![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#401 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#402 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wat betreft uw geest, correct die ken ik niet. Net zo min als u de geest van andere kent maar waar u aan de hand van opportunisten zich wel een beeld van vormd. En, indien u oog hebt voor onzin. Moet de resultaten van de linkse reactie's er eens op nalezen. Het is niet om dat deze reactie's misschien meer aanleunen bij uw gevoelens voor bepaalde personen of partijen dat deze niet zouden bestaan uit "onzin". Personen die ijveren naar een verdraagzame open samenleving, maar die tegelijkertijd haat prediken tegen andersdenkende en deze willen muilkorven, wat vertellen die volgens u, juist "onzin".
![]() |
![]() |
#403 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zingen is gezond,en wat heeft de Nazie met 2008 te maken?(leeft hitler mss nog
![]()
![]() |
#404 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
het zou beter zijn de jeugd wat moslimgekrijs aan te leren, de multicul dotrine wat aan te zwengelen en de grondbeginselen van de islam bij te brengen. ach nee.... dat laatste doet de vrt al. Goed op weg dus.
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. Laatst gewijzigd door TypO : 4 oktober 2008 om 11:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#405 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 4 oktober 2008 om 12:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#406 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Herr Oberst : 4 oktober 2008 om 12:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#407 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Het spreekt voor jouw Jan. Ik heb je nog niet anders dan 'beschaafd' gekend. Toch is 't zelfde krapuul dat De Winter in 't Duits toespreekt in 't eerste clippeke. Toch zijn op VB activiteiten dikwijls veel nazi groepjes vertegenwoordigd. En die worden steevast hartelijk ontvangen. Kijk ik kan begrijpen dat je 'politiek' van mening bent dat België dient opgeknipt te worden. Maar dit als hoofd reden gebruiken om 't volledige VB maar te vergoelijken gaat heel ver. Je haalt een verschrikkelijk Trojaans paard binnen. En je wil het gewoon niet zien.
![]() |
![]() |
#408 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#409 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#410 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zingen van dat soort Duitse strijdliederen van tijdens WOII, heeft in vlaams-nationale milieus altijd bestaan. Reeds ten tijde vd nog unitaire Volksunie bestond dit (ofwel op feestjes, ofwel in de zogenaamde vlaamsgezinde cafés - in Brussel waren dat "de graaf van Egmont", de "Waltra" en de "Viking" (vlakbij KVS))
Toen in 1977 de Volksunie gezuiverd werd en het krapuul overstapte naar het VB, werden die "activiteiten" nog enkel binnen die nieuwe "partij" beoefend. Verstrepen heeft hier dus absoluut niks nieuws verteld, enkel wat al jaren bestond, herbevestigd.
Laatst gewijzigd door Pietje : 4 oktober 2008 om 13:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#411 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#412 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind die discussies over alles wat Duits is en een beetje aan de oorlog kan herinneren, zo overtrokken, zo vergezocht, zo vermoeiend zonder meer.
Mijn vader is 5 jaar krijgsgevangene geweest. Niemand kan hem ervan beschuldigen een "nazi-vriendje" te zijn. Hij wil helemaal niets te maken hebben met het Vlaams Belang, hij is één van de laatste "echte Belgen" denk ik. Voor hem hebben de woorden Vorst en Vaderland nog een diepe betekenis. Toch heb ik hem als kind dikwijls heel vrolijk Westerwald en vele andere Duitse liedjes, stapliedjes, liefdesliedjes enzovoort horen zingen. Dit zonder enige bijgedachte. Je kan de Nazi's haten, maar dat wil toch niet zeggen dat je alles wat Duits is moet haten? In Duitsland gebeurden zelfs tijdens de oorlog dingen die goed waren. Hoe anders hadden mensen als mijn vader een 5-jaar lange lijdensweg kunnen doorstaan? Vooral mensen die de oorlog niet hebben meegemaakt en die niet direct uit eerste hand (zoals mijn generatie) erover hebben horen vertellen, voornamelijk jongeren dus, zijn heel snel met hun oordeel over het Duitse volk en de Duitse cultuur. Schei uit met haten, vergeef, vergeet niet, maar veroordeel geen volledig volk.
![]() |
#413 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#414 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oh maar, als je weet hebt van even laakbare feiten binnen andere partijen, mag je dat altijd melden hoor.
![]() |
#415 |
Parlementslid
|
![]() Nu dat we toch over de nazi's en Vlaanderen bezig zijn
http://nl.youtube.com/watch?v=Tc_1e8jY46I http://nl.youtube.com/watch?v=dS5-wIfHHkA
Links en Vlaams Laatst gewijzigd door De rechtvaardige rechter : 4 oktober 2008 om 13:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#416 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#417 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#418 | |||||||||||||||||||||||||||||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Separatisme, daarentegen, breekt een democratie af tot de grond. Doet haar zelfs verdwijnen. Het volk is zo snel 'amused by' goocheltrucjes eh ? Citaat:
Citaat:
Plus. Als je dat allemaal ziet in de context van het splitsen, dan moet je daar de splitsingskosten aftrekken. Als je dan toch zo precies wil zijn. Ga je die 12,8 dan nu netjes en correct corrigeren ? Dank u. Plus. De melkkoe van België is niet Vlaanderen, maar Brussel. Van de transfers naar Wallonië betalen zij 2/3 en de Vlamingen 1/3. Plus. Maak eens een degelijk plan dat rekening houd met de vergrijzing in Vlaanderen + het afbouwen van inwijkelingen (zoals gewenst door het VB). Kom aan 't werk. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ook de groenen hebben programmapunt rond Vlaanderen-België. Heb je 't al gelezen ? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Na het 'antwoord versturen' ga ik effe met mijn tomaten babbelen. Ze groeien daarvan. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#419 |
Minister
|
![]() Het aanvechten van het VB, hun programma, hun militanten en vooral hun extreem rechtse splintergroepjes is NIET gelijk aan 't aanvechten van uw standpunt dat België gesplit moet worden. Uw heeft voor dat éne punt niet het hele verwerpelijke racisme van het VB nodig. U kan dat net zo goed vanuit de NVa doen. U heeft een keuze.
Dat u stelt dat u geen keuze heeft dan het VB bevestigd enkel uw blindheid voor de onfrisse praktijken van de meest rechtse VB militanten.
![]() |
#420 | |
|
![]() Citaat:
Ben je omwille van het zingen van een "fout" liedje plots een krapuul ? Die mensen doen niemand anders kwaad met het zingen van bijvoorbeeld het liedje van Horst Wessel. Dat is nogal wat anders dan de jongerenbendes die hele dagen mensen lastigvallen of zelfs in elkaar slaan in de grote steden. Vaak krakersgespuis, druggebruikers of allochtone jongerenbendes die hun oerwouddriften mee hebben gebracht naar Vlaanderen. Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 4 oktober 2008 om 14:45. |
|
![]() |
![]() |