![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21101 | |||||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() En geloof me, ik beeld je echt niet in als een halfgewassen langharige treehugger met oranje olifantpijpbroek ![]()
![]() |
![]() |
#21102 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Man man man toch.... Big brother in actie. En bij onze noorderburen. Kook de kikker langzaam zoals ze zeggen,...
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#21103 | |
|
![]() Hier nog informatie van een gechannelde bron over o.a 9/11:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#21104 |
Banneling
|
![]() gechannelde bronnen doen het niet echt goed voor een rechtbank.
Maar voor jou volstaat het wellicht om je verdachtmakingen te kunnen rondbazuinen. Volgens mij ben jij zelfs bang van een nieuw onderzoek ivm 9/11 en zelfs van alle onderzoeken in het algemeen die de waarheid proberen blootleggen. Jij houdt van vaagheid en wazigheid, omdat je in zo'n sfeer het best je web van verwarring en angst kan spinnen, nietwaar? Laatst gewijzigd door parcifal : 12 juni 2009 om 15:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#21105 | ||
|
![]() Citaat:
Ergens moeten we inzien dat we belogen worden en durven bekennen dat veel wat van wat we geleerd hebben door onze media en educatie niet volledig correct is, in vele gevallen gewoonweg pure leugens. Het is net ons door angst te laten leiden dat we in de kaart spelen van de elite. Hier nog van dezelfde bron: Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#21106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Net zoals Duitsland dank zij de MAUT steeds weet waar alle vrachtvervoer uithangt ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21107 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
mmm parcifal, ik zou daar met een paar algemene opmerkingen op willen reageren, los van 9-11: Is het jou nog nooit overkomen, dat je iets "weet", doch het niet kan bewijzen? Los daarvan, de wereld van de hard science - waar jij je (terecht) in je nopjes voelt- is echter wat mij betreft te eng en heeft te veel beperkingen, en houdt ons tegen om "te groeien". Er is meer, veeeeeeeeeel meer. Maar dan belanden we onvermijdelijk in wazige dingen waarvoor ik ook niet altijd de juiste woorden kan vinden. En eenmaal je in die bredere wereld gaat ronddwalen, uit curiositeit en interesse... dan zal je zien dat het niet allemaal larie en apekool is. De massa wordt dom gehouden en houdt zichzelf dom. Ik ben net Ingo Swann aan het lezen... Mindblowing stuff.... over telepathie en OBE's ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#21108 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Juist. Zo zie ik dat ook. Er is zoveel wat de massa niet weet, maar een kleine kliek wel. Dat wordt mij met de dag duidelijker. Kennis, technieken, informatie, inzichten..... Het is onvoorstelbaar hoeveel materiaal, kennis etc er wel niet is waar de media nooit niets over schrijven, tonen of zeggen. Maar ondertussen wordt die kennis wel aangewend door anderen, door een bepaalde kliek. Of dat nu NWO heet of niet doet er voor mij niet toe. That's the point voor mij.
![]() |
![]() |
#21109 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Over heel dat chanellen en al dat ander paranormaal gedoe waar jan modaal spontaan van moet ( nadruk op moet ) proesten : blijkbaar heeft elke grootmacht gedurende de 20ste eeuw zich er toch maar mee ingelaten, met deze nonsens. Vooral OBE's werden als zeer efficiënt beschouwd door de Amerikanen ( ideale spionage-techniek ) en de verhalen die werden meegedeeld door de proefkonijnen zijn al even bevreemdend als het kapitaal dat naar deze zogenaamde "larie en apekool" vloeit.
![]() |
#21110 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Overigens, de russen waren en zijn er al veel langer mee bezig. In dit verband, een klein detail: in de russische pers stond gisteren te lezen dat vlucht 447 van air france slachtoffer was van een terrorist, aldus een paar russische remote viewers en channelers...
![]() |
![]() |
#21111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21113 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De kleuterhumor van Jazeker. Echt een billekletser. ![]() We weten al langer dan vandaag dat jij een probleem met geldingsdrang hebt. Op eender welk ander forum wordt je er met dergelijke kinderachtige zever stante pede uitgekieperd.
![]() |
![]() |
#21114 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De wetenschappelijke methode zit vast in het materiele. De enige realiteit is de materiele realiteit is het dogma. Compleet verkeerd natuurlijk. Er is (nog) geen wetenschap gericht op het bewustzijn. Als iets dus niet materieel of niet kwantificeerbaar is bestaat het niet volgens de wetenschappelijke methode.... natuurlijk zit alles muurvast wanneer men over parapsychologie en dergelijke praat.
![]() |
![]() |
#21115 |
Minister
|
![]() Pas op, hij heeft precies een vriendinneke gevonden aan zijn sig te zien. Mischien dat het binnekort nie meer nodig is voor hem om een internetheld te spelen.
Laatst gewijzigd door Johnny Blaze : 18 juni 2009 om 02:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#21116 | ||
Minister
|
![]() Nog een leuke over mars:
Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#21117 | |
|
![]() Citaat:
Vraag trouwens liever wat voor resultaat het opgeleverd heeft in plaats van je druk te maken over de kostprijs. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21118 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
De komst van de spionagesatelliet heeft natuurlijk het project rond remote viewing wat naar de achtergrond geduwd. Neemt niet weg dat het Stanford Research Institute reeds sedert de jaren 40 bestaat en meer dan 2000 researchers telt. Mja, 't is geen mainstream natuurlijk, dus telt het weeral niet ![]() Omdat men in belgie er een handje van weg heeft geld te pompen in allerlei zever, daarom geldt dit niet in een meritocratie zoals de VS. Als "het" niets opbrengt gaat men er zeker geen 20-30 jaar lang massas geld in pompen. Dat is ook de logica zelve dacht ik. Een belg heeft het natuurlijk moeilijk om dat in te zien. .
![]() |
![]() |
#21119 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#21120 | ||
|