Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 24 november 2008, 23:35   #121
Fiere Jood
Provinciaal Gedeputeerde

Fiere Jood's schermafbeelding

Standaard

Ik neem het serieus,ben ik de enige ?

Published 12:49 11.05.11
Fiere Jood is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2008, 23:38   #122
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Ik heb ondertussen de sites van VRT, VTM en De Standaard bekeken. Op de VRT: "een fragment", op VTM een korte tekst zonder link naar de video en op DS een link naar YouTube.

Komaan, als het echt zo belangrijk en serieus zou zijn, dan zouden programma's moeten wijken en zou erover een actua-debat gevoerd moeten worden van jewelste.

Dit stinkt.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2008, 23:39   #123
Nr.10
Secretaris-Generaal VN

Nr.10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie Bekijk bericht
Hoe zou jij reageren als het Afghaans leger hier af en toe wat kwam bombarderen?
Bij gratie van De Crem zijn we nu in oorlog. Zonder ook maar één serieus debat.
Inderdaad, zonder ook maar één serieus debat.
Deze beslissing werd niet voorgelegd aan het parlement.
Oud 24 november 2008, 23:40   #124
Stefanie
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie Bekijk bericht
Hoe zou jij reageren als het Afghaans leger hier af en toe wat kwam bombarderen?
Bij gratie van De Crem zijn we nu in oorlog. Zonder ook maar één serieus debat.
De zaken niet omdraaien. De aanslagen van 11 september werden onderandere in Afghanistan voorbereid. Er waren daar trainingskampen voor moslimterroristen.
Stefanie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2008, 23:40   #125
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen_onafhankelijk Bekijk bericht
Wanneer dat regime systematisch haar eigen onderdanen terroriseert en geweld aandoet, wanneer dat regime blijk geeft van een grondige discriminatie ten aanzien van vrouwen en er niet voor terugdeinst om, om twijfelachtige redenen, mensen zonder meer (en public) te executeren,... (en zo kan ik nog een tijd doorgaan), hebben de 'beschaafde' landen niet het recht, maar de plicht om in te grijpen.

Of lig je liever lekker lui achterover te genieten van het showspel op TV? Dan moet men ook niet verbaasd zijn dan duizenden hun geluk hier komen beproeven.
Ik heb geen TV, bewust trouwens. En ik ben ook niet verbaasd over die duizenden die hun geluk hier komen beproeven. Dat is hun volste recht. België heeft zich niet te moeien met het regime van een ander land. Stel je voor dat Arabische landen hetzelfde zouden doen hier...
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2008, 23:43   #126
Stefanie
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! Bekijk bericht
Dus hierbij roep ik ALLEN op om onze regering onder druk te zetten !

Wij als burgers hebben nooit voor deze oorlog gekozen. Wij tamme westerlingen hebben evenwel ook nooit ertegen geprotesteerd ! Nu zal het evenwel moeten willen wij geen onschuldige mensen zien sterven omwille van onze onverschilligheid.

Laat hier uw ongenoegen blijken :

[email protected]
[email protected]

We mogen niet toelaten dat deze hoge meneren door hun roekeloosheid duizenden volksgenoten de dood in jagen, en dit omwille van een nutteloze oorlog !
Nee, ik heb er niet om gevraagd dat ze die aanslagen pleegden op 11 september. Die trainingskampen daar in Afganistan opdoeken heeft wel degelijk nut.
Oud 24 november 2008, 23:51   #127
Stefanie
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
Ik heb geen TV, bewust trouwens. En ik ben ook niet verbaasd over die duizenden die hun geluk hier komen beproeven. Dat is hun volste recht. België heeft zich niet te moeien met het regime van een ander land. Stel je voor dat Arabische landen hetzelfde zouden doen hier...
Ik heb wél T.V. Volgens NOS nieuws bemoeit de Marokkaanse overheid zich wel degelijk met de Marokkaanse gemeenschap hier. De Nederlandse regering gaat daarover eens gaan spreken met de Marokkaanse overheid.
Oud 24 november 2008, 23:54   #128
Stefanie
Minister-President

Standaard

Citaat:
Alleszins geholpen door iemand die Nederlands kent. We zouden moeten weten of andere media ook die boodschap hebben gekregen of niet. Indien enkel VRT en VTM, kan men beginnen denken over een lugubere grap.
't Was correct Nederlands. Dat viel mij op.
Oud 24 november 2008, 23:55   #129
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
De gemiddelde militair heeft graag eens een oorlog: véél snellere bevordering.
De gemiddelde militair kan mijn zolen kussen.
Zozo,dat is dan mijn dank volgens U voor het feit dat ik destijds als dienstplichtige soldaat para-commando midden de jaren 70 mijn hachje heb gewaagd om landgenoten te gaan ontzetten in het voormalige zaire toen de rebellen weer eens aan hun jaarlijkse plunder en moordtochten begonnen...
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2008, 23:56   #130
Stefanie
Minister-President

Standaard

Citaat:
Wat heeft België zich te moeien in het regime van een ander land?
In Afghanistan waren er trainingskampen waar moslimterroristen aanslagen voorbereidden. Ik bedoel aanslagen buiten Afghanistan.
Oud 25 november 2008, 00:00   #131
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanie Bekijk bericht
De zaken niet omdraaien. De aanslagen van 11 september werden onderandere in Afghanistan voorbereid. Er waren daar trainingskampen voor moslimterroristen.
Wéét U trouwens welke geheime dienst er nét voor die aanslagen nog in nauw contact met de hele al quaeda was mijn beste....
De pakistaanse ISI,een bondgenoot van de VS....
En de meerderheid van de kapers waren van saoudi-arabische afkomst,en dat is een andere bondgenoot van de VS...
En in pakistan zijn er momenteel nog altijd trainingskampen en basissen van al quaeda aanwezig....
Het is maar dat U het weet....
Oud 25 november 2008, 00:03   #132
Stefanie
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Wéét U trouwens welke geheime dienst er nét voor die aanslagen nog in nauw contact met de hele al quaeda was mijn beste....
De pakistaanse ISI,een bondgenoot van de VS....
En de meerderheid van de kapers waren van saoudi-arabische afkomst,en dat is een andere bondgenoot van de VS...
En in pakistan zijn er momenteel nog altijd trainingskampen en basissen van al quaeda aanwezig....
Het is maar dat U het weet....
Juist. De terroristen schuilen nu in Pakistan. Maar de V.S. heeft de laatste tijd bombardementen uitgevoerd in Pakistan.
Oud 25 november 2008, 00:09   #133
Nr.10
Secretaris-Generaal VN

Nr.10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BladeToke Bekijk bericht
misschien kunnen we ook van niets gebaren...
en zo plaatsen meiden zoals de rooseveltplaats in antwerpen ofzo...
neen dus, wij hebben een signaal gestuurd, en dat dit terugkomt was wel te verwachten...
dus volgens onze soskes hier moeten we beter onder een steen kruipen en wachten tot het allemaal beter gaat?
of enkel ingrijpen als het specifiek tegen uzelf gericht is?
De Amerikaanse inlichtingendiensten hebben de taliban gegroepeerd en bewapend gedurende de Koude Oorlog. Zij gebruikten daarvoor Pakistan. De Amerikaanse inlichtingendiensten spelen nu een gelijkaardig spel met Georgië, ditmaal om te verhinderen dat Rusland toenadering zoekt tot de EU.

Als de Russische en Chinese inlichtingendiensten het nu even gemeen willen spelen als de Amerikanen het decennia geleden deden in Afghanistan, dan zoeken zij op hun beurt toenadering tot de taliban en bewapenen ze deze, met ultramodern wapentuig. De F-16's zullen rap terug thuis zijn. Heel rap. China heeft het de Amerikanen al één keer vriendelijk gevraagd om zijn achtertuin te verlaten. Misschien gaan zij dat nog een tweede keer vriendelijk vragen. Dan houdt de vriendschap op.
Oud 25 november 2008, 00:14   #134
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Juist. De terroristen schuilen nu in Pakistan. Maar de V.S. heeft de laatste tijd bombardementen uitgevoerd in Pakistan.
Hebt U de nuance in mijn bericht niet begrepen???????

Net voor de aanslagen in de VS was de pakistaanse ISI in nauw contact met al quaeda.....
Oud 25 november 2008, 00:15   #135
Diederik v.d Elzas
Banneling

Standaard

Jaja, slaapt allemaal maar verder suskes... Mij ziet ge de komen de maanden niet Op de Chaussée D'Haecht, rond het Noord-Station of de Rue Neuve... Daarstraks liepen er nog drie moslimzeugen volledig in het zwart gehuld met sluier (monddoek of hoe dat ge die vod ook moet noemen...) in Jette, een plaats waar veel Vlamingen, afin Nederlandstaligen nog wonen.
Diederik v.d Elzas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2008, 00:29   #136
De_Laatste_Belg
Minister

De_Laatste_Belg's schermafbeelding

Standaard

Is dit het lang verwachte breng 'p.be' in 't nieuws project ?

Goei grap mannen.
Oud 25 november 2008, 00:30   #137
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En ondergrondse schuilkelders voor terroristen, gebouwd voor terroristen door de CIA. (terroristen opgeleid door de CIA, o.m. in "the farm" -Camp Peary, in Virginia- gefinancierd en bewapend door de CIA)

http://www.nytimes.com/2005/09/11/ma...1TORABORA.html
http://hnn.us/articles/1491.html

Laatst gewijzigd door filosoof : 25 november 2008 om 00:50.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2008, 00:32   #138
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Hebt U de nuance in mijn bericht niet begrepen???????

Net voor de aanslagen in de VS was de pakistaanse ISI in nauw contact met al quaeda.....
En wie financierde toen de ISI?
http://www.rense.com/general73/cia.htm
http://www.globalresearch.ca/articles/CHO206A.html

Laatst gewijzigd door filosoof : 25 november 2008 om 00:54.
Oud 25 november 2008, 00:34   #139
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diederik v.d Elzas Bekijk bericht
Jaja, slaapt allemaal maar verder suskes... Mij ziet ge de komen de maanden niet Op de Chaussée D'Haecht, rond het Noord-Station of de Rue Neuve... Daarstraks liepen er nog drie moslimzeugen volledig in het zwart gehuld met sluier (monddoek of hoe dat ge die vod ook moet noemen...) in Jette, een plaats waar veel Vlamingen, afin Nederlandstaligen nog wonen.
Ik ga morgen of overmorgen naar twee van de plaatsen die je opnoemt.(nee, niet Jette) Ik verander niets aan mijn gedrag. Ik kijk ook niet uit naar verdachte personen of pakjes.

Laatst gewijzigd door filosoof : 25 november 2008 om 00:36.
Oud 25 november 2008, 00:42   #140
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
En wie financierde toen de ISI?
Dat wéét ik ook wel met wie de ISI destijds de beste maatjes waren ,de CIA natuurlijk....

Het neemt niet weg dat de pakistaanse inlichtingendiensten destijds dubbelspel hebben gepleegd.....

En Irak ligt plat,notabene zowat het enige land waar de al quaeda destijds geen poot aan de grond kreeg.....

Zoek zelf maar de verschillen....

edit:overigens mijn beste filo,bedankt om hier openlijk Uw minachting tegenover militairen te ventileren....
Had ik U destijds in zaire tegengekomen,ik had U alvast laten liggen waar U lag....De moeite niet waard om gered te worden....

Laatst gewijzigd door Svennies : 25 november 2008 om 00:51.
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:44.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be