![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#221 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Awel, daar kan ik het niet mee eens zijn.
|
|
|
|
#222 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
daarom noem ik het 'jouw' onderscheid. ik zie het graag een héél stuk genuanceerder, en gebaseerd op de beleving van de persoon zelf, niet van de buitenwereld die toekijkt en oordeelt.
|
|
|
|
#223 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
ik vergeet die dingen niet. ze is geknipt, natuurlijk, want je kan ver gaan met mij, maar je kan ook te ver gaan. van mij mocht die bedreiging blijven staan zodat de rest het kon zien, maar te ver is te ver, dus heb ik ze toch gemeld. ik dacht dat er een kans was dat je je bij je wederopstanding ging herpakken, maar blijkbaar wil je het nog steeds persoonlijk spelen. ik neem dan ook aan dat je bedreiging nog steeds van kracht is, je hebt er je immers nog niet voor geëxcuseerd. Citaat:
zet de psychopaten uit de maatschappij, en onze economie stuikt in elkaar.
|
|
|
|
#224 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
ik heb in geen miljoen jaar gedacht "hey, die lijkt een beetje op ons groentje". Maar jij dus wel??? ik hoop dat je snapt hoe grof je hier zelf bent. Frutella lijkt in de verste verte niet op dat meisje van de foto. Het was in ieder geval helemaal mijn intentie niet om ook maar enige link te insinueren Ik kan er trouwens niet bij dat je daarvan iemand zou beschuldigen. Maar soit, sommige mensen (en de een wat meer dan de ander) willen altijd het slechtste zien in een ander.
|
|
|
|
#225 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
wie wordt er dan persoonlijk? blijkbaar kan er met groentje over geen enkel topic deftig doorgeboomd worden zonder dat er dergelijke verwijten moeten vallen. ik ben het eigenlijk meer dan beu. discussieer deftig, of bol het af.
|
|
|
|
#226 |
|
Gouverneur
|
|
|
|
|
|
|
#227 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
voor mij kwam de post van karma waarin ik van pesterij beschuldigd werd compleet uit de lucht gevallen. zo verwoord begrijp ik het wel. en dan ben ik degene die op de tenen getrapt zou zijn als het over gewicht gaat
|
|
|
|
#228 |
|
Burger
|
zolang de moeders niet terug gaan naar hun huizen om hun kindjes meer liefde te schenken dan zullen er problemen zijn
kinderopvang afschaffen kinderen gaan volgens mij te vroeg naar die kleuterscholen de moeders opleiding via afstand of tv, internet, radio programma's geven om juffvrouwen te worden, lijkt mij veel beter hoor . pfff we zijn erger dan diertjes, één keer probeerde ik een kuikje van zijn moeder af te pakken, en die hen woude mij bija opeten moeders sturen kindjes naar kinderopvang en te vroeg naar school niet normaal, en begint ook stap voor stap bij de moslims, gaan werken met mannen en kindjes naar kinderopvang ik vind dat de vrouwen een zeer belangrijke en positieve rol in de maatschappij kunnen spelen zonder de mannen te gaan concureren in de arbeidsmarkt en op werkvloer. ja, ik weet niet echt wat ik moet zeggen, maar laat kinderen opvoeden met wat hun natuurlijke aanleg draagt, en dat is het geloof in de enige god schepper die ons allemaal geschapen heeft, de enige, die niet verwerkt en die is niet niet verwerkt, dezelfde god van jezus, abraham, mozes, mohammed en alle andere uit de mensen gekozen boodschappers en profeten, sommige weten we wie ze zijn met hun namen, en andere kennen we hun namen niet, en de leer van andere profeten en boodschappers door mensenhanden veranderd en gewijzigd zoals gebeurt voor jezus en eventueel voor boedha en andere religieuze symbolen in heel de wereld. kort zeggen, meer aandacht voor godsdienst lessen, minder haatdragende gewelddadige sexuele materialistische films, games, series, grapjes, advertenties, muziek en noem maar op Laatst gewijzigd door Rmimzaa : 14 maart 2009 om 05:32. |
|
|
|
|
|
#229 | |
|
Minister
|
Citaat:
Geen groot voorbeeld om onze kinderen mee op te zadelen.
|
|
|
|
#230 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#231 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#232 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Neen hoor, dat is slechts jouw perceptie. Wat ik zie is dat iemand op de kast kruipt door het lezen van dat onderscheid. Dat ben ik niet. Jij verdedigt het niet-bestaan van dat onderscheid met hand en tand. Ik begrijp ondertussen waarom Dope en jij dit perspectief aannemen uit de privé-informatie die jullie hier neerzetten. Ik hoop van harte dat jullie ooit beseffen dat hoe jullie nu over jullie leven denken, verre van objectief is en dat het één of ander probleem is dat ertoe lijdt dat jullie in deze tunnelvisie zijn terechtgekomen. Sterkte hiermee. Verder heb ik op sommige postings hier maar één commentaar: wacko. Laatst gewijzigd door Frutella : 14 maart 2009 om 18:30. |
|
|
|
|
|
|
#233 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Je verweet me hier enkele pagina's terug iets wat ik volgens jou nog zou doen. Apart om zoiets mee te maken. Je wil discussieren met iemand waarmee het niet klikt. Je voelt je verongelijkt en de persoon zou persoonlijk worden, verwacht je dan anders als je zelf met scherp schiet? Bijgevolg ben je het meer dan beu. Wat doe je hier dan nog? Ik zoek geen contact met mensen die mij niet liggen. Zeer vreemde bedoening. Laatst gewijzigd door Frutella : 14 maart 2009 om 18:38. |
|
|
|
|
|
|
#234 |
|
Banneling
|
Het topic is precies de arena geworden van enige forummers, frutella, dope, nynorsk en al hun dubbelnicks. Ik laat het hier dan maar bij . Als één van jullie zelfmoord pleegt, zal ik het wel van iemand horen zeker...Saluu
|
|
|
|
|
|
#235 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Maar nu ze beseffen dat ik niet opgezet ben met hun verwijten en al één aangegeven heeft het hier meer dan beu te zijn zal dat omgekeerd ook wel het geval zijn. |
|
|
|
|
|
|
#236 |
|
Minister
|
Is dat geheimcode ? Of een spelletje 'zet de komma's' ?
|
|
|
#237 |
|
Europees Commissaris
|
Allé ... nu de kaarten een beetje op tafel liggen ... misschien een nieuw spel?
Iemand een knuffel? |
|
|
|
|
|
#238 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#239 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik zal het cru zeggen: vergeet het maar. De tijd dat mannen bepaalden wat vrouwen al dan niet mogen doen is (bij ons althans) voorbij. Leer leven met vrouwen in de arbeidsmarkt en op de werkvloer. En als je de concurentie met die vrouwen niet aankan of aandurft, blijf dan zelf thuis en zorg voor je kindjes.
|
|
|
|
#240 | |
|
Banneling
|
Citaat:
als ge twee kilo bijkomt is het bleiten zeker. 'bevrijding van de vrouw' Laatst gewijzigd door Mitgard : 15 maart 2009 om 10:44. |
|
|
|
|