![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#8661 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8662 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() ![]() het is genoteerd dat u ook de vierde keer niet wil antwoorden op m'n vraag. Eerst zeg je dat hij zich versproken heeft, dan zeg je dat hij zich "waarschijnlijk" versproken heeft. En nu ga jij me even de les spellen over de defenitie van "waarschijnlijk", terwijl ik het woord nooit heb gebruikt. Trouwens terzijde, wat voor scheef getrokken vergelijkingen maak jij eigenlijk vent? Het gaat om het feit dat , zoals ik al eerder zei dat een verspreking betekent: iets anders (pardoes) zeggen dan wat je bedoelde te zeggen. Dus daarom, ja ik probeer het een 5é keer; Wat wou hij dan volgens u zeggen als hij zich versprak? Trouwens, heb je de ghele Bush line al wel eens gehoord. Een verspreking? Hij laat het niet bij enkel de opmerking dat hij het heeft gezien, hé. Hij voegt er nog aan toe: "....ik zei nog, wat een slechte piloot moet dat geweest zijn". Dus hij geeft nog extra commentaar op wat hij gezien heeft. Bijgevolg, dit afdoen als een "verspreking" is absurd. Maar aangezien JIJ (niet ik) zegt dat het "waarschijnlijk" een verspreking is, moet jij afkomen met het antwoord: een verpreking van WAT? Jij bent hier toch degene die je om de haverklapt beroept op logica. Wel, wat zegt uw logica over wat Bush zou kunnen bedoeld hebben. En zeg niet, "NIKS", hé, want da's belachelijk. Citaat:
Wat verwacht jij nu van mij? Dat ik voor alle DUIZENDEN mensen die daar rondliepen een quote hierneer zet?????? ![]() Ik zeg dat zowat IEDEREEN die we HEBBEN gehoord op de tv, op radio, en de orale geschiedenis van getuigen nadien, het hadden over explosies. Laatst gewijzigd door Big Slick : 23 februari 2009 om 02:08. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8663 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Weet je, ik vind het wel een beetje sneu dat parcifal alles doet om die Bush-vraag toch maar niet te beantwoorden.
Misschien eens proberen bij z'n compagnons, Buzz en atmosphere. Wat denken jullie? Btw, (als pokerspeler ben ik nogal een fan odss en probabilities) wat zijn de odds dat iemand die zich "verspreekt", enkele dagen later over datzelfde item, zich wéér "verspreekt"? Laatst gewijzigd door Big Slick : 23 februari 2009 om 02:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8664 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Als ik u vraag naar bewijs dat kapers de vliegtuigen hebben geboard, post u een link naar een video van een zogezegde bewakingscamera.. En als ik opmerk dat er geen datum en uur op staan, wat betekent dat uw bewijsvoering nihil is, dan wuift u dat weg als "conspiracy bullshit". Citaat:
Hoe beter iemand het doet, des te minder JIJ luistert.(en antwoordt) Je negeert ze gewoon. Laatst gewijzigd door Big Slick : 23 februari 2009 om 02:24. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8665 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Explosions.
http://www.youtube.com/watch?v=dzUNv...eature=related parcifal moet vooral kijken naar de scene op 4.40 min. wanneer een van de hulpverleners aan het telefoneren is, net voor building 7 neerkomt. Wat denk je parcifal? De knal waar de twee van opschrikken is waarschijnlijk afkomstig van een bus hairspray die een dame had achtergelaten. ![]() Laatst gewijzigd door Big Slick : 23 februari 2009 om 03:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8666 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
je kunt allerlei hypotheses opstellen en er op los gokken maar of dat enige relevantie heeft? Citaat:
gaande van spraybussen tot ontploffende gasketels over aircoinstallaties of koffiezetmachines. het is niet omdat je een ontploffing hoort dat het wel C4 of dergelijke moet zijn. een gewone burger is niet in staat dat verschil te horen. "er was een explosie" bewijst geen fluit wat de aanwezigheid van C4 of dergelijke betreft. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8667 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er waren geen grote brokken mijlen ver verwijderd . Waar komt dat idee vandaan . De antwoorden op je vragen hier zijn er allemaal van diverse non-officiële bronnen ook . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8668 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Precies , zoals ik al zei ook bij de brand in het Winstor building in Madrid hoorde men vele explosies . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8669 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 2 planes had no part in crash of Flight 93
Business jet, military cargo plane were in area of hijacked United Flight 93 Sunday, September 16, 2001 By Bill Heltzel and Tom Gibb, Post-Gazette Staff Writers Correction/Clarification: (Published Sept. 18, 2001) In Sunday's story about the FBI investigation into the crash of a hijacked United Airlines jetliner in Somerset County, we said Paul Sledzik of the federal Disaster Mortuary Operational Response Team is employed by the Armed Forces Institute of Technology. In reality, the organization is the Armed Forces Institute of Pathology. Two other airplanes were flying near the hijacked United Airlines jet when it crashed in Somerset County, but neither had anything to do with the airliner's fate, the FBI said yesterday. In fact, one of the planes, a Fairchild Falcon 20 business jet, was directed to the crash site to help rescuers. The request for the jet to fly low and obtain the coordinates for the crash explains reports by people in the vicinity who said a white or silver jet flew by moments after the crash. A C-130 military cargo plane was also within 25 miles of the passenger jet when it crashed, FBI spokesman Bill Crowley said yesterday, but was not diverted. "There was a hole in the ground -- that was it," said Yates Caldwell, the pilot who was at the controls of the 10-passenger corporate jet for Greensboro, N.C.-based apparel maker VF Corp. "There was no way to know what it was .... I didn't know there had been a crash until I landed, until I was on the ground in Johnstown." With the recovery Friday night of the cockpit voice recorder from United Flight 93, workers at the crash site have shifted their focus to a long, arduous search for what remains of the jet and its victims. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8670 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat exact begrijp je nu niet aan 'point final'? Jij wil een gok, ik gok niet, krijg je dat niet in je dikke schedel? ![]() Citaat:
![]() Natuurlijk heeft iedereen explosies gehoord. Is dat een bewijs voor explosieven? NATUURLIJK NIET. Als je dat nog niet begrijpt, zou ik maar terug naar de middelbare school gaan. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8671 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
Dit is natuurlijk zeer moeilijk te bewijzen, want met geluid kun je zo veel knoeien als je wilt. Maar ik vind die ene video wel zeer mager als bewijsmateriaal voor een explosie in TC7 net voor zijn collapse. Als er nog getuigenissen zouden zijn, ok, dan wel. Maar voor zover ik weet waren er geen. Even opmerken; ik geloof in een inside job of iets dergelijks, maar ik heb niet graag dat believers afkomen met ongegrond bewijsmateriaal. Ik probeer ook maar de waarheid te achterhalen. En die is niet altijd in het believerskamp terug te vinden, noch is die altijd in het non-believerskamp te vinden. Ik geloof eerder dat veel van de waarheid zelfs nog door niemand is aangehaald. Citaat:
Het is bijlange na niet voldoende als bewijsmateriaal. Explosies komen ook bij 'gewone' huizenbranden voor. Laatst gewijzigd door Insdeath : 23 februari 2009 om 11:15. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8672 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Toch vreemd nietwaar dat die knal niet te horen is op GELIJK welke andere opnames die gemaakt werden tijdens en voor de instorting van WTC7. De samnzweerders hebben die natuurlijk allemaal aangepast en gewist, nietwaar? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8673 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Link naar de beweringen niet naar de bewijzen voor deze beweringen. Groot verschil. Het gaat er niet om wie het uitzend maar wel wie wat zegt. In de reportage laat men alle partijen aan het woord en dus ook onafhankelijke experts...tja, als jij dan simpelweg zegt "BBC" ![]() ![]() ![]() Ik geloof idd eerder beelden van onafhankelijke experts dan een amateuristische website die door Pietje is gemaakt met enkel wat getypte texten. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#8674 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Trouwens wil je echt het pad gaan bewandelen ivm het maken van fouten? Moeten we een lijstje maken van alles wat er al fout is gezegd geweest door comspiracy sites? Van atoomontploffingen tot het vinden van een plas water op mars, van de duur van het vallen van de torens tot het foutief gebruik van GPS voor het vinden van brokstukken? Wil je dat echt? ![]()
Laatst gewijzigd door illwill : 23 februari 2009 om 12:41. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8675 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
En die 2 kerels die zich de pleuris schrikken, hun verbaasde gezichten,dat hebben die hypocrieten ook veranderd op die video zekers. En die fireman die komt waarschuwen dat ze zich uit de voeten moeten maken want dat er een bom is in het gebouw, die hebben ze er ook bij gefaked zekers. Sjonge jonge. Laatst gewijzigd door Big Slick : 23 februari 2009 om 20:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8676 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Dat Bush zich volgens u waarschijnlijk verspreekt, DAT IS TOCH een GOK van U??????? Dus U gokt dat hij zich verspreekt, maar u wil niet gokken over wat hij dan wel wou zeggen. ![]() Het is ondertussen duidelijk dat u geen zinnig antwoord kan of wil geven. Niet? Zoals ik al zei, roepen voor bewijzen voor de conspiracytheorie, tot in den treure herhalen dat het officieel verhaal het meest logische is, maar als er hiaten uit de officiele versie worden aangehaald waar geen gremel logica inzit, dan geef je niet thuis. Zo is het natuurlijk makkelijk. Maar, één ding is duidelijk geworden in deze discussie, je bent een LAFAARD!! Je durft gewoon niet te antwoorden op m'n vraag. En da's niet de eerste keer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8677 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Op eentje van Fox News hoor je zeer goed de knallen als het eerste gebouw neerkomt. De reporter zegt het trouwens nog ook: "de huge explosion die we allen hoorden én voelden! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8678 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8679 | |||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Je weet toch dat er door Manhattan trucks rondreden (mét schilderijen op de zijkant van vliegtuigen die zich neerstortten in NY) waar explosieven inzaten? Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Akufen : 23 februari 2009 om 21:15. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8680 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() de uitleg van de mensen ter plaatse (bron the third tower)
Citaat:
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |