Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 11 maart 2009, 22:11   #9101
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

atmosphere's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Akufen Bekijk bericht
Basis fysica.
Die is hierbij nu juist niet van toepassing . Op dat filmpje zie je een zeer klein gebouw dat ook weinig hoogte heeft en bovendien geen stalen frame heeft .
Het heeft veel minder grote overspanningen .

Tussen de kern kolommen en de perimeter kolommen van de twin towers zaten helemaal geen vertikale dragers/kolommen meer ,het was een overspanning van zo'n 24 meter lang op de hoekpunten.

Van een gecontroleerde instorting kun je bij de Twin towers nooit spreken , ze vernietigde namelijk nog een stuk of 6 andere gebouwen , en er blerven stukken van de gevels overeind staan , op een zeer a-symetrische wijze.
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 maart 2009, 22:14   #9102
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Infowarrior Bekijk bericht
Hoe hoog schat je deze colums in? 20, 30, 40, 50 meter?

WTC torens van 400 meter hoog zullen allicht wel een beetje overschot hebben gelaten nietwaar.

Blijf vooral vasthangen aan uw droomwereld.
Een meter of 200 , je kunt de verdiepingen zelfs nog zien . Bovendien zijn er meer foto's van waar je ziet dat het echt zeer hoog is .
Oud 11 maart 2009, 22:24   #9103
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Kortom mijn beste, als er in één toren de corecollums het minste averij zouden hebben opgelopen ,ja dan was de zuidtoren de favoriet gezien het inslagpunt en de hellingshoek van het vliegtuig bij het aanvliegen...

En toch lag hij het eerst tegen de aarde....
Natuurlijk , er zaten immers veel meer verdiepi9ngen boven die plaats van impact , een veel hogere last dus.

Citaat:

Edit : en je ziet al duidelijk in die schaduw achter die ramen dat het voorste gedeelte voor de vleugels al nagenoeg vernietigd is....En dat dus in een toren die alles behalve een gewapende voorgevel heeft...Daar waar men in het pentagon wil beweren dat eenzelfde toestel een zwaar versterkte buitenmuur is binnengevloegen en tot na de derde ring de nodige gaten in de muren heeft "geboord"...
Bij het Pentagon was die muur zo sterk dat alleen de zwaarste delen naar binnen vlogen , dat is dus vooral de romp . Vleugels kwamen niet door die muur heen . Bij de twin towers zelfs ook niet helemaal ,en ze zullen de core nauwelijks of niet beschadigd hebben.

Zo'n vliegtuig is één en al romp , het is veruit het langste onderdeel met de meeste massa . Die lengte is ook van groot belang

Wat stellen de vleugels nu voor ?? bijna niets , alleen de motoren welke dichtbij de romp zitten.

Laatst gewijzigd door atmosphere : 11 maart 2009 om 22:28.
Oud 11 maart 2009, 22:30   #9104
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Straf, weet jij soms méér dan wij....
Wat hebben ze zoal gevonden bovenop het dak van WTC 7 ...Volgens mij bestond dat dak allang niet meer alvorens ze die resten hebben teruggevonden jaren nadat Uw WTC 7 tegen de vlakte was gegaan....

Een beetje serieus blijven mijn beste....

Ach zo, dan kan jij mij vast verklaren dat desondanks ze via de passagierslijsten mits DNA onderzoek perfect zouden kunnen zeggen van wie er stoffelijke resten op de daken werden teruggevonden....

En ze kunnen het niet....Zegt dat al niet genoeg volgens U....
Dat moest WTC 5 zijn , foutje
Oud 11 maart 2009, 22:38   #9105
eti1777
Gouverneur

eti1777's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Je had het over de "torens". Dus je sprak over WTC 1 en 2. Liefst niet afwijken van de discussie. WTC 7 is een apart verhaal. U had het over (of pikte in op een discussie over) gebouwen die 400 meter hoog waren dus niet WTC 7. Beetje vermoeiende techniek en ook wel intellectuele oneerlijkheid van de conspiracy-mensen dat ze eerst proberen om binnen dezelfde materie de focus te verleggen en als dat niet lukt dan laten ze de discussie en komen met een nieuw en ongerelateerd onderwerp dat ze copy/pasten van alweer prisonplanet of een andere conspiracysite waar bestaande berichten uit de pers worden aangevuld met ongeverifieerde claims zonder dat ze toelichten wat het oorspronkelijke bericht was en wat ze er zelf bij uit hun duim hebben gezogen.

En het is uiteraard niet gezond om steeds op de main-stream media te vertrouwen, maar het is nog ongezonder om te betrouwen op sites die boekjes, DVD's, speeches en wat meer verkopen en die alles als een samenzwering zien. Van UFO technologie gebruikt door het VS leger tot esotherische multi-dimensionele reptielen die zich willen hechten aan je onderste chackra's, e.d. En dan maar roepen dat de mensheid potdicht is en dat je zelf bij de lucky few bent die het licht kan zien.

Kan je quoten waar ik zei de "torens"?

En kan je quoten waar het, in de post waarop je reageerde, over WTC 1 & 2 ging en niet over WTC 7?

Over afwijken en vermoeiende technieken gesproken...

de "maar jullie vergeten de schade" claim wordt, hier, door jullie, bijna uitsluitend gebruikt i.v.m. WTC7.

Voor de rest veel bevooroordeelde, nutteloze blabla voor zij die hier al een tijdje met dit onderwerp bezig zijn.
eti1777 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 maart 2009, 22:42   #9106
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Voor de collapses , en na de plane impacts :

bekijk het volledige formaat eens goed van bovenstaande foto

Hieonder de situatie na beide vliegtuig impacts . Als je ziet hoe klein dat puin is , hoevreemd is het dan dat de menselijke resten ook erg klein waren (van de passagiers met name)

Citaat:
Ach zo, dan kan jij mij vast verklaren dat desondanks ze via de passagierslijsten mits DNA onderzoek perfect zouden kunnen zeggen van wie er stoffelijke resten op de daken werden teruggevonden....

En ze kunnen het niet....Zegt dat al niet genoeg volgens U....
Die resten van het dak waren waarschijnlijk juist wel te identificeren , daar kwam later niet nog eens het puin van de instorting overheen .

Hoe kun je juist in deze situatie raar opkijken van niet geïdentificeerde lichamen ??? onbegrijpelijk

Laatst gewijzigd door atmosphere : 11 maart 2009 om 22:52.
Oud 11 maart 2009, 22:55   #9107
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik gebruik mijn verstand, beste Gun. Niet een hoop Youtube filmpjes uit alle hoeken die eenieder wel een argument geeft.
Ik twijfel niet aan jouw verstand, wel aan jouw kennis. Youtube filmpjes zijn niet de beste maniet om die kennis op te doen, ze kunnen hoogstens een hulpje zijn in het visualiseren, 911 is ook de meest met beeldmateriaal gedocumenteerde aanslag in de geschiedenis

Citaat:
Voorbeeldje:

Believer: "waarom viel het puin niet recht naar beneden? Moeten toch explosieven zijn geweest"
Antwoord: "Weg van de minste weerstand. Als het puin sneller valt dan de verdieping die het bereikt, moet het wegens de valversnelling al sneller vallen dan die nog niet geimpacteerde verdieping en zal dus deels opzij schieten"
Believer: "Hahaha... ge zijt nog stommer dan ik denk. Ik ga mijn tweede fles opdrinken"

Voila. Bewijzen te over.

Believer: Waarom kan een brand in een ander torengebouw 24 uur branden zonder dat de boel instort?
Antwoord: Goh, misschien omdat je niet kan blussen op 300 meter? En bovendien was er de schade van de impact.
Believer: Jamaar, in Madrid was er een gebouw dat niet is ingestort en veel langer in brand stond.
Antwoord: Je vergeet de impact van de vliegtuigen.
Believer: He pipo, dat geval in Madrid vernoemt ge niet he.

Dat is het niveau. Het probleem is dat believers believers zijn. Het is een geloof. Ik ben blij dat ik nog een twijfelaar kan lezen als Insdeath die pro en contra afweegt.
Ik ben ook geen believer, ik ben een disbeliever, ik geloof na grondige studie, de rode draad van de officiële rapporten voor geen meter.

Andere gebeurtenissen in de geschiedenis waarvan intussen is bewezen dat het officiële verhaal een grove leugen was bevestigen mijn reden tot disbelieve.
Oud 11 maart 2009, 23:07   #9108
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

De grootste hoop bouw puin uit de geschiedenis van de mensheid , tientallen meters diep , met branden onderin .

En dan vreemd vinden dat veel mensen niet te identificeren waren .
er ging zo veel tijd zitten in het opruimen ondanks het feit dat men 24 per dag doorwerkte , dat identificatie van resten steeds moeilijker wordt .

Tijd speelt daarin nu eenmaal een rol , na een jaar valt er vaak weinig meer te identificeren .
Oud 11 maart 2009, 23:09   #9109
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gun Bekijk bericht
Ik twijfel niet aan jouw verstand, wel aan jouw kennis. Youtube filmpjes zijn niet de beste maniet om die kennis op te doen, ze kunnen hoogstens een hulpje zijn in het visualiseren, 911 is ook de meest met beeldmateriaal gedocumenteerde aanslag in de geschiedenis

Ik ben ook geen believer, ik ben een disbeliever, ik geloof na grondige studie, de rode draad van de officiële rapporten voor geen meter.
En ik geloof na grondige studie dat de conspiracy theoriën onzin zijn .

En wat interesseert het mij of iets officieel is of niet , het gaat om de waarheid en die ligt bij de mensen die erbij waren .
Oud 11 maart 2009, 23:27   #9110
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
En ik geloof na grondige studie dat de conspiracy theoriën onzin zijn .

En wat interesseert het mij of iets officieel is of niet , het gaat om de waarheid en die ligt bij de mensen die erbij waren .
Je gelooft de conspiracy theoriën niet ... en daarom is het gebeurd zoals het ons verkocht is ... maar de officiële rapporten heb je naast jou neer gelegd

JOM JOM JOM, waar gaat het naartoe met deze wereld?

Enkel de mensen die erbij waren en het officiële verhaal bevestigen krijgen we te zien en enkel die geloof jij

JOM JOM JOM, waar gaat het naartoe met deze wereld?
Oud 11 maart 2009, 23:27   #9111
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Big Slick Bekijk bericht
De natuurkundige wetten.
Waarom worden CD company's hopen geld betaalt om zo'n gebouwen RECHT naar beneden te laten komen?
Zij noemen hun beroep, het mooi recht naar beneden laten komen van hoge torens, een art, een wetenschap.
Maar uiteraard zijn er een paar pipo's, waaronder jij zo te zien, die geloven dat een vuurtje stoken op een willekeurige verdieping en daarna een uurtje wachten, hetzelfde resultaat oplevert als die dure CD company's.
Dream on baby.

Het lastige van jullie Twin Tower Theorie is dat deze door geen enkele controlled demolition expert ondersteund wordt, waar dan ook ter wereld .
Verklaar dat maar eens .

Kom eens een keer met een fatsoenlijk uitgewerkte hypothese van de CD theorie , een zuiver technische zonder speculatie en wetenschappelijk verantwoord.
Oud 11 maart 2009, 23:34   #9112
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Enkel de mensen die erbij waren en het officiële verhaal bevestigen krijgen we te zien en enkel die geloof jij
Onzin , ik kijk veel verder door contact te leggen met mensen die erbij waren . Hoe kritisch sommigen ook zijn over hun regering , de conspiracy theorien wijzen ze direct van de hand .

Er bestaan vandaag de dag nauwelijks getuigen die geloven dat het hun overheid was die CD's uitvoerde .
Oud 12 maart 2009, 00:51   #9113
Big Slick
Provinciaal Gedeputeerde

Big Slick's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

De grootste hoop bouw puin uit de geschiedenis van de mensheid , tientallen meters diep , met branden onderin .

.
Eén zin, en drie dingen erin die je eens mag verklaren:
De grootste hoop....... tientallen meters diep...?
Je ooit eens afgevraagd waarom er een krater is in het midden van die hoop?
Zou je niet gewoon een hoop (berg) verwachten?
En dan dit. Twee posts geleden is uw argument voor resten die gevonden zijn op het dak en dat die nadien zijn terug gevonden, omdat ze BOVEN op de afvalberg moet liggen. Uiteraard is het logisch dat iets dat boven was, waarschijnlijk zich ook boven op de afvalberg bevind.
Nu, de brand in WTC 1 bevond zich ca. 350 meter BOVEN het niet brandende gedeelte van het gebouw. Hoe is het brandend gedeelte dan na de instorting diep onder het niet brandend gedeelte geraakt?
Heeft het brandend gedeelte tijdens de instorting de rest ingehaald?

Laatst gewijzigd door Big Slick : 12 maart 2009 om 00:56.
Big Slick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 maart 2009, 00:54   #9114
Infowarrior
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:

En dan vreemd vinden dat veel mensen niet te identificeren waren .
er ging zo veel tijd zitten in het opruimen ondanks het feit dat men 24 per dag doorwerkte , dat identificatie van resten steeds moeilijker wordt .

Tijd speelt daarin nu eenmaal een rol , na een jaar valt er vaak weinig meer te identificeren .
Deze foto bewijst nog maar eens dat WTC7 een CD was. Het gebouw op deze foto is WTC 5 of 6. Deze gebouwen stonden véél dichter bij WTC 1 & 2 dan onze fameuze Seven. Vergelijk maar. En dan begin ik nog niet over het Pentagon of Shanksville. Atmo, de nieuwe Parci.
Infowarrior is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 maart 2009, 00:58   #9115
Infowarrior
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Onzin , ik kijk veel verder door contact te leggen met mensen die erbij waren . Hoe kritisch sommigen ook zijn over hun regering , de conspiracy theorien wijzen ze direct van de hand .

Er bestaan vandaag de dag nauwelijks getuigen die geloven dat het hun overheid was die CD's uitvoerde .
Geef eens wat namen van mensen waarmee je in contact bent die erbij waren op 11 september 2001.
Infowarrior is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 maart 2009, 03:54   #9116
Big Slick
Provinciaal Gedeputeerde

Big Slick's schermafbeelding

Standaard

Je zal dit filmpje niet gauw terug vinden op een site die de officiele
WTC versie verdedigt.
Wat zo interessant is aan deze docu is dat ze werd gemaakt vòòr 9/11.
Dat wil zeggen dat uitspraken, of ze nu voor of tegen de officiele versie pleiten, niet verdacht zijn. Van uitspraken n�* 9/11 weet je nooit zeker of ze ingegeven zijn door het geloof of ongeloof in de conspiracytheorie.
Best dat je de gehele docu eens bekijkt.
Deze link geeft enkel het laatste deel (van 8)
Ik heb hem gekozen omdat uitvoerig wordt ingegaan op de gevolgen
van de bomaanslag in 1993, met name over de amazing sterkte van het gebouw.

Enkele quotes.
een bom met het equivalent van 1000 kg TNT.
een gat 35 meter wijd , 4 verdiepingen diep.
veel schade in de omgeving maar amper in de center van de building ONDANKS de explosieven er vlak tegen waren geparkeerd!!
De stalen columns gaven geen krimp.
De enige schade aan één van de columns was een scheurtje waar je een geldbriefje in kreeg.
Kijken maar, zou ik zeggen.
http://www.youtube.com/watch?v=jVjAi...eature=related
Hou hierbij steeds in gedachten dat de officiele versie steunt op het gegeven dat de columns te zwaar beschadigd waren en daardoor hun bovenliggend gewicht niet meer konden dragen.

Laatst gewijzigd door Big Slick : 12 maart 2009 om 04:00.
Big Slick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 maart 2009, 10:24   #9117
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De natuurkundige wetten.
Waarom worden CD company's hopen geld betaalt om zo'n gebouwen RECHT naar beneden te laten komen?
Zij noemen hun beroep, het mooi recht naar beneden laten komen van hoge torens, een art, een wetenschap.
Maar uiteraard zijn er een paar pipo's, waaronder jij zo te zien, die geloven dat een vuurtje stoken op een willekeurige verdieping en daarna een uurtje wachten, hetzelfde resultaat oplevert als die dure CD company's.
Dream on baby.
En wat wil je nu zeggen? Dat het resultaat bij WTC hetzelfde is als bij een CD of zo? Juist ja, vandaar dat alle gebouwen in de buurt zwaar beschadigd waren, vandaar dat er nog zoveel pilaren overeind bleven staan.

Te gek voor woorden.

http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=9108

Als dit het resultaat is van een CD, dan waren de gasten die dat gedaan hebben, dikke prutsers!

Trouwens ook vrij straf dat het bij het WTC trouwens geen maanden voorbereiding vergde zoals bij alle andere CD's wel het geval was.

Laatst gewijzigd door fox : 12 maart 2009 om 10:26.
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 maart 2009, 10:31   #9118
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Enkele quotes.
een bom met het equivalent van 1000 kg TNT.
een gat 35 meter wijd , 4 verdiepingen diep.
veel schade in de omgeving maar amper in de center van de building ONDANKS de explosieven er vlak tegen waren geparkeerd!!
De stalen columns gaven geen krimp.
De enige schade aan één van de columns was een scheurtje waar je een geldbriefje in kreeg.
Kijken maar, zou ik zeggen.
http://www.youtube.com/watch?v=jVjAi...eature=related
Hou hierbij steeds in gedachten dat de officiele versie steunt op het gegeven dat de columns te zwaar beschadigd waren en daardoor hun bovenliggend gewicht niet meer konden dragen.
Misschien is dat voor u verbazingwekkend, maar mij lijkt het vrij logisch dat je een impact van 1000kg TNT niet kan vergelijken met de impact van 1000 ton TNT.
Oud 12 maart 2009, 11:31   #9119
Buzz
Provinciaal Gedeputeerde

Buzz's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
En wat wil je nu zeggen? Dat het resultaat bij WTC hetzelfde is als bij een CD of zo? Juist ja, vandaar dat alle gebouwen in de buurt zwaar beschadigd waren, vandaar dat er nog zoveel pilaren overeind bleven staan.

Te gek voor woorden.

http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=9108

Als dit het resultaat is van een CD, dan waren de gasten die dat gedaan hebben, dikke prutsers!

Trouwens ook vrij straf dat het bij het WTC trouwens geen maanden voorbereiding vergde zoals bij alle andere CD's wel het geval was.
U bent niet de eerste die met dit afkomt hoor, de gebeurtenissen die dag komen inderdaad helemaal niet overeen met een CD, en de excuses die gemaakt worden om voor deze argumenten te compenseren (als ze niet negeerd worden ten minste) zijn soms hilarisch absurd.
Buzz is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 maart 2009, 12:27   #9120
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Buzz Bekijk bericht
U bent niet de eerste die met dit afkomt hoor, de gebeurtenissen die dag komen inderdaad helemaal niet overeen met een CD, en de excuses die gemaakt worden om voor deze argumenten te compenseren (als ze niet negeerd worden ten minste) zijn soms hilarisch absurd.
Dat weet ik wel hoor. En ik weet ook wel dat het nooit zal doordringen ook.
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:18.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be