![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
hebben ze hem gepakt of niet ? Laatst gewijzigd door jogo : 27 mei 2009 om 22:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Minister-President
|
![]() dus hij kon het niet omzeilen
![]()
![]() |
#165 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Filosoof zal wel kunnen uitleggen waarom ze in die gevallen wel ineens weten wat de criteria zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Iedereen poept met mekaar! Zwart wit rood geel bruin blauw (dat zijn brusselaars zonder haar op hune kop met aids) ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Identiteit kan je kiezen, afkomst natuurlijk niet.
![]() |
![]() |
#171 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Idemdito: de vlaming wordt een mengeling van allochtonen die zich achter de vlaamse vlag gaan scharen voor het vlaamse doel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In elk geval Raf, uw bijdrage tot de mulatisering van ons ras zal 0 zijn.
Nu welke vlaming heeft eigenlijk een stamboom waar nooit een Franse, Engelse, Duitse, Spaanse, Nederlandse bezetter eens zijn zaad geschonken heeft aan een vlaamse deerne... |
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Er bestaan zelfs studierichtingen over volkeren gelijk "antropologie" en dan zijn er hier die het bestaan van volkeren gaan ontkennen. Dat er zoiets bestaat als "de Vlamingen" is een feit alleen zijn de grenzen ervan voor discussie vatbaar. Net zoals iemand die 2 meter van lengte is groot wordt bevonden en iemand die 1.80 meter is door de ene wel groot wordt bevonden en door de andere niet. Niemand kan zeggen vanaf welke lengte ge "groot" zijt maar wilt dat dan zeggen dat grote mensen niet bestaan omdat niemand kan zeggen vanaf wanneer ge "groot" zijt? Niemand kan zeggen vanaf wanneer men Vlaming is, wilt dit dan zeggen dat Vlamingen niet bestaan? Maw is het een hele flauwe vraag van die pipo van Terzake aangezien hierop geen zinnig antwoord bestaat. Voor vele mensen is het moeilijk te snappen dat men gehelen in groepen kan verdelen ZONDER dat men een waarde-oordeel uitspreekt over 1 van die groepen. Laat mij raden, verzamelingenleer vinden jullie ook racistisch?
![]() |
![]() |
#175 |
Staatssecretaris
|
![]() Dolletjes...
![]() srr, da was gemeen van mij, excuses...
![]() |
#176 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe noemt U trouwens de "native Americans"? ook een mengeling van inwijkelingen die zonder te vragen het gebied kwamen overspoelen? (het verschil is dan wel dat die inwijkelingen beschaving MEEBRACHTEN en dat in europa de beschaving wordt leeggezogen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
wacht even, we gaan het vlaams criterium even toepassen dat ze hierboven hebben gegeven: een marokkaan is iemand die in marokko woont..... en zich Marokkaan voelt..... tiens tiens.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Voil�*. Zo racistisch ben ik nu ook weer niet, vind je niet?
![]() |
![]() |
#179 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Naar mijn mening (voor wat die waard is) is uw vrouw perfect een Vlaming en hoeft een Vlaming niet perse blank te zijn. Voor Max moet dat blijkbaar wel maar is dat daarom zo beledigend? Als iemand vindt dat echte Vlamingen elke dag biefstuk frit eten en elk weekend gaat vaandelzwaaien en diegene die dat niet doen geen Vlamingen zijn, gaat iemand dan zich beledigd voelen hierdoor? Idd. wel pretentieus dat hij zijn voorwaarden als de waarheid verkoopt maar aan zijn voorwaarden zie ik niks racistisch aangezien hij nergens stelt dat Vlamingen superieur zijn.
![]() |
![]() |
#180 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Zijn agnosten / atheïsten plots geen Vlaming meer, omdat ze geen aanhanger zijn van een succesvolle joods/romeinse sekte?
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
|
![]() |
![]() |