![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ik neem het serieus,ben ik de enige ?
Hamas accepts 1967 borders, but will never recognize Israel, top official says Speaking to Palestinian news agency Ma'an, Mahmoud Zahar says recognition of Israel would deprive future Palestinian generations of the possibility to 'liberate' their lands. Published 12:49 11.05.11 |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb ondertussen de sites van VRT, VTM en De Standaard bekeken. Op de VRT: "een fragment", op VTM een korte tekst zonder link naar de video en op DS een link naar YouTube.
Komaan, als het echt zo belangrijk en serieus zou zijn, dan zouden programma's moeten wijken en zou erover een actua-debat gevoerd moeten worden van jewelste. Dit stinkt.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Deze beslissing werd niet voorgelegd aan het parlement.
![]() |
![]() |
#124 |
Minister-President
|
![]() De zaken niet omdraaien. De aanslagen van 11 september werden onderandere in Afghanistan voorbereid. Er waren daar trainingskampen voor moslimterroristen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zozo,dat is dan mijn dank volgens U voor het feit dat ik destijds als dienstplichtige soldaat para-commando midden de jaren 70 mijn hachje heb gewaagd om landgenoten te gaan ontzetten in het voormalige zaire toen de rebellen weer eens aan hun jaarlijkse plunder en moordtochten begonnen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De pakistaanse ISI,een bondgenoot van de VS.... En de meerderheid van de kapers waren van saoudi-arabische afkomst,en dat is een andere bondgenoot van de VS... En in pakistan zijn er momenteel nog altijd trainingskampen en basissen van al quaeda aanwezig.... Het is maar dat U het weet.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als de Russische en Chinese inlichtingendiensten het nu even gemeen willen spelen als de Amerikanen het decennia geleden deden in Afghanistan, dan zoeken zij op hun beurt toenadering tot de taliban en bewapenen ze deze, met ultramodern wapentuig. De F-16's zullen rap terug thuis zijn. Heel rap. China heeft het de Amerikanen al één keer vriendelijk gevraagd om zijn achtertuin te verlaten. Misschien gaan zij dat nog een tweede keer vriendelijk vragen. Dan houdt de vriendschap op.
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Net voor de aanslagen in de VS was de pakistaanse ISI in nauw contact met al quaeda..... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Banneling
|
![]() Jaja, slaapt allemaal maar verder suskes... Mij ziet ge de komen de maanden niet Op de Chaussée D'Haecht, rond het Noord-Station of de Rue Neuve... Daarstraks liepen er nog drie moslimzeugen volledig in het zwart gehuld met sluier (monddoek of hoe dat ge die vod ook moet noemen...) in Jette, een plaats waar veel Vlamingen, afin Nederlandstaligen nog wonen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Minister
|
![]() Is dit het lang verwachte breng 'p.be' in 't nieuws project ?
Goei grap mannen.
![]() |
#137 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.nytimes.com/2005/09/11/ma...1TORABORA.html http://hnn.us/articles/1491.html Laatst gewijzigd door filosoof : 25 november 2008 om 00:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.rense.com/general73/cia.htm http://www.globalresearch.ca/articles/CHO206A.html Laatst gewijzigd door filosoof : 25 november 2008 om 00:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 25 november 2008 om 00:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat wéét ik ook wel met wie de ISI destijds de beste maatjes waren ,de CIA natuurlijk....
Het neemt niet weg dat de pakistaanse inlichtingendiensten destijds dubbelspel hebben gepleegd..... En Irak ligt plat,notabene zowat het enige land waar de al quaeda destijds geen poot aan de grond kreeg..... Zoek zelf maar de verschillen.... edit:overigens mijn beste filo,bedankt om hier openlijk Uw minachting tegenover militairen te ventileren.... Had ik U destijds in zaire tegengekomen,ik had U alvast laten liggen waar U lag....De moeite niet waard om gered te worden.... Laatst gewijzigd door Svennies : 25 november 2008 om 00:51. |
![]() |
![]() |