Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 17 maart 2004, 02:31   #141
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door X_MAN
ja akkoord Filosoof, maar ik ken veel homo's die in dit "christelijke" landje gewoon hun ding doen en wat de paus erover denkt kan hen geen moer schelen. Maar vraag eens aan een homo moslim wat er allemaal boven zijn hoofd hangt als hij met zijn sexuele geaardheid naar buiten komt ? Hij zal verstoten worden, met de dood bedreigd worden en des duivels zijn voor zijn geloofsgenoten... over verdraagzaamheid gesproken dus... my ass
X_MAN,
De laatste keer dat ik in Tunesie kwam zag mijn vrouw er anders heel wat (ik niet, ik herken geen homo uit een hetero als hij me er niet over spreekt)
Verder heeft Casablanca zich toch een duidelijke reputatie verworven op dat vlak en ik las toch dat Oscar Wilde en André Gide samen naar Noord- Afrika op vacantie gingen, om daar rustig "hun ding" te kunnen doen.
Lawrence of Arabia was notoir homo ginds en had heel wat diplomatiek en militair succes Zo zie je maar dat de soep niet altijd zo warm wordt gegeten als jij denkt dat ze wordt opgediend...
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 maart 2004, 10:36   #142
Hanne
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door X_MAN
ja akkoord Filosoof, maar ik ken veel homo's die in dit "christelijke" landje gewoon hun ding doen en wat de paus erover denkt kan hen geen moer schelen. Maar vraag eens aan een homo moslim wat er allemaal boven zijn hoofd hangt als hij met zijn sexuele geaardheid naar buiten komt ? Hij zal verstoten worden, met de dood bedreigd worden en des duivels zijn voor zijn geloofsgenoten... over verdraagzaamheid gesproken dus... my ass
X_MAN,
De laatste keer dat ik in Tunesie kwam zag mijn vrouw er anders heel wat (ik niet, ik herken geen homo uit een hetero als hij me er niet over spreekt)
Verder heeft Casablanca zich toch een duidelijke reputatie verworven op dat vlak en ik las toch dat Oscar Wilde en André Gide samen naar Noord- Afrika op vacantie gingen, om daar rustig "hun ding" te kunnen doen.
Lawrence of Arabia was notoir homo ginds en had heel wat diplomatiek en militair succes Zo zie je maar dat de soep niet altijd zo warm wordt gegeten als jij denkt dat ze wordt opgediend...
Oh ja en het ‘liberale’ Casablanca staat model voor de ganse moslimwereld. Het was me al opgevallen dat homo’s in Afghanistan, Saoedi-Arabië, Egypte, Algerije, Iran, Indonesië zo vrijelijk hun ding doen
Op een fatwah meer of minder, een steniging of gevangenisstraf komt het niet meer …
Toen een Agalev-lid van Marokkaanse origine vorig jaar een campagne wou lanceren om homosexualiteit “bespreekbaar” te maken in de moslimgemeenschap, heeft hij zijn pogingen moeten staken : te veel doodsbedreigingen, geweldbedreigingen, pesterijen. Wellicht mistte u de haatpraat van de imam die het standpunt van de moslimgemeenschap kwam uiteenzetten voor de camera’s van de 7de dag op VRT.
Hanne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 maart 2004, 12:27   #143
Lincoln
Perm. Vertegenwoordiger VN

Lincoln's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

WIE heeft jullie tot deze krankzinnigheid geleid ?
Wat weten jullie van de islam, niks ,noppes ,gooi maar zand naar de zon dat zal weldra op jullie gezicht terug keren, wie haat zaait zal geweld oogsten, provocaties en anderen intimmideren zijn geen oplossing voor verdraagzame leven, wie voor verdraagzaamheid streeft zal daarbij ook beloond worden , denk maar is goed na!!!!
Oud 17 maart 2004, 12:31   #144
Darwin
Banneling

Darwin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lincoln
Wat weten jullie van de islam, niks ,noppes ,gooi maar zand naar de zon dat zal weldra op jullie gezicht terug keren, wie haat zaait zal geweld oogsten, provocaties en anderen intimmideren zijn geen oplossing voor verdraagzame leven, wie voor verdraagzaamheid streeft zal daarbij ook beloond worden , denk maar is goed na!!!!
Als jullie migranten in jullie zandbak gebleven waren dan was er ook geen aanslag geweest in Spanje.

In Spanje plegen migranten aanslagen die het leven kosten aan meer dan 200 mensen en meer dan 1500 gewonden opleveren.

Als we de migranten hier buiten stampen dan krijgen jullie hier alvast de kans niet meer toe.
Darwin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 maart 2004, 12:46   #145
Lincoln

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Darwin
Citaat:
Als jullie migranten in jullie zandbak gebleven waren dan was er ook geen aanslag geweest in Spanje.

In Spanje plegen migranten aanslagen die het leven kosten aan meer dan 200 mensen en meer dan 1500 gewonden opleveren.

Als we de migranten hier buiten stampen dan krijgen jullie hier alvast de kans niet meer toe.
Een van wie mag je zomaar de schuld opschijven alleen en naar de migranten? spreek met argumenten en als je dat niet kunt koop en boek en hou je ermee bezig in plaats van te blaffen zonder te weten wat je zegt!
Oud 17 maart 2004, 12:47   #146
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wie zijn hier de "jullie"????
Welke "jullie" plegen hier krankzinnige aanslagen?
Welke "jullie" gooien hier zand in het gezicht?
welke "jullie" zijn hier al jaren aan het provoceren?
welke "jullie" zaaien hier haat?

en bovendien:
welke "jullie" zijn hier komen aanwaaien zonder enige behoefte om zich te integreren in deze maatschappij? erop rekenend dat de hier wonende mensen wel verdraagzaam genoeg zouden zijn om dat allemaal te blijven pikken?

en :
welke "jullie" oogsten hier geweld?

Dat er eens goed moet worden nagedacht! dat is zeker!

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 maart 2004, 12:53   #147
Lincoln

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe
Citaat:
Wie zijn hier de "jullie"????
Welke "jullie" plegen hier krankzinnige aanslagen?
Welke "jullie" krijgen zand in het gezicht?
welke "jullie" zijn hier al jaren aan het provoceren?
welke "jullie" zaaien hier haat?
welke "jullie" oogsten hier geweld?

en bovendien:
welke "jullie" zijn hier komen aanwaaien zonder enige behoefte om zich te integreren in deze maatschappij? erop rekenend dat de hier wonende mensen wel verdraagzaam genoeg zouden zijn om dat allemaal te blijven pikken?

Dat er eens goed moet worden nagedacht! dat is zeker!
HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
wie wat waar je denkt dat je alles weet , keer is terug naar de geschiedenis en u zult weten waarom onze ouders naar hier kwamen,!!

P.S: ge kunt beter met u les bezig zijn dat is gezond voor je verstand
Oud 17 maart 2004, 13:23   #148
de Vexille
Parlementsvoorzitter

de Vexille's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
wie wat waar je denkt dat je alles weet , keer is terug naar de geschiedenis en u zult weten waarom onze ouders naar hier kwamen,!!

... om te werken in de mijnen. Mijnen zijn gesloten, maar de jullie zitten hier nog... Ik zou een logische conclusie kunnen trekken. Maar laat dat aan anderen over.

Nooit vergeten wiens land dit is he makker, en wie hier de spelregels bepaalt! Dan komen er geen problemen, begrepen?
Oud 17 maart 2004, 14:17   #149
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de Vexille
Citaat:

... om te werken in de mijnen. Mijnen zijn gesloten, maar de jullie zitten hier nog... Ik zou een logische conclusie kunnen trekken. Maar laat dat aan anderen over.

Nooit vergeten wiens land dit is he makker, en wie hier de spelregels bepaalt! Dan komen er geen problemen, begrepen?

Citaat:
Nooit vergeten wiens land dit is he makker, en wie hier de spelregels bepaalt!
Ah, Meneer heeft zijn territorium afgebakend voor een andere?
Hoe dan wel? op de vier of vijf (weet ik veel) hoeken een geurvlaggetje gewaterd
Oud 17 maart 2004, 14:18   #150
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:

Citaat:
Nooit vergeten wiens land dit is he makker, en wie hier de spelregels bepaalt!
Hoe dan wel? Op de vier of vijf (weet ik veel) hoeken een geurvlaggetje gewaterd
Oud 17 maart 2004, 14:30   #151
Dies
Europees Commissaris

Dies's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nooit vergeten wiens land dit is he makker
Ahha en wiens land mag dit dan wel wezen? Heeft een of andere goddelijke instantie bepaalt dat dit land meer van u is dan van iemand anders? Of zijt ge gewoon van mening dat ge meer rechten dan een ander zou hebben omwille van de plaats waar ge ter wereld zijt gekomen?

Citaat:
en wie hier de spelregels bepaalt!
Dat lijkt me voor de hand liggend: de mensen die hier wonen. En waar die mensen ooit ter wereld zijn gekomen, heeft daar geen bal mee te maken.
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a.
Dies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 maart 2004, 14:31   #152
de Vexille
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Hoe dan wel? op de vier of vijf (weet ik veel) hoeken een geurvlaggetje gewaterd
Ah ja, vergeten... het woord GASTarbeider mogen we niet meer gebruiken zeker? Wat was ook al weer de onderliggende bedoeling van dat systeem??? En ja, dit is "ons" land; en daarvan zijn "onze" mensen zich weer bewust aan het worden. Ge twijfelt er toch niet aan dat het er hier nog wel eens zou kunnen stuiven?

Wait and see... Voor mij moeten ze nog het minste schrik hebben; d'r zijn er andere.
Oud 17 maart 2004, 14:33   #153
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Turkje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Hadden we daar maar opgekomen toen de bende van Nijvel nog aktief was. De oplossing zou immers simpel zijn geweest : schaf gewoon de rijkswacht af !

PS @ Darwin: stop alstublieft met uw onverdraagzaamheid op zulke glorieuze wijze te etaleren. De domheid van uw argumenten doet pijn aan mijn oogleden.
Oud 17 maart 2004, 14:35   #154
Seba
Europees Commissaris

Standaard

Darwin, wat indien die Marrokanen niet in Spanje woonden, waren dat dan ook "migranten", of hoe zit dat?
als homofobie een misdaad wordt, dan leven we in een totalitaire staat
Seba is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 maart 2004, 14:37   #155
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Ah ja, vergeten... het woord GASTarbeider mogen we niet meer gebruiken zeker?
Als ge uw "gast" gedurende enkele generaties in uw huis laat wonen, mee laat werken, kinderen laat krijgen, en zich totaal vervreemden van zijn thuisland, en ge beslist op een gegeven moment om hem buiten te stampen zonder boe of ba, in hoeverre bent u dan nog een gast"heer"?

Citaat:
Wat was ook al weer de onderliggende bedoeling van dat systeem???
Als ik me niet vergis : goedkope arbeidskrachten voor zwaar labeur in huis halen.

Citaat:
En ja, dit is "ons" land; en daarvan zijn "onze" mensen zich weer bewust aan het worden.
Definieer "ons". Wat onderscheidt "ons" van "hen" ?

Citaat:
Ge twijfelt er toch niet aan dat het er hier nog wel eens zou kunnen stuiven? Wait and see... Voor mij moeten ze nog het minste schrik hebben; d'r zijn er andere.
Als "die anderen" willens nillens hier alle migranten buiten willen sjotten, zullen ze niet enkel migranten op hun weg vinden... Denk daar maar ook eens over na.
Oud 17 maart 2004, 14:45   #156
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkje
Citaat:

Hadden we daar maar opgekomen toen de bende van Nijvel nog aktief was. De oplossing zou immers simpel zijn geweest : schaf gewoon de rijkswacht af !

PS @ Darwin: stop alstublieft met uw onverdraagzaamheid op zulke glorieuze wijze te etaleren. De domheid van uw argumenten doet pijn aan mijn oogleden.
Turkje,
laat Darwin aub met rust: hij werkt keihard om genomineerd te worden voor een Darwin-Award !! Doe zo voort, Darwin, je krijgt hem nog
http://www.darwinawards.com/
Oud 17 maart 2004, 14:48   #157
de Vexille
Parlementsvoorzitter

Standaard

OK, oplossing gevonden. Ze zijn "vervreemd van hun thuisland" he?
Belgische nationaliteit bij de geboorte en geen complimenten meer.
Gesubsidieerde moskeeën? Forget it. Dit is geen moslimland en zal het nooit worden. Wilt ge alle dagen met uw gat omhoog liggen, doe dat dan maar in de achterkeuken. Heb ik niks op tegen. Geen "speciallekes" ook in de immigratiereglementeringen voor allochtonen, want er zijn hier geen allochtonen meer vanaf de tweede generatie. Simple, but effective.

En wie het dan allemaal nog niet ziet zitten... trekt zijn conclusies maar en geeft maar toe aan z'n heimwee naar het woestijnzand.

En als "ze" de migranten willen buiten sjotten, dan zullen ze dat ook doen. Of gij u daar nu op de sporen gaat leggen of niet... dat zal niet veel uitmaken. By the way... heeft Zwitserland niet ooit zoiets gedaan? Effe checken toch.
Oud 17 maart 2004, 15:00   #158
Lincoln

Standaard

Citaat:
Gesubsidieerde moskeeën? Forget it. Dit is geen moslimland en zal het nooit worden. Wilt ge alle dagen met uw gat omhoog liggen, doe dat dan maar in de achterkeuken. Heb ik niks op tegen. Geen "speciallekes" ook in de immigratiereglementeringen voor allochtonen, want er zijn hier geen allochtonen meer vanaf de tweede generatie. Simple, but effective.

En wie het dan allemaal nog niet ziet zitten... trekt zijn conclusies maar en geeft maar toe aan z'n heimwee naar het woestijnzand.

En als "ze" de migranten willen buiten sjotten, dan zullen ze dat ook doen. Of gij u daar nu op de sporen gaat leggen of niet... dat zal niet veel uitmaken. By the way... heeft Zwitserland niet ooit zoiets gedaan? Effe checken toch.
In godsnaam wat wilt u bereiken met dat allo' en mig' gedoe ,ok als we terug keren naar origine,wil ik weten waar je ook vandaan komt ,als we die conclusie trekken en iedereen naar zijn origine stuurt ik wil zeggen dat kan toch niet,uwe probleem is niet llo' of mig',dat zal ik u vertellen uw probleem is [size=7][/size]DE islaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam!!!!!!

Oud 17 maart 2004, 15:17   #159
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:

Citaat:
Belgische nationaliteit bij de geboorte
Daar kan ik inkomen, maar waar blijf je dan met je (humoristisch bedoelde (neem ik aan)"dit is mijn grond"

Citaat:
Gesubsidieerde moskeeën? Forget it. Dit is geen moslimland en zal het nooit worden.
beter voorstel: geen gesubsidiëerde godsdienst meer, kort en bondig.
Verder moet je de koran eens lezen, die staat dichter bij de bijbel dan je schijnbaar vermoedt (met ariaanse bijdragen, d�*t wel..)
De bijbel werd wel veel zorgvuldiger herschreven in 't begin, naar de wensen van verschillende pausen.

Citaat:
Dan zullen "ze"wel voor vreemde verrassingen komen te staan want "ze" zitten in de minderheid
Jij verwijst naar Zwitserland, mij doet het taaltje van die mensen meer denken aan "Radio Mille Collines" of aan ene Adolf H.
Oud 17 maart 2004, 15:18   #160
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
OK, oplossing gevonden. Ze zijn "vervreemd van hun thuisland" he? Belgische nationaliteit bij de geboorte en geen complimenten meer.
Volgens mij is de Belgische nationaliteit al het grootste "compliment"

Citaat:
Gesubsidieerde moskeeën? Forget it. Dit is geen moslimland en zal het nooit worden.
U hebt daar weinig over te zeggen. Er is vrijheid van godsdienst of er is geen vrijheid van godsdienst, en omdat staat en godsdienst gescheiden zijn, moet de staat dus, in al haar consequentie, ofwel alle godsdiensten subsidiëren, ofwel geen.

Citaat:
Wilt ge alle dagen met uw gat omhoog liggen, doe dat dan maar in de achterkeuken. Heb ik niks op tegen. Geen "speciallekes" ook in de immigratiereglementeringen voor allochtonen, want er zijn hier geen allochtonen meer vanaf de tweede generatie. Simple, but effective.

En als "ze" de migranten willen buiten sjotten, dan zullen ze dat ook doen. Of gij u daar nu op de sporen gaat leggen of niet... dat zal niet veel uitmaken.
Op de sporen gaat leggen? Passivisme is niet direct "mijn stijl". Van wat u daarvoor neerpent, begrijp ik niet veel.

Citaat:
By the way... heeft Zwitserland niet ooit zoiets gedaan? Effe checken toch.
Volgens mij niet. Ik ken immers veel Belgen die in Zwitserland (mogen) wonen 8)

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:10.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be