![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Wat past bij jou? | |||
ik ben vrouw en vrijgezel |
![]() ![]() ![]() |
2 | 4,44% |
ik ben man en vrijgezel |
![]() ![]() ![]() |
32 | 71,11% |
andere |
![]() ![]() ![]() |
11 | 24,44% |
Aantal stemmers: 45. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Trouwens:
- Als je iets positief typt, is het omdat partnerlief controleert en saai. - Als je iets negatief typt, bewijs je dat de zelfverklaarde trotse vrijgezellen gelijk hadden. M.a.w. zij die een relatie hebben, verliezen op voorhand.
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ... en die hem nu gaat opzoeken ...
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laten we het gewoon kort houden: Algemeen bekeken: Vrouwen houden van hoger opgeleide mannen, en mannen hebben schrik van hoger opgeleide vrouwen. Nogmaals: algemeen bekeken, er zijn altijd uitzonderingen ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() We hebben het nog steeds over dat "gros" eh ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() 'k Ben ook zo, maar niet hoger opgeleid ![]()
Undefeated Army Bietan Jarrai Laatst gewijzigd door Dronkoers : 31 december 2008 om 00:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Bedienden he.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#111 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | ||
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Ik dacht met die status eigenlijk niet aan opleidingen maar vooral aan mensen die een hogere status hebben door het werk wat ze doen of zelf hebben gedaan, door het uitblinken in hun interessevelden/hobby's/..., door de sociale contacten die ze hebben, door speciale talenten, maar ook door hun opleiding ja. Al dacht ik daar niet specifiek aan bij het typen van die post. Ik dacht eerder aan bv de man die manager geworden is door op te klimmen in zijn bedrijf of zelf een bedrijf uit de grond te stampen, altijd hard te werken dus... Niet ddat iemand die geen manager geworden is niet hard heeft gewerkt, maar jeweetwel... ![]() Maar het kan wel dat het over het algemeen klopt wat je zegt. Ik heb toch al eens een studie gelezen waarin staat dat vrouwen vallen op 'status'. En ook andere waarin stond dat hogeropgeleide vrouwen vaker alleen blijven. Dat lijkt me vrij complementair aan hoe jij erover denkt. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Roept er hier echt iemand iemand anders ter verantwoordign?
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | ||||||||
|
![]() Het spijt me.
![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
Uiteraard hebben ze het daardoor ook drukker. Ik wou dus zeggen dat de meeste singles sowieso een heel druk activiteitenschema hebben, dat om regelmatig een ander te kunnen zien de hele agenda zou moeten overhoop gegooid worden. Citaat:
Denk je dat het voor de koningen en Bill Gates'en van deze wereld makkelijker is om een stabiele liefdesrelatie met iemand uit te bouwen? Zouden die mensen niet ietsje minder rap tevreden zijn en vrezen dat als zij zelf geen hoge status heeft ze het doet om status te krijgen en niet voor hem? Citaat:
![]() Hoe moeilijk jij het had om aan te passen aan je vriendin ofzo? Dat lijkt me het enige logische wat zou kunnen volgen ... Maar als jij het moeilijk had, zou het dan niet logisch zijn dat iemand die al decennia lang als volwassen persoon single is het nog veel moeilijker vindt? ... Of wou je zeggen hoe makkelijk jij het vond om aan te passen? Denk je dat je eigen 1-jaar (?) single zijn doodleuk kan vergeleken worden met iemand die bv al dertig jaar single is? ![]() Of wil je iets totaal anders zeggen, maar waarvan haal je dat dan? (Ik hoop de laatste optie) Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() Je geeft hier pijnlijk genoeg een pak meer over jezelf prijs dan je zou willen over de singles die jij blijkbaar als doornen in het oog ervaart. Voor jou was het vrijgezellenleven misschien een vreselijke strijd die je zo lang mogelijk moest probern 'uit te houden' ... Voor sommige mensen is dat helemaal niet zo. Het woord 'uithouden' gebruik ik meer in relatiecontexten. Zo van "die hebben mekaar wel gevonden omdat ze beide niet alleen kunnen zijn". Hoe lang zouden ze het uithouden? In een relatie stel ik mezelf ook wel eens de vraag hoelang ik het nog zal uithouden. ![]() ![]() Hoe lang ik single wil blijven op dit moment: in die andere thread las je allicht al dat ik liefst alleen mijn kinderen opvoed. ![]() Hoe lang ik single zal blijven kan ik niet voorspellen. Ik kan wel zeggen dat als ik een relatie begin het niet is omdat ik mijn single leven niet meer kon uithouden of omdat ik het gevoel had iets te missen of omdat ik alleen ongelukkig was... |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Minister-President
|
![]() 't Is allebei waar.
Er zijn veel singles die anderen (en zichzelf) ervan overtuigen dat ze o zo tevreden zijn met hun vrijgezellenstatus, terwijl ge zo ziet dat ze 't er eigenlijk niet mee eens zijn. Er zijn evengoed koppels die samen zijn om samen te zijn en anderen (en zichzelf) ervan overtuigen dat 't een goeie relatie is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Goeie seks = goeie relatie. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Partijlid
|
![]() Ik ben gelukkig getrouwd. Ttz, mijn vrouw is gelukkig en ik ben getrouwd.
|
![]() |
![]() |