![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of toch niet? Foundation schreef: Citaat:
Waarop een 'domme flamingant' antwoordde: Citaat:
![]() |
#42 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je hebt zeker nog niet door dat onze belzeBUBjes daar veel te arrogant-francofoon voor zijn?
#44 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
#45 |
Vreemdeling
|
![]() och mannen ,jullie bub'ers moete altijd wel een uitvlucht vinde e
![]() is dan al ni erg genoeg dat je frans als primaire taal krijgt aangeboden en dat wij nederlandstalige ons weer moeten aanpassen. ![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zucht
![]() Francofiel, zei u? ![]() |
![]() |
![]() |
#47 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Efkes ook bijzeggen dat de beheerder informaticus van beroep is.
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#49 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Maar "manneke", als Nederlandstalige wil ik niets, nin-non-dell, in het Frans zien staan. Begrijp je dat dan niet? Zeker niet in deze kanten waar "verfransing" nogal een gevoelig communautair thema is.
Gewoon maar vragen aan Nederlangstaligen om expliciet een gele ster te moeten opprikken kan heus niet. Is net hetzelfde met dat expliciet te moeten instellen dat men Nederlands wilt hebben. Hoe doen jullie dat dan wel niet op congressen of bijeenkomsten? (dom van mij, daar hebben jullie leden voor nodig natuurlijk) Toeval dat het net Frans de standaard taal is bij de bub? Ik moet bekennen, ik had al zo'n vermoeden toen ik voor het eerst op jullie site kwam en klikte op die link "forum". Waarom niet zoals op politicsinfo.be. Een frans forum, een een Vlaams Forum. Alle problemen en gezaag van de baan, n'est-ce pas?
#50 |
Vreemdeling
|
![]() tja ze staan onder druk zeker van de fransen zonder dat ze het erg vinden
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als Franstalige webpagina's u irriteren, bekijk ze dan niet. U bent allergisch voor alles wat met Frans heeft te maken. U bent een onverdraagzame racist. Sorry, maar het is de waarheid. Je moet maar zo extremistisch niet doen. |
|
![]() |
![]() |
#52 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() n00bs ![]() PS hans : wat heeft een allergie voor een taal met racisme te maken? simplistisch kieken ![]() PS2 : waarom host ge uw forum niet zelf , dan doe je wa je wilt , ben je ni afhankelijk van een of andere waal...
![]() |
#53 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Allez schrijft dan eens een nieuw forum. Voor de Vlaamse zaak, niewaar... |
||
![]() |
![]() |
#54 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Nu weet ik van een forum dat ik onderhou dat er met PhPBB helemaal geen probleem is om nederlandse language-files te vinden. Downloaden en installeren, en hop het werkt. |
|
![]() |
![]() |
#55 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
ik werk ni voor belgicisten 8) Voor de Vlaamse zaak een forum voor BUB maken , waar haalt ge zo een goei grappen uit ![]()