![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#321 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben zelf iemand die redelijk getraind is in het hoofd koel houden, maar ik kan u verzekeren dat als ik zo'n ravage zou aangericht zie worden, ik ook even niet meer zou weten wat eerst te doen, uw eigen leven op het spel zetten of proberen zoveel mogelijk kinderen en mensen in veiligheid te brengen. Ik zou zelf hoogst waarschijnlijk voor het laatste kiezen op zo'n moment, als ik die man aanval en hij zou de kans krijgen mij neer te steken of te doden, heeft er ook niemand wat aan. Als je achteraf hoort dat de agenten, hulpverleners etc zelf begeleiding nodig hebben, kan je je zelf toch wel voorstellen dat het gewoon echt gruwelijk is geweest. Dan zou er al wel een belletje moeten gaan rinkelen bij u. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#322 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() zever=onzin vertellen. ge waart onzin aan het verkopen duveltje... ge maakt linken die er niet zijn. Leer toch eens feiten van vooroordelen te scheiden. Als het nog niet duidelijk is laat dan maar ik ga hier niet verder op in...
![]() |
![]() |
![]() |
#323 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik zou als verzorger zijnde toch voor de kinderen hebben gekozen,en mijn leven hebben gewaagd
![]() |
![]() |
#324 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() zopas hoord ik iets in de krantencommentaren waar ik het VLIEGEND SCHIJT van krijg: "de maatschappij is medeverantwoordelijk".
Alstublieft zeg, zijn WIJ verantwoordelijk omdat een geshminkte gek drie mensen vermoord en er tien verwondt? We weten zelfs niet wat de man dreef. Ja, ik neem dit persoonlijk op: zoals iedere normale mens ben ik zwaar onder de indruk van dit drama, maar niet ik, niet de maatschappij zijn verantwoordelijk voor de daden van een psychopaat!!! ![]() ![]() ![]()
Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 24 januari 2009 om 11:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#325 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#326 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die gek begint aan zijn slachtpartij. Steekt daar gvd een hoop kleine kinderen neer. Jij gaat bij iemand die -waarvan nu al blijkbaar geweten is dat hij nog op weg zou zijn geweest naar een andere kinderopvang, dus hij had een duidelijk doel voor ogen- even proberen te overmeesteren ? Niet doen, zou echt dom zijn als je niet getraind bent in gevechten met gewapende tegenstanders. De kans dat je naast de kindjes dood of zwaar gewond is, is heel groot. En wat voor nut heeft uw heldhaftige poging tot overmeesteren dan gehad ? Die man overmeesteren zou ik onmiddelijk doen zelf, moesten er geen kinderen meer bij zijn die gewond zijn of gewond kunnen raken. Dat weet jij maar al te goed dat ik daar perfect toe in staat ben. Op zo'n moment gaat mijn eerste aandacht gewoon naar mensen/kinderen in veiligheid brengen en niet de stoere uit gaan hangen. De kindjes die het overleefd hebben door die vrouw, gaan haar later niet kwalijk nemen dat ze hen weg hield van de dader. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#327 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iik begrijp uw visie ook kenzo. Ik heb ook kinderen waarvan de jongste niet veel ouder is dan de kinderen uit die opvang. Maar ik wou het op mijn manier even anders inkaderen.
Laatst gewijzigd door Duupje : 24 januari 2009 om 11:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#328 |
Partijlid
|
![]() zal Onkelinkx nu ook de messen verbieden?
zoals zij met de geweren heeft gedaan na de moorden van Van Temsche? |
![]() |
![]() |
![]() |
#329 |
Schepen
|
![]() Deze post was dubbel. Mijn excuses daarvoor!
De wereld is rot, echt rot. Laatst gewijzigd door Graziëlla : 24 januari 2009 om 11:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#330 |
Schepen
|
![]() Het moge duidelijk zijn: dat malschepsel dient tot niets. Veel erger nog: hij is een slapende tijdbom!
Men kan dit beter maar meteen gaan verwijderen, ipv nog zotte kosten aan verdoen. Dat malschepsel heeft de mensheid nog één dienst te bewijzen, namelijk het recupereren. Men zou dat malschepsel zn ingewanden moeten gebruiken om het leven van goede doodzieke mensen te redden. Zo zou hij dan nog enkele mensen het leven gered hebben, jaagt hij de belastingsbetaler niet langer op kosten, en bovenal zal alle mogelijke potentieële gevaar dan geweken zijn. Dat is mijn mening erover.
![]() |
#331 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Wel ik moet het niet weten wat die sukkel heeft bezielt, we gaan daar geen stap mee verder geraken. Trouwens, het is wel meer dan duidelijk zeker wat dat malschepsel bezielde? Het is duidelijk dat hij een copycat is van Heath Ledger in zn film van the Joker. De vele brutale moorden, de chaos daarmee veroorzaakt, het lachen naar de politieinspecteurs. Ik heb die film gezien en volgens mij wilde die onnozelaar zich zo voelen als de joker. Maar die sukkel zal nu wel snel doorhebben dat hij bijlange niet zo ongenaakbaar en machtig is als de echte joker. En het zal nog niet te lang duren, het lachen zal hem snel vergaan, en maar goed ook.
![]() |
![]() |
#332 |
Europees Commissaris
|
![]() Dwaze opmerking. Met een pistool had die geestesgestoorde nog veel meer slachtfoffers gemaakt. Alles in de maatschappij kan een wapen zijn, van een wagen tot een doodgewone spade, maar zet dat niet op gelijke hoogte met vuurwapens. Die zijn het effectiefst in het eindigen van een mensenleven en hebben eigenlijk ook geen bijkomend nut (ge kunt uw tuin niet omspitten met een tweeloop). Wat niet uitsluit dat je ook met ander "gerei" vreselijke dingen kunt aanrichten, wat dit voorval jammergenoeg gruwelijk bewijst.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#333 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
bron |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#334 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zonder O2, geen dierlijk leven. Zonder CO2, geen leven. "The reason people use a crucifix against vampires is that vampires are allergic to bullshit." - Richard Pryor Laatst gewijzigd door rikbe : 24 januari 2009 om 11:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#335 | |
Banneling
|
![]() En verder:
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#336 |
Europees Commissaris
|
![]() EN wat als zijn tante nu eens bij Groen! zou zijn?
![]() |
#337 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#338 |
Europees Commissaris
|
![]() Waarschijnlijk niet.
![]() |
#339 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De mietjesmaatschappij ...
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) Laatst gewijzigd door Philips Inc. : 24 januari 2009 om 11:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#340 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |