![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#9661 | |
Banneling
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
|
![]() Citaat:
Misschien toch eens beter checken wat Niels Harrit allemaal uitkraamt? ![]() ![]() En biggus dickus snapt niet hoe het juist zit met die detonation cord uiteraard. Misschien moet hij even het potentiële 'kooi van farrady'gehalte van een steel framed building nagaan. Vooral in de centrale koker. Tel daar nog de crash-impact bij, de vuurresistentie en je hebt -uiteraard- alweer science-fiction detonators. Remotely controlled detonators, je moet echt extreem naief zijn om daar enig geloof aan te hechten in de WTC-context. ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 25 april 2009 om 18:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9662 | |
Provinciaal Gedeputeerde
Geregistreerd: 28 februari 2008
Berichten: 911
|
![]() Citaat:
Parcifals argument is dat er detonation cord zou moeten gebruikt zijn. Mijn, en andere posters, argument daartegen is enkel dat dat niet perse zo hoeft te zijn. En dat wordt bewezen door het feit dat cordless detonation best�*�*t!! Dat is uiteraard géén bewijs dat er cordless detonation is gebruikt, maar dat is ook het het punt niet van hun argumentatie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9663 |
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 23.552
|
![]() ok , laten we er dan even vanuitgaan dat er sprake was van cordless detonation .
Waren de ontvangers bestand tegen brand/hitte en de crash van een vliegtuig ? en de primaire ladingen ook ? Waarom begon de instorting met het buigen van de perimeter columns ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#9664 |
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 23.552
|
![]() "Een keurige symetrische instorting binnen de eigen footprint , precies zoals we dat bij controlled demolitions zien"
![]() Laatst gewijzigd door atmosphere : 25 april 2009 om 22:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9665 |
Staatssecretaris
Geregistreerd: 26 augustus 2006
Berichten: 2.872
|
![]() Maar jongen toch, natuurlijk wist ik vanwaar dat kwam, dat is net het hilarische aan heel uw "paletten argument".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9666 | |
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
|
![]() Citaat:
Thimothy Mcveight en zijn rydertruck.... En die stond nochtans buiten het gebouw geparkeerd... En wéét U ook nog wat zijn basis was voor het type van explosieven die hij gebruikte, juist ja.... Een enkele truck om voor zo'n verwoesting te zorgen...en dit van buitenaf... http://video.google.nl/videoplay?doc...99061399980366 En nu maar eens nadenken dat hetgeen niels harrit beweerd net zo goed kan worden gestockeerd in verscheidene busjes die geposteerd worden rondom de schacht waar zich de corecollums bevinden,en dit met een lading die een véél vernietigender uitwerking heeft.... Wat zou er dan gebeuren denkt U...think twice... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9667 | ||
Staatssecretaris
Geregistreerd: 26 augustus 2006
Berichten: 2.872
|
![]() Citaat:
Citaat:
Keuze genoeg.. Omdat het de kern van de toren was die verzwakt werd. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9668 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Geregistreerd: 16 oktober 2006
Locatie: Stiekem toch weer bovenbuur
Berichten: 15.462
|
![]() Ik kan alleen geen enkele controlled demolition vinden die echt op 9-11 lijkt. dit komt in de buurt, maar daar hoor en zie je zeer duidelijk explosies. Net zoals eigenlijk bij alle video's van controlled demolition.
__________________
Waarschuwing:
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9669 | |
Banneling
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
|
![]() Citaat:
En waarom zijn de WTC torens dan ingestort beginnende bij de verdiepingen waar de vliegtuigen ingevlogen waren? Of wil je nu zeggen dat die busjes geparkeerd stonden op die verdiepingen? ![]() Ik verschiet van niets meer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9670 | ||
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 23.552
|
![]() Citaat:
Tot op de dag van vandaag is er niemand die naar buiten is gekomen met het verhaal over een kolossaal demolitie project dat zou hebben plaatsgevonden in de torens die op dat moment nog gewoon in bedrijf waren . Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9671 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Geregistreerd: 24 januari 2005
Locatie: de BH van V
Berichten: 19.826
|
![]() Ware het niet dat bij Oklahoma ...
- de pers een verkeerd gefalsifiëerd verhaal de wereld heeft ingestuurd - de onderzoeken zijn gebeurd door net hetzelfde team 'experts' als datgene dat later het Pentagon zou gaan onderzoeken
__________________
KEEP CASH ALIVE!!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9672 | |||
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
|
![]() Citaat:
En dat door een bom die afgaat op zo'n kleine 50 meter afstand van die toren.... En wat komt U hier wéér lullen over een inside job..... Dat is de paranoia die U achtervolgd zeker.... Tijd voor een psychiater dan....voor de beestjes van de achtervolgingswaanzin U dreigen op te eten.... ![]() Citaat:
Het feit dat de ineenstorting der towers nooit wordt afgeremd zou een verklaring hiervoor kunnen zijn... Citaat:
Tja als U een leesprobleem blijkt te hebben...tja ,dat is dan Uw probleem nietwaar....En nu maar blijven oefenen tot je begrijpt waarover het eindelijk gaat.... ![]() Laatst gewijzigd door Svennies : 26 april 2009 om 20:48. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9673 | |
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 23.552
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9674 |
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 23.552
|
![]() Het komt in feite allemaal op het volgende neer :
Sommigen geloven niet dat deze vliegtuigen in staat waren om de gebouwen te laten instorten . Ik geloof dat wel, omdat ze daarvoor genoeg snelheid hadden . De meesten realiseren zich niet dat wanneer ze maar met bijvoorbeeld 500 km/h waren gecrashed we te maken zouden hebben met een compleet andere situatie . |
![]() |
![]() |
![]() |
#9675 |
Parlementsvoorzitter
Geregistreerd: 21 maart 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 2.121
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9676 | |
Parlementsvoorzitter
Geregistreerd: 21 maart 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 2.121
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9677 |
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 29 januari 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 21.083
|
![]()
__________________
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9678 |
Provinciaal Gedeputeerde
Geregistreerd: 22 december 2008
Locatie: Gent
Berichten: 819
|
![]() ![]() Geef het op, atmosphere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9679 | ||
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
|
![]() Citaat:
Qua grootte en gewicht perfect vergelijkbaar,en de viermotorige 707 mijn beste heeft een hogere cruisesnelheid dan de tweemotorige 757/300.... Natuurlijk mijn beste, als men U moet geloven ontwerpt men gebouwen die berekend zijn op de inslag van een bepaald type vliegtuig,zonder dat de ingenieurs tegelijkertijd gaan rekening houden met de snelheid dat dit type kan halen én met de hoeveelheid brandstof het aan boord heeft........ Citaat:
Houdt dus tegelijkertijd in en tegen elke willekeurige snelheid binnen het bereik van dit type.... U poneert hier Uw eigen mening als een feit..... Bewijs het maar.... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9680 | |
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
|
![]() Citaat:
Ongelukkig voor U was de auteur van Uw bron blijkbaar de enige in de wereld die dat vliegtuig een linkse bocht heeft zien maken zodat zijn argument "dat de piloot zodoende tijdens het hele maneuver zijn doelwit kon blijven volgen" En dit terwijl de laatste bocht van 330° naar het doel toe een rechtse draai was waarbij hij onmogelijk zijn doelwit in het oog kon blijven houden .... En deze bocht maken zuiver op instrumenten zal wél iets te hoog zijn gegrepen voor de beperkte vliegkapaciteiten van Hanjour.... En desondanks vindt U deze verklaring héél geloofwaardig.... Tja ,dat zegt dan nét zoveel over U,dan U hier ons wil verwijten.... U verwijt ons selectiviteit, en U maakt zich er zelf schuldig aangezien U de link waarop Calum Douglas de aanvliegroute uitlegt zorgvuldig negeert.... En dit onderzoek is gebaseerd op de vrijgegeven informatie van de vluchtrecorder... |
|
![]() |
![]() |