![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Brandend Actueel: Gaza offensief Tijdelijk forum |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Massimo Morsello - Punto di Non Ritorno Laatst gewijzigd door Volksstormer : 5 januari 2009 om 15:17. |
|
![]() |
![]() |
#102 |
Minister-President
|
![]() Er was al maanden een bestand, en dat is niet door Hamas geschonden.
#103 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
#104 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=4I1yx2BJ0nY
![]() |
#105 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Dat zijn inderdaad wetsgeleerden, maar doen ook allerlei religieuze diensten, spirituele raadgevingen,... Net zoals... juist ja, een priester.
![]() |
![]() |
#106 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
tactisch nut van clusterbommen, behalve de bevolking te raken?
![]() |
#107 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De meeste ernstige militaire mogendheden ondertekenen zo'n verdrag niet. Clustermunities raken NIET vooral de burgerbevolking en zijn militair WEL effectief. |
|
![]() |
![]() |
#108 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Maar als Israel clustermunitie gebruikt, dan zullen de Belgen ze mogen opruimen achteraf. ![]()
![]() |
#109 |
Gouverneur
|
![]() wat je ziet op 5.20 zijn geen flares maar clusterbommen
|
![]() |
![]() |
#110 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 5 januari 2009 om 18:23. |
|
![]() |
![]() |
#111 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is natuurlijk gemakkelijk vliegtuigen, tanks, zeemacht, clusterbommen te gebruiken tegen mensen die zich nauwelijks kunnen verdedigen. Tegen de goed bewapende Hezbollhah hadden ze minder praat die Israeli's, zelfs met hun overmacht aan vliegtuigen en tanks. 'Uitschot' noem ik een staat die aan de lopende band kinderen vermoordt. Laatst gewijzigd door system : 5 januari 2009 om 18:27. |
|
![]() |
![]() |
#112 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
*knip* Gelieve de wetgeving te respecteren. Oproepen tot geweld is bij wet verboden. Laatst gewijzigd door Starfire : 6 januari 2009 om 21:41. |
|
![]() |
![]() |
#113 |
Banneling
|
![]() En de Israeli's gedragen zich voor het ogenblik precies zo. Alleen, ze gedragen zich stukken erger dan Hamas.
Het wordt nu wel stilaan duidelijk dat we Israel kunnen beschouwen als massamoordenaars en dat de verantwoordelijken moeten worden gedagvaard voor het Internationaal Gerechtshof van Den Haag. Laatst gewijzigd door Starfire : 6 januari 2009 om 21:41. |
![]() |
![]() |
#114 |
Banneling
|
![]() Volgens de laatste cijfers zijn van de ongeveer 580 doden in Gaza 33% kinderen.
Fraai resultaat voor de Joden. Om fier op te zijn. Proficiat! Laatst gewijzigd door system : 5 januari 2009 om 18:53. |
![]() |
![]() |
#115 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik besef dat maar al te goed, maar 1 van de soorten submunitie van Clusterbommen zijn een soort van landmijn. de camouflage zijn wat reepjes stof in de kleur van't landschap.
#116 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() System, Lees eens wat ik schrijf. Clustermunities komen in allerlei soorten.
En ze kunnen onderling gemengd worden in 1 afleverpakket. En ja, in bepaalde gevallen zijn de gedropte submunities van zodanige aard dat een deel niet explodeerd bij inslag. Maar da's een oud gegeven nietwaar, nu nog komt er regelmatig een WO I bom boven de grond in de westhoek.
#118 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Rode Kruis Vlaanderen: "Clustermunitie kan tot 650 explosieve submunities verspreiden over een oppervlakte van meer dan 30.000 vierkante meter. In meer dan 20 landen zijn grote gebieden door clustermunitie even gevaarlijk geworden als mijnenvelden. Laos is het meest getroffen land : er zouden in de jaren ’60 en ’70 naar schatting zo’n 270 miljoen stuks submunitie gedropt zijn. Tientallen miljoenen daarvan zijn nog niet ontploft. Elke dag opnieuw doden zij vele onschuldige slachtoffers." (vooral veel kinderen) Laatst gewijzigd door system : 5 januari 2009 om 21:19. |
|
![]() |
![]() |
#119 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat uitschot , dat aan de lopende band kinderen vermoordt. In neem aan dat U daarmee Hamas bedoelt. Ik herinner mij nog het geval waarbij enkele van hun strijders een joods schooltje waren binnengedrongen en er aldaar een stuk of acht neermaaiden. Hun ideologische broeders waren enkele minuten later deze heldendaad uitgebreid aan het vieren . Wel systen dat noem ik pas echt uitschot. |
|
![]() |
![]() |
#120 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Met dat uitschot bedoel ik de Hamas en het Israeli's leger en vooral de Israelische machthebbers. Dat zijn precies de mensen die ik als 'uitschot' betitel. Laatst gewijzigd door system : 5 januari 2009 om 21:27. |
|
![]() |