![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Parlementslid
|
![]() x2
Om naar te kijken zelfs, want had pas 3 jaar later zelf een pc ![]() Kwa strategiespellen vind ik Men of War momenteel een aanrader
![]() |
#182 |
Banneling
|
![]() heb de morrowind's super leuk gevonden, elder scrolls met expansions zelfs 3 keer volledig uitgespeeld wacht nu op Diablo 3 ![]() ![]() ![]() Starcraft 2 en de nieuwe mmo dat Blizzard aan het maken is Laatst gewijzigd door barfo : 7 mei 2009 om 14:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Heb je de 1 ook gespeeld? Die is volledig legaal en gratis te downloaden tegenwoordig.
![]() |
![]() |
#184 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en de laatste versie heb ik liggen maar nog niet veel gespeeld, wow blijft mij steeds terug halen afgewisseld met een beetje TD WC3 mods ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ben je ver geraakt in de competitie? Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#186 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
mja, ik had hetzelfde principe tot ik ben beginnen spelen, de vele updates, het live online met 1000den anderen en de ongelooflijke uitgebreide wereld en mogelijkheden hebben met 4jaar geleden over de streep getrokken, kwas al verkocht tijdens de beta ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Eigenlijk vond ik Diablo 2 niet zo super fantastisch, ik vond de eerste veel beter, vooral qua sfeer.
En op de screenshots die ik al gezien heb van Diablo 3, valt op dat het er wel heel mooi uitziet, maar tegelijkertijd betreft het (op het eerste zicht althans) slechts een flink opgepoetste versie van Diablo 2. Ik weet nog steeds niet of dat goed of slecht is. (Zelfde commentaar op Starcraft 2 overigens) |
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Vreemdeling
|
![]() hallo iedereen
Het is nog eens om terug te komen op de sega outrun van 1986 de deluxe versie van outrun van in de lunaparken Is er iemand die weet waar er ergens in belgie nog een staat om eens mee te rijden in die tijd was dat een top spel bedankt alvast In het lunapark op de dijk van knokke staat nog een om recht te staan maar die deluxe versie kon je in zitten en beweegde mee |
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Banneling
|
![]() Dit jaar.
Fallout 1 & 2 Hearts of Iron II (Doomsday) Crusader Kings Civilization III (met uitbreidingen) Nu ben ik Victoria en Dune 1 nog eens terug aan het installeren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Oorspronkelijk had ik een heel slecht voorgevoel bij een FPS-versie van Fallout, maar het resultaat is gewoonweg fantastisch!
![]() |
#192 |
Banneling
|
![]() zwaar bezig met Anno1701, hehe op den duur is uw stad zo groot en hebben ze zoveel nodig, gek worden van al dat managen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Vreemdeling
|
![]() Trine.. voor uw nostalgische bui
![]()
![]() |
#195 |
Staatssecretaris
|
![]() Van 2005 tot 2008 heb ik WoW gespeeld. Op men hoogtepunt zat ik in de beste guild van de server. Het probleem is dat als ge dat spel op een deftige manier wilt spelen er gewoon mega veel tijd in moet steken. Op een bepaald moment waren er 5 dagen op 7 raids van 19:00 tot 24:00, het verslavingseffect zit em erin dat hoe meer tijd ge erin steekt, hoe meer ge eruit haalt zodat ge altijd maar meer wilt. Met men main char heb ik zo'n 165 days played en dan nog eens zo'n goeie 75 dagen met alts. Vorig jaar was ik gestopt maar toen WotLK uitkwam ben ik enkele maanden terug begonnen. Nu heb ik sinds maart niet meer gespeeld...wrs tot de volgende expansion pack uitkomt. Ik mis het spel best wel maar ge moet er praktisch al uw vrije tijd insteken.
![]() |
#196 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tof, zeker als je door hebt hoe je automatisch, handelroutes kunt opstellen.
![]() |
#197 |
Staatssecretaris
|
![]() ge betaalt niet maandelijks voor het spel maar om op die servers te mogen. Bij praktisch alle MMO's moet ge maandelijks centen betalen. Ergens wel logisch te verklaren, een gameproducent heeft geen kosten meer aan zijn spel eens dat het ontwikkeld is terwijl ge bij MMO's wel zware servers moet onderhouden en 24/24 personeel moet betalen + ge krijgt regelmatig patches en updates derbij.
![]() |
#198 |
Staatssecretaris
|
![]() Heb ik onlangs nog vanonder het stof gehaald. Met FFX was ik bezig met men sphere grid te upgraden (men chars hebben nu elk ongeveer 23.000 HP) en met FFVII aant probere ne master materia ineen te knutselen ma da vlot nie echt.
![]() |
#199 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 |
|
![]() Prototype gekocht voor de ps3, heerlijke hack and slash