![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#461 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() wtf?! Op die manier is dat hier echt onmogelijk hoor. Je kan altijd wel proberen natuurlijk. En het zal ook wel uitmaken of je naar de les bent geweest. Dan kan ik me voorstellen dat je daar op kan terugvallen (maar dat doe ik dus niet) en ook veel vlotter leert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#462 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#463 | ||
|
![]() Citaat:
![]() Wat bedoel je daarmee? Dat iemand graag terug een examen zou maken in augustus/september...? ![]() Euhm...sorry hoor da's een beetje zever denk ik... half-bewust zelf gekozen misschien (ik laat x vallen om y en z te slagen) of geholpen bewust zelf gekozen (je kent je leerstof gewoon onvoldoende en de prof heeft het door)...maar echt bewust "laten we eens in september dat examen maken want da's veel cooler"...Ach dat geloof je zelf niet ![]()
Laatst gewijzigd door largo_w : 16 januari 2009 om 17:29. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#464 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Soms is het (als je bv tijdgebrek hebt) een vak grondig te leren ipv twee half en half en dus een vak nr tweede zit te zetten Of als je meerdere opleidingen combineert of als je cumul hebt Er zijn vele mogelijkheden Laatst gewijzigd door toccata : 16 januari 2009 om 17:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#465 |
|
![]() Omstandigheden heb je deels zelf in de hand want je interageert ook met je omgeving, en deels niet.
En bewuste keuze klopt misschien niet echt neen. Eerder: ik heb het zelf uitgelokt en ik moet de gevolgen ervan dragen. Lees: veel te lang gewacht en niet eens de helft van de cursus kunnen lezen... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#466 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan heb ik nog eens een jaar gehad met twee vakken in tweede zit. Dat was toen ik net had vernomen dat m'n moeder kanker had. Aangezien ze weinig overlevingskansen had, heb ik toen veel tijd bij haar doorgebracht, en dus voor 2 vakken net iets te weinig achter m'n bureau gezeten. Dus: veel tweede zit gehad, maar eigenlijk ben ik er trots op dat ik zo weinig tweede zit heb gehad, en ook dat ik er maar 5 jaar over gedaan heb.
![]() |
![]() |
#467 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#468 | |
|
![]() Citaat:
![]() You read my mind. Sommige examenplanningen laten ook niet anders toe. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#469 | |
|
![]() Citaat:
Toch in het geval je gewoon te lui bent om te leren of het niet meer geleerd krijgt (wegens te weinig vooraf gedaan). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#470 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#471 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ging niet naar de les. Ik viel altijd in slaap. Toen ik eens schreeuwend ben wakker geworden in de les, heb ik besloten dat het beter was daar niet meer naartoe te gaan. Bovendien kan ik zelfstandig lezen.
![]() |
![]() |
#472 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#473 | ||
|
![]() Citaat:
Want kom we gaan niet ontkennen dat 1,5 maand vakantie i.p.v. 3 maand toch balen is hé. ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#474 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik heb deze examen periode geluk maar enkele van men vrienden hebben twee zwaar vakken op dezelfde dag/op twee dagen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#475 |
|
![]() Mwoa, ik til daar niet zwaar aan.
Maar net daardoor veroorzaak ik het ook telkens mee natuurlijk. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#476 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() net zoals je er niet zo zwaar aan tilt om er een paar jaar langer over te doen.
de arbeidende mens zal er wel voor betalen.
![]() |
#477 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#478 |
|
![]() *knip*
Laatst gewijzigd door Starfire : 17 januari 2009 om 15:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#479 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Wat was je nu aan't bijstuderen (geschiedenis had je toch af meen ik?) ? Heb je spijt van je keuze om verder te studeren of spijt van de richting die je koos ? Of eerder spijt van het feit dat je nog moet 'blokken' ? (bijstuderen vond ik ook altijd leuk, alleen die examens, die waren er te veel aan)... In elk geval: doe even wat leuks - iets héél anders dan anders, dat verzet je zinnen even. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#480 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |