![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#561 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#562 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#563 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Jij ziet jouw kinderen dus liever hard drugs gebruiken dan soft drugs? Tja... Sommige mensen zouden beter geen kinderen hebben.
![]() |
![]() |
![]() |
#564 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#565 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Het was geen gelegenheidsdrinker meer, daarbij de reden waarom hij is beginnen drinken kan ik inkomen. Drugs beginnen doet men meestal voor de kick, achteraf het genot, naderhand zou men willen ontwennen maar je kent ook wel de stepping-stone-theorie, ondertussen achterhaald, maar recenter de Gateway-theorie, men wil telkens weer een nieuwe kick, dan heb ik merendeels over onze jeugd waartegen de overheid ze wil beschermen. Bij feestjes in bepaalde kringen volstaat die zogezegde harddrug alcohol al niet meer om uit de bol te kunnen gaan en gebruikt men andere dingen..... Nogmaals, dat geldt niet voor elke gebruiker. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#566 |
|
![]() De jeugd kan daartegen niet beschermd worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#567 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Geloof me maar, ik kan het weten hetgeen drugs aanricht in vele gezinnen, daar heb ik echt geen linken naar sites voor nodig, ik geloof eerder mijn oren en mijn ogen dan die vaak door linkse opgezette sites om het druggebruik te vergoeilijken, onvoorstelbaar, achteraf kunnen anderen het puin ruimen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#568 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#569 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#570 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#571 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of toch niet veel. Maar ja, u stuurt liever uw kinderen naar i love techno en hoort nadien dat er daar 14 in een coma liggen en 65 dealers opgepakt worden. Zolang u maar zelf geen slecht nieuws uit intensieve krijgt over uw kinderen kunnen de anderen u blijkbaar niks schelen. U vind het natuurlijk veel beter en pedagogisch veel meer verantwoord om voorbij "bepaalde" pleintjes te lopen met uw hoofd diep tussen uw schouders waar de dealers u als vader uitlachen en uw kinderen ongestoord verder bevoorraden. Wel ik als vader heb daar andere gedachten over, en veel vaders samen met mij. Kan best wel begrijpen dat veel vaders misschien fysiek niet opgewassen zijn tegen al dat jeugdig geweld en een beetje hun kop laten hangen. Dat neem ik hun niet kwalijk. Maar ik kan dat wel. En dat zal je mij evenmin kwalijk te nemen hebben. En het moet gezegd worden dat het opvalt dat drugsorganisaties toch wel een hele schare trouwe klanten hebben. Hoe crimineel het ook verweven is, velen volgen hun dealer als ware het god in persoon. Wat toch wel een groot bewijs is van hun afhankelijkheid van die dealers. En de wet, die moet maar hun werk doen. Ik moet ook mijn werk doen.
![]() |
![]() |
#572 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In totaal werden er 42 mensen opgepakt door de politie, die onder andere 231 xtc-pillen en 465 LSD-strips in beslag kon nemen.
Blijkbaar is de LSD-drug weer in opmars. Zo werd er een Fransman aan de ingang betrapt met 236 LSD-strips op zak. In een van de danszalen zelf had een Italiaan 61 xtc-pillen bij zich. In het Sint-Pietersstation werden twee andere Italianen betrapt op het bezit van 50 pakjes speed. Een Fransman probeerde dan weer nepdrugs aan de man te brengen. Ook werden 160 festivalgangers die met de auto kwamen, gecontroleerd op alcohol. Een kwart van hen testte positief. Er werd ook een verboden wapen gevonden. Volgens de politie was het dit jaar een vrij rustige editie van I Love Techno. ![]() ------- Dat is dus allemaal puur recreatief en onschuldig te noemen waarschijnlijk. En nee er is geen smeltkroes van allerhande middeltjes. En dat is maar 1 fuif. Zo gaat het alle dagen en telkens op andere plaatsen. Van jointjes spreken ze zelfs niet meer.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 18 november 2008 om 11:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#573 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Bijval uit onverwachte hoek. Mooi zo.
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#574 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#575 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#576 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#577 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#578 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#579 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En dat zal door die dagelijkse joint geweest zijn zeker? U begint wederom met emotioneel gebaseerde argumenten. Niet echt argumenten dus.
![]() |
![]() |
#580 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |