![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Worden er speeches gehouden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Minister
|
![]() Als je de ballonnen te fel opblaast wel, ja.
We are everywhere. Laatst gewijzigd door An Arkos : 26 april 2009 om 14:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() jullie revolutie moet gecancelled worden want ik ga kajakken volgende week zaterdag en ik wil niet getorpedeerd worden door een losgeslagen fregat dat alles torpedeert wat beweegt
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja zeg... dan kom ik niet hoor. Voor je het weet krijg je een speech van een CD&V'er
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() 't Zijn daar allemaal muurbloempjes ... 'k vrees meer een speech van een of andere groene rakker, die liever geen bomen/planten/dieren in rook zou zien opgaan ...
![]() |
![]() |
#28 |
Minister-President
|
![]() Doe jij dan de (drank)bevoorrading?
![]() |
#29 |
Minister
|
![]() Bon, gij moogt ook mijn semtex gebruiken, maar alléén in Laken.
We are everywhere. Laatst gewijzigd door An Arkos : 26 april 2009 om 15:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. Laatst gewijzigd door Txiki : 26 april 2009 om 15:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Minister-President
|
![]() Goed, ik resumeer:
- Op de Hollanders kunnen we niet rekenen want die zijn aan het voetballen. - We zullen iets vroeger moeten beginnen, anders kunnen we fluiten naar de wapens van From_Vlaanderen en missen we enkele essentiële Tv-programma's alsook de sluitingsuren van de Delhaize. - The revolution must be televised voor Flanelcondoom. - Er zal geen receptie met hapjes en schuimwijn voorzien worden, dat is veel te bourgeois. Een afterparty met industriële hoeveelheden bier is echter een must. - An Arkos zorgt voor de muziek. Breng eventueel een paar jointen smorende djembé spelende anarchisten mee voor als de elektriciteit uitvalt nadat we de topmannen van Electrabel gelyncht hebben. -Geert C brengt de ballonnen en feesthoedjes mee. - Aangezien het een algemene revolutie is waaraan alle politieke strekkingen mogen meedoen, zullen er geen speeches gehouden worden. Slogans brullen is toegelaten. - Ribbetjes zullen aan de helft van de prijs verkocht worden. De revolutionaire stoet zal eerst halt houden bij de woonsten van de notoire contrarevolutionairen MaGNiFiCat en Jedd. Verdere opmerkingen blijven welkom en vergeet niet om jullie fakkels en rieken mee te nemen!
![]() |
#36 |
Minister-President
|
![]() ![]() Kunt ge misschien eens aanduiden waar we die bbq precies gaan houden ... ![]()
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aan't graf van Herman van den Reeck natuurlijk
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
|
![]() Sorry. Ik drink dan thee met Fabbejool en MagnifiWatje.
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn riotguns breng ik niet mee,anders kan from vlaanderen daar weeral niet afblijven.... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() Ik kan ni komen... De kleine zit met het zwijnenvirus
![]() |
![]() |
![]() |