![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1281 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Op die manier moet je elke wetenschapper als een psychoot wegzetten... Je kunt op basis van iemands afstandelijke analyse niet uitmaken of er empathie aanwezig is of niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1282 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een moordende en verkrachtende beestmens verkiezen boven een onschuldig kind dat mischien nog tot een waardevol mens opgroeit ?! Zie je zelf niet hoe crimineel idioot jouw stelling is ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1283 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ze zijn allemaal met elkaar verbonden via het wit blad. Elk wit blad je vernietigd is meteen ook een licht of donker blad dat je vernietigd. Elke kind dat sterft is ook meteen een volwassene die sterft.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 31 januari 2009 om 00:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1284 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het schijnt voor sommigen de stralende horizont van de 21ste eeuw te zijn.
![]() |
![]() |
#1285 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1286 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.welt.de/multimedia/archiv...Ba_741552g.jpg Mocht die foto trouwens van iemand anders zijn, dan zou er wel al iemand gereageerd hebben denk ik? Maar goed, volgens jou is dat dus niet Kim De Gelder?
![]() |
![]() |
#1287 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
die emotie is voor de meerderheid van de mensen het belangrijkste punt.
![]() |
![]() |
#1288 | |
|
![]() Citaat:
Wie mij een beetje kent, weet dat ik graag met stellingen experimenteer en probeer na te gaan hoe verdedigbaar zo'n stelling is. Je mag er gerust van op aan dat zeker de helft van wat ik hier met grote stelligheid beweer geen weerspiegeling is van hoe ik echt denk of hoe zeker ik ben van wat ik denk. Over welke helft het gaat, laat ik liever in het midden. Discussiëren is een spel, en hoe avontuurlijker het spel, hoe meer risico's het inhoudt, hoe leuker het wordt. Je moet daar gewoon in meegaan. Goed tegen de verzuring en zo. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1289 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Als je de mens als een zuiver functionalistisch iets beschouwd krijg je automatisch een kringredenering. Waarvoor moet de mens functioneren? Voor de mens zelf?
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 31 januari 2009 om 00:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1290 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door beste vriend : 31 januari 2009 om 00:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1291 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1292 | |
|
![]() Citaat:
@ Nynorsk: De discussie volgen kan wonderen doen zoals je ziet hé ... en kijken waarop iemand reageert alvorens je een stroman doet. De persoon in die foto hierboven is niet KDG, zoals eronder staat. Of zou hij in de gevangenis misschien zwarte kleurshampoo hebben gekregen? :-/
![]() |
![]() |
![]() |
#1293 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1294 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1295 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1296 | |
|
![]() Citaat:
Maar jij ziet kinderen, babies, als een nog onbeschreven blad, eigenlijk uitwisselbaar, als nét geen mensen. Terwijl iedere ouder je kan vertellen dat een kind, vanaf minuut 1, al beschikt over een karakter en een persoonlijkheid. Dat alle blérende, kwijlende, roze babies voor jou hetzelfde en uitwisselbaar lijken wil niet zeggen dat ze dat zijn. Je berichten missen empathie. Niet omdat je geen gelijk zou kunnen hebben in je filosofische analyses maar omdat je niet beseft dat je beschrijvingen niet passen in een draad over babymoorden. Dat is jammer want als forummer mag ik je eigenlijk wel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1297 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1298 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Gelieve niet persoonlijk te worden. de persoon in de foto is overigens wel kdg of heb je het over de grap? dan heb je die niet begrepen Laatst gewijzigd door Akira : 31 januari 2009 om 11:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1299 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1300 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Denken ze nu echt dat de volgende massa moordenaar/ster zich zal aanbieden in een kinderdagverblijf
![]()