![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Heeft Dewever eigenlijk echt verloren? Verstraeten had nog maar één seconde. Die heeft hij opgebruikt om één antwoord te geven. Dan stonden beide tellers op hetzelfde moment toch op nul?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() neen, BDW zijn teller stond op 2 of 1, laat mij ervan af zijn, net als den Danny, hij geeft een goed antwoord binnen de seconde en bij BDW gaan er 20 seconden vanaf, logischerwijze heeft BDW dan verloren
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je mag over BDW zijn politieke voorkeuren en ideologie denken wat je wil, maar ik vind het een uitzonderlijk persoon voor een politicus en zeker in belgique.
Persoonlijk vind ik hem de meest welbespraakte (voor mensen die inhoud willen eerder dan leuzen of steeds dezelfde afgelikte feel-good praatjes), intelligente (dat is hierbij toch wel ongeveer bewezen) en standvastige politicus die belgique kent. Eentje die nog een goed gevoel voor humor heeft ook trouwens. En als debater kan je hem niet kloppen. Vroeger vreesden andere politici FDW die meestal als een stoomwals over hen heen kon rollen (weliswaar door de automatische eeuwige oppositierol), maar ik vind FDW klein bier als je hem vergelijkt met BDW. BDW doet het zonder roepen en zonder stemverheffing. Nu ja... tot zover mijn bewieroking van BDW ![]()
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 15 januari 2009 om 21:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Parlementslid
|
![]() Ik was trouwens verwonderd dat hij nog redelijk veel wist over recente films, acteurs, sport etc. Nuja, hij leest een goed blad: de P.
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zijn dus geen selectieproeven? Laatst gewijzigd door daiwa : 15 januari 2009 om 23:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | ||
|
![]() Citaat:
![]() BDW is wel goed als kwisser misschien moet hij dat maar eens bekijken als nieuwe levensweg want als politicus valt toch niks te doen met die man...dat zal je bedoelen zeker? Zijn humor is niet voor mij weggelegd maar hij heeft er wel één da's een pluspunt misschien...
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Los van zijn capaciteiten, ik vertrouw nooit een politicus die boogt op zijn slecht karakter.
Maar men moet toegeven dat hij terug 'schwung' in debatten brengt.
![]() |
#91 |
Europees Commissaris
|
![]() Een goed hart en een slecht karakter. Dat wist 't Pallieterke meer dan 60 jaar geleden al. Trouwens een heerlijke combinatie die ik volledig onderschrijf.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
alleen spijtig dat zijn gekozen strategie zo nefast is voor Vlaanderen ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#94 | |
|
![]() Citaat:
![]() Volmondig onderschreven
![]() |
![]() |
#95 |
Minister-President
|
![]() Eigenlijk zouden ze een dikzak als DeWever moeten weigeren. Niet dat iedereen een atletisch lichaam moet hebben maar laten we het aub niet als normaal voorstellen om zo ongezond dik te zijn. Slecht voorbeeld voor de jeugd.
(ja hoor, dit is een grapje) Ik gruw van zijn ideeën maar hij is, ondanks zijn vlaamsnationalistische handicap, bijzonder gevat.
![]() |
#96 |
Minister
|
![]() heb nog geen enkele keer naar dat slimste mens ding gekeken, maar ik vond bart de wever zo ook al een sympathieke man...
![]() |
#97 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
|
![]() Sympathieke man, intelligent, gevat, slimmerik...
Dat zou je niet zeggen he dat zo'n slimmerik dacht/denkt dat hij Belgie samen met de Walen gaat afbreken stap voor stap. Van Vlamingen die met Belgie collaboreren verlos ons heer... |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En daar zijn geen pilletjes tegen? Arme man...
![]() |