische struktuur er dan ook bijvertellen dat zij in het zuiden fascist worden genoemd?
En als je toch bezig bent wil je dan ineens eens naar Wallonië rijden en aldaar de getto's gaan bezoeken en die sukkelaars uitleggen dat hun armoede volledig te danken is aan het feit dat de PS geen moeite hoeft te doen om hun uit hun ellende te halen wegens toch genoeg geld uit Vlaanderen?
Leuk !

Citaat:
Citaat:
De eis voor amnestie kan ik totaal niet steunen. Integendeel. Persoonlijk vind ik dat ook de kerk op haar aandeel moet aangekeken worden.
Citaat:
Ikzelf ben een hevige tegenstander van amnestie ook al is België het enige land dat dat niet heeft verleend.
Je vraagt gewoon geen amnestie aan volksvijandige en anti-democratische bedriegers.
En weer komt het op 't zelfde neer. De passie tot splitsen is voldoende om het programma van het VB te aanvaarden. Alhoewel je 't passioneel niet eens kan zijn met een aantal belangrijke zaken in 't programma.

Ook de groenen hebben programmapunt rond Vlaanderen-België. Heb je 't al gelezen ?

Citaat:
Citaat:
Samenwerking met Nederland ? Natuurlijk. We doen dat al. Prachtig zoals we dat doen in de Fortis zaak. Laat mij niet lachen aub.
Citaat:
Als open wereldburger ben ik uiteraard voor samenwerking met andere mogendheden.
Dat Belgicisten er een uitgesproken provincialistisch en bekrompen "onder de toren" nationalisme op na houden mag ons niet tegenhouden om over onze grenzen met een open blik naar de wereld te kijken.
We doen dat al !!! Bilateraal en Europees. Het wekt bij jouw geen argwaan eh ? Dat het een apart programmapunt is ? Slikken maar !!

Citaat:
Citaat:
En dan het notoire "Bovendien pleiten wij ervoor de ontwikkelingssamenwerking te heroriënteren door meer nadruk te leggen op de thuislanden van de hier verblijvende niet-Europese vreemdelingen." Eerlijk waar slaat dat op ?
Citaat:
Moeilijkheden met lezen?
Volg een avondkursus.
LOL. Je kant niet uitleggen huh ? Is dat alles wat je kan zeggen? Ohhh ok. Geen probleem meneer. LOL.
Na het 'antwoord versturen' ga ik effe met mijn tomaten babbelen. Ze groeien daarvan.

Citaat:
Citaat:
Nu kijk. Dat zijn redenen om niet op het VB te stemmen. Persoonlijke redenen.
Citaat:
En ze zijn ernaar...
Ja en ? Is mijn 'vrije meningsuiting' onverdraaglijk voor jou dan ?

Citaat:
Citaat:
Maar sterker nog is de discrepantie tussen het programma en wat de militanten doen en spuien. Het programma is aangepast om een tweede veroordeling te vermijden. De mensen zijn niet veranderd. De militanten zijn even xenofoob als voorheen. Zelfs xenofoob t.o.v Belgen, en daar ligt ook de basis van de splitsingsdrang van het VB.

Citaat:
Is het cordon sanitair nu net geen prachtig voorbeeld van xenofoob gedrag tav uw eigen volk?
In het bericht dat jouw op je paard gooide stond DUIDELIJK dat ik het cordon sanitair maar walgelijk vind. Blijf bij de les slimmeke.

Citaat:
Het diaboliseren van een groep mensen met koosnaampjes als mestkevers, mentaal gehandikapten en dergelijke is trouwens een vorm van onvervalst racisme.
Dat is volledig op jouw eigen rekening. Niet wenen aub.

Citaat:
Citaat:
Zoals ik eerder al gesteld heb is racisme, alhoewel verwerpelijk, een menig. En dient daarom getolereerd te worden. Dat neemt niet weg dat ook ik mijn eerlijke mening kan brengen. En die gaat als volgt "RACISME IS VERWERPELIJK".
Citaat:
Ikzelf vind dat racisme niet mag getolereerd worden.
Discriminatie mag niet getolereerd worden. Racisme, indien niet meer dan een meningsuiting, moet kunnen. Vrijheid van meningsuiting zou absolute moeten zijn.

Citaat:
De Belgische racismewetten zijn echter gemaakt om een politieke partij te treffen en niet om mensen te beschermen. (cfr De Man/ Pataer/De Witte CGKR)
Als je doelt op de veroordeling van de VB vzw's ? Die zijn veroordeeld voor het aan zetten tot discriminatie. Het CGKR houdt vooral het 'aanzetten tot' en 'het discrimineren' in de gaten.

Citaat:
Daar U in deze draad heeft opgeroepen om racisme te plegen op gronden van politieke overtuiging mag ik dus besluiten dat U van uzelf vindt dat U er een verwerpelijke mening op na houdt.
En waar doe ik dat ? En. Klaag mij dan aan eh ? Asjeblieft.

Citaat:
Citaat:
Hoe kan je nu een bijgeschaafd programma aanvoeren als iets waarrond je kan debatteren? Het programma dekt de lading niet. Het is huichelachtig en leugenachtig. Het zegt totaal niet waar het VB voor staat.
Citaat:
Ik herhaal:
Calumniare audacter, semper aliquid haeret
Is dat geen aanzetten tot geweld meneer ?
Oud 4 oktober 2008, 14:06   #419
De_Laatste_Belg
Minister

Standaard

Het aanvechten van het VB, hun programma, hun militanten en vooral hun extreem rechtse splintergroepjes is NIET gelijk aan 't aanvechten van uw standpunt dat België gesplit moet worden. Uw heeft voor dat éne punt niet het hele verwerpelijke racisme van het VB nodig. U kan dat net zo goed vanuit de NVa doen. U heeft een keuze.

Dat u stelt dat u geen keuze heeft dan het VB bevestigd enkel uw blindheid voor de onfrisse praktijken van de meest rechtse VB militanten.
Oud 4 oktober 2008, 14:45   #420
Max van Dietschland

Max van Dietschland's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Beste,

Ben je omwille van het zingen van een "fout" liedje plots een krapuul ? Die mensen doen niemand anders kwaad met het zingen van bijvoorbeeld het liedje van Horst Wessel.

Dat is nogal wat anders dan de jongerenbendes die hele dagen mensen lastigvallen of zelfs in elkaar slaan in de grote steden. Vaak krakersgespuis, druggebruikers of allochtone jongerenbendes die hun oerwouddriften mee hebben gebracht naar Vlaanderen.

https://x.com/dietschland

Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 4 oktober 2008 om 14:45.
Max van Dietschland is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:20.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be