![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1161 |
Banneling
|
![]() Ik stel voor dat we het Zangkoor van het Vlaams belang nemen.
Laatst gewijzigd door Vorenus : 18 oktober 2008 om 14:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1162 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1163 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1164 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Met dank aan Verschaeve, homo's zijn terug vies.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1165 |
Staatssecretaris
|
![]() en betaald met corruptiegeld van de sossen
![]() |
![]() |
#1166 | |
|
![]() Citaat:
We hadden het hier over de kwaliteit van die documentaire. Die is barslecht, schiet zijn doel voorbij en werkt daardoor averechts. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1167 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1168 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1169 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Tot u zich ermee kwam moeien ging het helemaal NIET over een dergelijke subjectieve interpretatie. Lomeanor beweerde dat het om regelrechte propaganda ging. Wat ik heb ontkracht. (nota bene: de aangehaalde feiten in de docu betwist hij niet!).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1170 |
|
![]() Ik ook niet. Toch is het propaganda van de ergerlijkste soort omdat er ook veel wordt gesuggereerd wat NIET wordt waargemaakt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1171 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1172 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Dat de liederen in kwestie geen nazi-liederen zijn misschien?
Ja, zegt de rooie, maar de nazi's hebben ze wel gezongen! Ja, zegt de mens met verstand, dat deden ze ook met Lily Marleen.
![]() |
#1173 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Zeg snuggere, alvorens u te mengen in een discussie loont het de moeite om u te informeren waarover die gaat...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1174 |
|
![]() Er wordt gesuggereerd dat het gehele Vlaams-nationalisme een bedenkelijke ideologie is;
Er wordt gesuggereerd dat de strijd voor Vlaamse ontvoogding niet deugt; Er wordt gesuggereerd dat het enkel en alleen al opkomen voor Vlaamse belangen stinkt. Die suggesties worden gewekt door de selectieve montage van beelden, gebruik van muziek etc. Het gaat echt 'van dik hout zaagt men planken' en 'grote stappen, gauw thuis'. De documentaire gaat uit van het eigen ideaalbeeld, en dat is een links, progressief en voornamelijk francofoon België. Dat mag van mij best maar het blijft uiteraard propaganda. Ik blijf deze aanpak stom vinden. Argumenten en feiten genoeg aanwezig in die documentaire om er een degelijk journalistiek werk van te maken. Dat is niet gelukt. Verre van, zelfs. Met zo'n hijgerig filmpje overtuig je niemand behalve de mensen die het toch al met je eens waren. En dat vind ik jammer. U en anderen maken zich er zelf ook schuldig aan. Mensen als Lomeanor en Jazeker zijn echt geen fascisten en zeker vatbaar voor goede argumenten. Door ze in iedere discussie in een bepaalde hoek te zetten veroorzaakt u alleen maar 'hakken in het zand' en bereikt u het tegenovergestelde van wat u denkt te bereiken. Maar ja, zo bevestig je elkaar weer als 'strijders voor de goede zaak'. Het is leuk om jezelf weer eens te kietelen maar verder heeft het geen nut. Soms verdenk ik u er zelfs van dat u geen mensen w�*lt overtuigen maar alleen aan iedereen wilt tonen hoe 'goed' u zelf bent. Nu, het is gelukt hoor! U bént goed! En nu? |
![]() |
![]() |
![]() |
#1175 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1176 |
|
![]() Echt!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1177 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1178 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1179 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1180 | ||||||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Maar u en ik zijn zo verstandig genoeg om uit het geheel die dingen die er toe doen te weerhouden. Citaat:
Maar net dat stoort mij. Net dat is de boodschap van deze uhh 'documentaire'. Het gemak waarmee men door een beetje te graven in het VB de Vlaamse Gedachte kan compromiteren. En dat is de voornaamste reden waarom ik anti VB reageer.
![]() |