Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 1 november 2008, 15:58   #1041
De_Laatste_Belg
Minister

De_Laatste_Belg's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door piraat Bekijk bericht
Faken is nu éénmaal hun gewoonte, net zoals kwaadspreken, liegen en op graven dansen.

Trick or Treat?

Wie viseert ge met 'hun" in die bewering ? En waarom hebt ge de ziekelijk behoefte om uw als rechter naast rechters te gedragen door 'hun' te veroordelen?

Waar zijn uw bewijzen, argumenten en premissen om de veroordeling die u uitspreekt hard te maken ?

Of ? mag ik besluiten dat u vooral aan stemmingmakerij doet ?
Oud 1 november 2008, 16:35   #1042
piraat
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Moest ik u zijn, ik zou maar vlug een tweede paard inhuren.
Jij bent niet "ik" (gelukkig maar).

Laatst gewijzigd door piraat : 1 november 2008 om 16:36.
piraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2008, 16:38   #1043
piraat
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De_Laatste_Belg Bekijk bericht
Trick or Treat?

Wie viseert ge met 'hun" in die bewering ? En waarom hebt ge de ziekelijk behoefte om uw als rechter naast rechters te gedragen door 'hun' te veroordelen?

Waar zijn uw bewijzen, argumenten en premissen om de veroordeling die u uitspreekt hard te maken ?

Of ? mag ik besluiten dat u vooral aan stemmingmakerij doet ?
Trek het schoentje aan als het je past. Als je lange, gevoelige tenen er in geraken.
Waar zijn JOUW bewijzen ? WIE doet er aan stemmingmakerij, met al die veronderstellingen over een dode zijn seksleven ? Uit welke frustraties komt zulke vieze praat te voorschijn ?
Oud 1 november 2008, 16:45   #1044
De_Laatste_Belg
Minister

Standaard

Omzeilen van moeilijke vragen piraatje? Peter in de pan.
Oud 1 november 2008, 18:32   #1045
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Jij bent niet "ik" (gelukkig maar).
Inderdaad.
system is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2008, 19:45   #1046
piraat
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De_Laatste_Belg Bekijk bericht
Omzeilen van moeilijke vragen piraatje? Peter in de pan.
Beantwoord eerst de mijn maar eens, inplaats van vuil te spuien over dode mensen.
Oud 1 november 2008, 19:57   #1047
De_Laatste_Belg
Minister

Standaard

Citaat:
Beantwoord eerst de mijn maar eens, inplaats van vuil te spuien over dode mensen.
Waar en wanneer 'spui ik vuil over dode mannen' ?

Weer een loze beschuldiging. En weer geen inhoud.
Peter Pan syndroom.
Oud 1 november 2008, 20:29   #1048
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Faken is nu éénmaal hun gewoonte, net zoals kwaadspreken, liegen en op graven dansen.
schreef de fake van forumspook, dansende op carlgustaafs' graf
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2008, 20:32   #1049
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Trek het schoentje aan als het je past. Als je lange, gevoelige tenen er in geraken.
Waar zijn JOUW bewijzen ? WIE doet er aan stemmingmakerij, met al die veronderstellingen over een dode zijn seksleven ? Uit welke frustraties komt zulke vieze praat te voorschijn ?
Wie? Zijn expartijgenoot Petzner.
Wist je dat dan niet? Ja, welke frustraties die had weet ik ook niet, nù heeft hij er waarschijnlijk nog meer.
Hier kan je 't lezen:
Citaat:
Akt. 23.10.08; 17:51 Pub. 23.10.08; 15:47
Er war Jörg Haiders Liebhaber
Stefan Petzner, der ehemalige Sprecher von Jörg Haiders Partei BZÖ, hat gestanden, dass sein Chef und ihn mehr als eine Freundschaft verband.

In einem Interview mit ORF-Radio Ö3 hat Stefan Petzner erstmals über seine Beziehung zum Anfang Monat verstorbenen Landeshauptmann von Kärnten, Jörg Haider, gesprochen. Im Gespräch bezeichnete er Haider als seinen «Lebensmenschen», wie 20minutes.fr berichtet. Die beiden Männer hatten sich vor fünf Jahren kennengelernt. Über ihre Beziehung sagte Petzner: «Was den Jörg und mich betrifft, war es mehr. Es war umfassend – in vielen Facetten, auf vielen Ebenen. Er hat oft zu mir gesagt: 'Du bist mein Lebensmensch'. Er und ich wissen, was damit gemeint ist – und das soll auch zwischen uns bleiben.»

Dreiecksbeziehung

Die Witwe von Jörg Haider, Claudia, soll laut Petzner von der Männerliebe gewusst, aber nichts dagegen gehabt haben: «Sie hat ihn geliebt als Frau, er hat sie geliebt als Mann. Ich habe ihn als besten Freund und Lebensmensch auf eine ganz andere und eigene Weise geliebt. Sie hat das verstanden.» Dem widerspricht Petzners Schwester: «Sie war ab und zu schon eifersüchtig, weil Stefan mehr Zeit mit ihrem Mann verbrachte als sie selbst.»

Haider hatte verschiedentlich gesagt, dass er seinen 27-jährigen Protégé gerne eines Tages als seinen Nachfolger an der Spitze des BZÖ (Bündnis Zukunft Österreich) sehen würde.

Kurz nach Haiders Tod waren Fotos aufgetaucht, die ihn in einer Schwulenbar zeigten. Seither bestätigten mehrere Zeugen, dass Haider mit Petzner dort war. Demnach sollen sie sich heftig gestritten haben, bevor Haider alleine für seine letzte Fahrt das Auto bestieg.

Nach Haiders Tod hatte Stefan Petzner vorübergehend den Parteivorsitz übernommen. Inzwischen wurde er vom BZÖ wieder seines Postens enthoben und durch Josef Buchner ersetzt.

(jcg)

bron

Laatst gewijzigd door filosoof : 1 november 2008 om 20:45.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2008, 23:10   #1050
piraat
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Wist je dat dan niet? Ja, welke frustraties die had weet ik ook niet, nù heeft hij er waarschijnlijk nog meer.
Hier kan je 't lezen:
Samengevat : in Oostenrijk blijkt een gekend politicus biseksueel te zijn, een verhouding te hebben met een naaste medewerker, daar mee te ruzieën op een avond, een bar te bezoeken, en zich daarna te verongelukken -mischien een beetje geholpen door moordenaars, maar dat weten we niet zeker.
In België word de hele zaak zeer amusant gevonden door een bende zogezegd "verdraagzame, progressieve "extreem linkse losers, die de dode man zijn biseksualiteit verwijten en er vettige grappen over maken...Dat zal het wel zijn zeker ? Hypocriete gasten, die "verdraagzamen" ...Beetje selectief verdraagzaam precies. Dit stinkt een beetje naar discriminatie, nee ?
Oud 1 november 2008, 23:26   #1051
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
...
-mischien een beetje geholpen door moordenaars, maar dat weten we niet zeker ...
Correctie, het moet niet zijn "dat weten we niet zeker", maar "daar hebben we niet de minste aanwijzing voor".

Je blijft vergeten dat haat en vooroordelen iets anders zijn dan aanwijzing voor moord.

Citaat:
In België word de hele zaak zeer amusant gevonden door een bende zogezegd "verdraagzame, progressieve "extreem linkse losers, die de dode man zijn biseksualiteit verwijten en er vettige grappen over maken...Dat zal het wel zijn zeker ? Hypocriete gasten, die "verdraagzamen" ...Beetje selectief verdraagzaam precies. Dit stinkt een beetje naar discriminatie, nee ?
Klinkklare onzin.
Niemand vindt ook maar iets hier "amusant".

Het zijn net sommige conspiracisten die er op stonden dat elk detail ivm met de laatste uren van Haider onderzocht moest worden, omdat ze tegen alle feiten in toch maar hoopten dat er iets in de richting van een moord (en dan liefst nog van een moord begaan door hun haatobjecten) zou wijzen.

Niet dus.

Nu, het is wel zo dat een conspiracist zich zelf verlaagde tot het posten van flagrante leugens om zijn stupiede stellingen te "staven". Toen hij betrapt werd verlaagde hij zich verder tot smerige persoonlijke insinuaties en beledigingen.

Helaas ben ik vergeten wie het was.

Was het carlgustaaf? Of misschien wel forumspook? Of nog Wild Cannibaal? Ik weet het niet, ze lijken merkwaardig genoeg zo sterk op elkaar.

Bottomline 1: Haider is bij een autoongeval, door hem veroorzaakt, om het leven gekomen. Dat vindt niemand amusant, het is echter een feit, dat door niets wordt tegengesproken.

Bottonline 2: conspiracisten laten zich leiden door haat en vooroordelen, niet door feiten. Zij die het willen zullen blijven liegen over de "moord".

Laatst gewijzigd door Firestone : 1 november 2008 om 23:33.
Firestone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 november 2008, 10:41   #1052
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Samengevat : in Oostenrijk blijkt een gekend politicus biseksueel te zijn, een verhouding te hebben met een naaste medewerker, daar mee te ruzieën op een avond, een bar te bezoeken, en zich daarna te verongelukken -mischien een beetje geholpen door moordenaars, maar dat weten we niet zeker.

Interessant hoe de nazisten dit allemaal relativeren.

Het verhaal is als volgt : in Oostenrijk blijkt een gekende extreem-rechtse politicus ( tegen de homo's en voor de harde aanpak ...) een notoire homo te zijn die graag jonge mannen in zijn bed heeft, strontzat achter het stuur van zijn wagen tegen een veel te hoge snelheid zichzelf dood te hebben gereden.

In België wordt de hele zaak ongekend getolereerd door de lokale extreem-rechtse aanhang die meestal serieus hard kan brullen als het gaat om homoseksuelen, hardrijders of nog dronken bestuurders.

Eerlijk blijven, hé?

Laatst gewijzigd door Antoon : 3 november 2008 om 10:41.
Antoon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 november 2008, 11:09   #1053
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Hier kan je 't lezen:
Moraal van het verhaal ?

Koop geen Volkswagen Phaeton......

Ze zijn niet goed bij crash-tests.
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 november 2008, 11:15   #1054
luvali
Lokaal Raadslid

Standaard

hard brullen tegen dronken bestuurders? Niet meer dan normaal!
Maar nu het een extreem-rechtse dronken bestuurder was, steken ze de schuld op iemand anders. De hypocrisie van extreem-rechts waarschijnlijk? Voor de rest, Antoon, dat homo zijn, dat graag jonge mannen in zijn bed hebben, dat heeft allemaal niets met de zaak te maken. Omdat in alle andere gevallen, extreem-rechts, ieder die anders is veroordeelt, moeten we ons nu niet verlagen tot hun niveau.
luvali is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 november 2008, 16:21   #1055
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luvali Bekijk bericht
hard brullen tegen dronken bestuurders? Niet meer dan normaal!
Maar nu het een extreem-rechtse dronken bestuurder was, steken ze de schuld op iemand anders. De hypocrisie van extreem-rechts waarschijnlijk? Voor de rest, Antoon, dat homo zijn, dat graag jonge mannen in zijn bed hebben, dat heeft allemaal niets met de zaak te maken. Omdat in alle andere gevallen, extreem-rechts, ieder die anders is veroordeelt, moeten we ons nu niet verlagen tot hun niveau.
Je hebt gelijk hoor. Maar het is en blijft een feit dat homohaat een peiler is bij het extreem-rechts gedachtengoed, vandaar mijn verwondering wanneer fascisten zo tolerant doen over het feit dat die Haïder het met jongens deed.
Oud 3 november 2008, 16:30   #1056
fernand
Europees Commissaris

fernand's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon Bekijk bericht
Je hebt gelijk hoor. Maar het is en blijft een feit dat homohaat een peiler is bij het extreem-rechts gedachtengoed, vandaar mijn verwondering wanneer fascisten zo tolerant doen over het feit dat die Haïder het met jongens deed.
daaraan ziet men terug het onozele gehalte van de linkse kerk.
extreem rechts of rechts heeft geen enkel probleem met homo of lesbi.
maar alleen met die extravagante nichten die de modeschouw willen stelen.
en begin nu maar weer te huilen gelijk uw voorhuilers het u geleerd hebben.
er zijn zelfs mandatarissen in het Vl. Belang die homo zijn.
maar ze genieten van hun anders geaardheid op een deftige manier.
de exibisionoisten roepen de weerstand op. en natuurlijk gaan de linkse slimme dat veralgemenen naar uiterst rechts is tegen homo zijn.
wat kunnen ze U toch alles wijsmaken.
fernand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 november 2008, 16:39   #1057
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fernand Bekijk bericht
de exibisionoisten roepen de weerstand op. en natuurlijk gaan de linkse slimme dat veralgemenen naar uiterst rechts is tegen homo zijn.

“In onze samenleving is er een enorme toename van het aantal homo’s. Ik geloof niet dat homoseksualiteit in de meeste gevallen een natuurlijke geaardheid is; ik denk dat het vooral een gevolg is van het dramatisch aantal echtscheidingen in de samenleving. (…) Na een echtscheiding hertrouwen de mannen van 40 of 50 jaar meestel met vrouwen van 30 of jonger. Gevolg: er ontstaat een tekort aan vrouwen van 20 �* 30 jaar. Omdat de oudere – en rijkere – mannen de huwelijksmarkt van de jonge mannen plunderen, worden deze laatsten als het ware gedwongen om het met elkaar te doen.”
(Alexandra Colen)

"Heteroseksualiteit is de norm, homoseksualiteit een afwijking. Homo’s moeten getolereerd worden, maar ze verdienen niet dezelfde rechten" (Filip Dewinter).
Oud 3 november 2008, 16:40   #1058
luvali
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fernand Bekijk bericht
vertel dat eens aan twee deftige homo's, die een kind willen adopteren en waarvan jullie vinden dat het niet kan, of als die twee willen huwen en jullie zeggen njet. Volgens mij kunnen ze u alles wijsmaken.
Maar eigenlijk wijken we af van het topic.

Laatst gewijzigd door luvali : 3 november 2008 om 16:47.
luvali is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 november 2008, 17:11   #1059
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Oké, tis gedaan !

Over en uit !
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 november 2008, 17:43   #1060
fernand
Europees Commissaris

fernand's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luvali Bekijk bericht
vertel dat eens aan twee deftige homo's, die een kind willen adopteren en waarvan jullie vinden dat het niet kan, of als die twee willen huwen en jullie zeggen njet. Volgens mij kunnen ze u alles wijsmaken.
Maar eigenlijk wijken we af van het topic.
lees antoon zijn antwoord, en ge zult weten waarom men er tegen is. maar blaaskens kunnen ze u ook gemakelijk wijsmaken. over en uit.
fernand is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:07.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be