![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tsjop! Tsjop! Tsjop! ![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
|
![]() 1. Persoonlijk record relatie verbeteren (vorige is wel 3 maanden!)
2. 1 examen in tweede zit... 3. In Flames nog eens live zien.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. Laatst gewijzigd door van Maerlant : 27 december 2008 om 15:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 1. Iets minder op dit forum rondhangen en eens alle cd's beluisteren, alle dvd's bekijken en alle boeken lezen die ten huize Z&G soms nog in hun oorspronkelijke verpakking zitten.
2. Mijn professionele situatie handhaven. 3. Alle ongrondwettelijke verkiezingen boycotten die in 2009 in België plaats zullen vinden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 1) afstuderen
2) nieuwe studies beginnen 3) Uh-Huh kerstverhaal vertellen |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Als ik daar moet aan beginnen dan heb ik aan 2009 niet genoeg. Laat er ons een decennium van maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Europees Commissaris
|
![]() ik weet het nog niet
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Wat studeer je trouwens? Of was dat maar een grapje? Laatst gewijzigd door Uh-Huh : 27 december 2008 om 22:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 1) Een betere job zoeken met meer internationale mogelijkheden
2) Succesvol geld beleggen in aandelen en futures 3) Een volledige marathon lopen |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Groot gelijk! Leef niet alsof er je nog 1 000 jaar te wachten staat, het leven is aan de durvers.
![]() |
#75 |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() - heerser worden van Europa
- heerser worden van de wereld - heerser worden van het zonnestelsel d.m.v. een interplanetair leger. Heelaloverheersing is voor 2010
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 1. Sterven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
|
![]() Ben je depressief of is je gezondheid zo slecht gesteld Jazeker! ? Of is dit een grap ? Ik hoop het tweede, wat ik wel een misplaatste grap zou vinden.
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van Jantje gaan er NOOIT dreigingen uit.
Jou leren kennen kan dus niet anders zijn dan een verrijking voor mij. En dit is zeker niet in de negatieve zin bedoeld. Citaat:
Heb mij namelijk voor genomen om dit apenland vol onbegrijpbare en egocentrische personen terug opnieuw te verlaten. Het is echter nog geen streefdoel voor 2009, zelfs niet voor 2015, daar ik als ouder rekening moet houden met de opleidingsmogelijkheden van mijn zoontjes. De jongste gaat in september pas naar het secudaire onderwijs, ondertussen heb ik dus de tijd om mij steeds verder bij te scholen en zo een zeer grote technische kennis mee te nemen naar de regio waarvan ik droom. Laatst gewijzigd door Jantje : 28 december 2008 om 09:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |