Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 19 december 2008, 18:43   #21
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door largo_w Bekijk bericht
daar gaat het niet om...

zever van de bovenste plank noemen ze dat en lasterlijke zever... dus achterwege laten zou ik zeggen vooral iemand als pericles.
Ik moet wel toegeven Geert Noels is verstandiger dan U .
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2008, 18:45   #22
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
daar gaat het niet om...

zever van de bovenste plank noemen ze dat en lasterlijke zever... dus achterwege laten zou ik zeggen vooral iemand als pericles.
Zoek de defenitie Van laster eens op man
Oud 19 december 2008, 19:21   #23
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN

AdrianHealey's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon Bekijk bericht
Volgens mij heeft die man ergens wel kennis van zaken, vooral op dat gebied dan toch. Zomaar zeggen dat hij fout is geeft u nog geen gelijk.
'k lees en bestuur de mening van grotere autoriteiten dan Geert Noels, die ik enkel 'vaag' de oorzaak van deze financiële crisis heb weten duiden. Daaruit volgt ook dat zijn oplossingen niet al te waarheidsgetrouw zijn.

Citaat:
Misschien wel grappig. Maar ontzettend onverantwoord op dit moment.
Waarom zou dat zo zijn? Heeft de overheiddan een verantwoordelijkheid nu?
"Anyone who denies the law of non-contradiction should be beaten and burned until he admits that to be beaten is not the same as not to be beaten, and to be burned is not the same as not to be burned."
AdrianHealey is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2008, 19:28   #24
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AdrianHealey Bekijk bericht
'k lees en bestuur de mening van grotere autoriteiten dan Geert Noels, die ik enkel 'vaag' de oorzaak van deze financiële crisis heb weten duiden. Daaruit volgt ook dat zijn oplossingen niet al te waarheidsgetrouw zijn.

Waarom zou dat zo zijn? Heeft de overheiddan een verantwoordelijkheid nu?
Het niet eens zijn met Noels is volgens Largo laster .
Zeggen dat Petercam een kleine financiële instelling is is volgens Largo ook laster.
En zeggen dat ik vind dat Noels vooral zichzelf verstandig vindt, Is volgens Largo ook laster.
Oud 19 december 2008, 19:29   #25
HAMC
Perm. Vertegenwoordiger VN

HAMC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Maar de SP.A stelt mij in deze teleur met hun onverantwoordelijkheid. Vooral Van de Lanotte dan. Ik had meer verwacht van Johan.
VandeLanotte zit in de oppositie en voert oppositie.

Iets anders verwachten is naief.

Verschaeve
HAMC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2008, 19:30   #26
HAMC

HAMC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Zeggen dat Petercam een kleine financiële instelling is is volgens Largo ook laster.
En zeggen dat ik vind dat Noels vooral zichzelf verstandig vindt, Is volgens Largo ook laster.
Geef Largo nog wat tijd, hij is nog jong.

Verschaeve
HAMC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2008, 19:36   #27
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HAMC Bekijk bericht
Geef Largo nog wat tijd, hij is nog jong.
Ik denk dat ik te brut geweest ben, hij wil blijkbaar niet meer met mij spreken en ik ben nu juist op dreef.
Oud 19 december 2008, 19:44   #28
Renesse
Minister-President

Renesse's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als we dit blijven blokkeren, en als we verder blijven lullen over alles en nog wat met politiek te maken heeft, dan gaat Fortis failliet, en misschien heel België, jawel, inclusief Vlaanderen!.

En dan zijn de gevolgen niet te overzien. Al eens gezien wat er in Ijsland gebeurd? Geen pleziertje, geloof me vrij! En dan is heel dat gekibbel en gekakel over Leterme gewoon volledig irrelevant.

Ik zou zelfs verder durven gaan, mocht de oppositie niet meewerken, dan zou ik de regering gewoon uitzonderlijke volmachten geven, zoals destijds de regering Martens (ik dacht dat het 1981 was). Zodoende kan ze snel en efficiënt , maar vooral ongestoord de nodige maatregelen treffen. Zoals ze - terecht - met Fortis heeft gedaan!

Toch?
Dat zei Crassus ook toen Spartacus naderde. Dat zei Hitler ook toen de Rijksdag afbrandde. Allemaal pogingen tot een meer autoritair bestuur.
Oud 20 december 2008, 10:23   #29
largo_w

largo_w's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Welke post moet ik nalezen zeveraar ? Fortis verzekeringen moet niet opdraaien voor de schulden van de bank zeveraar. Als de bank Failliet gaat moet de holding niet opdraaien voor de schulden zeveraar.
het luider gaan roepen maakt het nog niet waar hé... de woorden van meneer hessels zijn duidelijk FORTIS was failliet niet de bank! Nu u kan nog gelijk krijgen maar u zal dan wel moeten argumenteren hoor... Succes ermee een krantenartikel, een wettekst,... u bent vrij in uw keuze uw stelling is duidelijk nu nog argumenteren dat u gelijk heeft, ik heb geen probleem met u daarin gelijk te geven maar ik neem niet zomaar zaken aan...
Citaat:
Largo antwoord nooit op vragen, tenzij met niet veel meer dan ja en neen en ge zevert; voor de rest scheld hij op andere leden van het forum en verlaat hij de discutie als hij verplicht wordt om te argumenteren. Duidelijk één van de minder verstandelijke forumleden.
Ik sta perplex van zo een analiseringsvermogen...
Dat u u wenst uit te spreken over mijn intelect laat me koud hoor ik heb zo sinds altijd al een gedacht van mensen die daar graag over beginnen.
Citaat:
Ik moet wel toegeven Geert Noels is verstandiger dan U .
Het eerste zinvolle dat u in deze hele discussie al heeft aangehaald...
Citaat:
Zoek de defenitie Van laster eens op man
doen we:
laster=het opzettelijk aantasten van iemands eer en goede naam door smaad (moet ik smaad ook gaan opzoeken voor u?)
lasteren=liegend kwaadspreken

nog iets dat ik voor u in de woordenboek moet gaan opzoeken?
Citaat:
juist ja
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door preicles
Gelooft U Geert Noels, ik niet, ik geloof Degrauwe, die is tenminste professor. Geert Noels is slechts hoofdeconoom bij de belachelijk kleine financiële instelling Petercam, niet veel groter dan een familiebedrijf. Noels denkt vooral van zichzelf dat hij bijzonder verstandig is, in zijn alwetendheid heeft hij de crisis toch ook niet kunnen voorspellen en nu gaat hij iedereen de les lezen, hoe hij moet opgelost worden; laat mij niet lachten.
De man ambieërt duidelijk een politiek mandaad (hij komy bijna elke dag op TV) maar daar is hij veel te plat voor. In een gesprek van op en al 10 minuten heeft hij zich bij wijze van spreken wel 20 keer vastgereden.
Citaat:
Ik denk dat ik te brut geweest ben, hij wil blijkbaar niet meer met mij spreken en ik ben nu juist op dreef.
inderdaad ik hoef uw manier van discussiëren niet en kies wel wanneer ik wil en niet meer wil antwoorden...
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman Bekijk bericht
Maar franskiljons zijn alle Vlamingen die Frans praten om op te klimmen op de ladder of uit snobisme.
largo_w is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2008, 10:45   #30
azert

azert's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Largo antwoord nooit op vragen, tenzij met niet veel meer dan ja en neen en ge zevert; voor de rest scheld hij op andere leden van het forum en verlaat hij de discutie als hij verplicht wordt om te argumenteren. Duidelijk één van de minder verstandelijke forumleden.
en ik dan?
azert is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2008, 10:53   #31
largo_w

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door azert Bekijk bericht
en ik dan?
gij ook!!! Da's toch duidelijk...

heb je hem ook ooit es geen gelijk gegeven misschien? Hoe durf je!!!??? Deze jongen die een bedrijf in de top 600 van grootste bedrijven van Belgie wil afdoen als "niet groter dan een familiebedrijf" en anderen maar al te graag wil afdoen als dom heeft nogtans altijd gelijk...
Citaat:
Maar franskiljons zijn alle Vlamingen die Frans praten om op te klimmen op de ladder of uit snobisme.
Oud 20 december 2008, 11:00   #32
azert

azert's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
gij ook!!! Da's toch duidelijk...

heb je hem ook ooit es geen gelijk gegeven misschien? Hoe durf je!!!??? Deze jongen die een bedrijf in de top 600 van grootste bedrijven van Belgie wil afdoen als "niet groter dan een familiebedrijf" en anderen maar al te graag wil afdoen als dom heeft nogtans altijd gelijk...
Overduidelijk zou meester vanden berghe zeggen; wie enkel prietpraat verkondigt die niet overeenstemt met de zienswijze van VB en nva kan over geen gram hersenen beschikken.
Oud 20 december 2008, 11:09   #33
largo_w

Standaard

Citaat:
Overduidelijk zou meester vanden berghe zeggen; wie enkel prietpraat verkondigt die niet overeenstemt met de zienswijze van VB en nva kan over geen gram hersenen beschikken.
Dat is niet wat 'meester vanden berghe' zegt da's de enige echte werkelijkheid...Wil je dat ontkennen? foeifoei...

on topic: Wat nu? Zonder regering al heel zeker geen krachtig economisch beleid? Ik hoop dat ze Verhofstadt weer gaan bovenhalen hij zal wel zorgen voor een stabiel beleid... Ofwel een peeters als premier die man heeft economisch ook wat in z'n mars. voor mijn part zetten ze dan maar Leterme terug op diens plaats...

LDD kan ook een plaatsje krijgen in de nieuwe regering misschien voor de economische belangen?? Is toch ook een optie? Dan kan JMDD eens ook tonen of hij wel iets in z'n mars heeft of gaat hij eeuwig verrotten op de oppositiebanken en niet meer worden dan een VB II??
Citaat:
Oud 20 december 2008, 11:14   #34
azert

azert's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat is niet wat 'meester vanden berghe' zegt da's de enige echte werkelijkheid...Wil je dat ontkennen? foeifoei...

on topic: Wat nu? Zonder regering al heel zeker geen krachtig economisch beleid? Ik hoop dat ze Verhofstadt weer gaan bovenhalen hij zal wel zorgen voor een stabiel beleid... Ofwel een peeters als premier die man heeft economisch ook wat in z'n mars. voor mijn part zetten ze dan maar Leterme terug op diens plaats...

LDD kan ook een plaatsje krijgen in de nieuwe regering misschien voor de economische belangen?? Is toch ook een optie? Dan kan JMDD eens ook tonen of hij wel iets in z'n mars heeft of gaat hij eeuwig verrotten op de oppositiebanken en niet meer worden dan een VB II??
Ik denk dat VLamingen houden van iemand die de calimero, underdog speelt.
Kun je makkelijk de fouten op iemand anders steken.
Oud 20 december 2008, 11:23   #35
largo_w

Standaard

Citaat:
Ik denk dat VLamingen houden van iemand die de calimero, underdog speelt.
Kun je makkelijk de fouten op iemand anders steken.
Akkoord maar daarover had Geert Noels het net... Volgens hem moeten de politieke spelletjes toch eens gedaan zijn en moeten er eens oplossingen worden gevonden... Daarin had hij dus wel weer gelijk!

Oplossingen!
Met die calimeros ben je niks op vlak van beleid en misschien heeft JMDD en diens partij wel oplossingen in hun mars...
Citaat:
Oud 20 december 2008, 11:26   #36
azert

azert's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Akkoord maar daarover had Geert Noels het net... Volgens hem moeten de politieke spelletjes toch eens gedaan zijn en moeten er eens oplossingen worden gevonden... Daarin had hij dus wel weer gelijk!

Oplossingen!
Met die calimeros ben je niks op vlak van beleid en misschien heeft JMDD en diens partij wel oplossingen in hun mars...
JMDD heeft te weinig leden met ervaring.
Het is ook te veel JMDD en eenmaal het nieuwe eraf zal het vlug gedaan zijn.
Nieuwe bezems vegen altijd schoon maar het is daarna.

Hij geeft ook te veel de indruk dat alles eenvoudig is maar in politiek is alles ingewikkeld.
Oud 20 december 2008, 11:28   #37
Nr.10
Secretaris-Generaal VN

Nr.10's schermafbeelding

Standaard

Zowel Noels als Leterme zijn vervangbaar.
Lippens en Davignon ook.

Het kerkhof ligt vol onmisbaren ...
Oud 20 december 2008, 11:43   #38
largo_w

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 Bekijk bericht
Zowel Noels als Leterme zijn vervangbaar.
Lippens en Davignon ook.

Het kerkhof ligt vol onmisbaren ...
Noels vervangbaar voor wat? Die man kwam gewoon zeggen wat op economisch vlak het meest aangewezen was hoor...okey volgens mij ook een beetje tè maar soit.
Citaat:
Oud 20 december 2008, 11:46   #39
largo_w

Standaard

Citaat:
JMDD heeft te weinig leden met ervaring.
ach in z'n rangen moet hij ook wel wat competentie hebben hoor... Aan de zijne durf ik ook twijfelen maar soit je weet nooit.
Citaat:
Het is ook te veel JMDD en eenmaal het nieuwe eraf zal het vlug gedaan zijn.
als eeuwige oppositie partij zal dat volgens mij ook zo zijn dan zal hij nog enkel plukken in de stemmenpoel van het VB...populisme. Maar misschien kan hij meer en is zijn partij inderdaad de partij van het gezond verstand? Wie weet... In deze tijden van economisch verval zou deze partij een oplossing moeten kunnen bieden lijkt me.
Citaat:
Nieuwe bezems vegen altijd schoon maar het is daarna.
daar gaat het me dunkt niet om.
Citaat:
Hij geeft ook te veel de indruk dat alles eenvoudig is maar in politiek is alles ingewikkeld.
da's wel waar maar op dat populistisch wapen heeft hij niet het alleenrecht.
Citaat:
Oud 20 december 2008, 11:50   #40
stab

stab's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rr00ttt Bekijk bericht
Het is een wreed ambetante periode ervoor, maar het is overduidelijk dat het belgische politieke systeem zijn houdbaarheidsdatum overschreden heeft. Ik zie niet in hoe het binnen België verder kan. Splitsing van het land zo snel mogelijk. Gezien de moeilijke omstandigheden moet VL misschien wel eerder voor een confederatie met NL gaan dan direct volledig op eigen benen.
'Het overleven vd Vlaamse welvaartstaat, alleen mogelijk door een zo vlug mogelijke aansluiting bij Nederland'
Mss kan idd die boodschap politiek worden aangeboden/doorgegeven aan het Vlaams electoraat.
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:10.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be