![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik vind dat jij onzin praat.
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ik vind dat Wilders zéér gevaarlijke onzin praat. Laatst gewijzigd door filosoof : 17 juni 2009 om 13:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Burgemeester
|
![]() Geert Wilders praat geen onzin vind ik. Hij heeft een punt dat de Islam in Europa een maatschappelijk probleem is. En inderdaad is de integratie in het slob geraakt. Máár de manier waarop de PVV het verwoord is gewoon schandalig.
Wilders denkt niet na voor hij iets zegt. Met een paar woorden beledigt hij 900.000 Nederlanders, wat de maatschappij geen goed zal doen. Bovendien is Wilders een man die geen politiek plan heeft. De man kan niet denken, is zelfs nog niet in staat met zijn hele partij een rijksbegroting uit te werken - iets wat elke partij wel kan. De PVV is voor mij wat Adolf Hitler in Duitsland was: veel geschreeuw, veel praatjes, en uiteindelijk gebakken lucht. En veel mensen moeten dat helaas nog beseffen - en dat zullen ze pas doen als het te laat is. Want zo dom zijn wij Nederlanders jammer genoeg wel geworden de laatste jaren. Sorry voor alle PVV'ers onder ons: "Wilders is een gek zonder politieke visie, en het enige waarin hij goed is, is oppositie voeren tegen een zittende regering" |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat betekent hoegenaamd niet dat Wilders goede oplossingen in huis heeft. Integendeel, hij wil alleen maar symptomen bestrijden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Burgemeester
|
![]() Ik vind de Islam persoonlijk geen totalitair systeem. Het is maar net hoe je de Koran zou interpeteren: de Bijbel kun je anders ook zien als een fascistisch boekwerk. Maar over de Bijbel hoor ik Wilders nooit iets zeggen of wel?
Ik denk dat de PVV mag en kan zeggen wat ze wil - maar een echte politicus handelt uit landsbelang en niet uit eigenbelang. Wilders zegt dingen die de Nederlandse samenleving op scherp zetten (terwijl de man "beweert" ons te willen "redden"). Ik denk dat de winst van de PVV tijdelijk is.
![]() |
#47 | |
|
![]() Citaat:
Alles is tijdelijk, ook/vooral wij.
![]() |
![]() |
#48 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 17 juni 2009 om 16:35. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Weer zo iemand die het interview blijkbaar niet heeft gezien en de door het journaille de uit het verband gerukte citaten klakkeloos overneemt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
|
![]() op Fok.nl staat het juiste artikel.
daar wordt enkel gesproken van criminelen en fundamentalisten. de rest mag blijven. hiermee ben ik volledig met hem eens en qua criminelen zou ik hetzelfde doen met alle andere buitenlanders |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#53 |
Schepen
|
![]() elk weldenkend mens kan bijna niet anders dan met zo'n stelling akkoord gaan.
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet op basis van geloof, maar op basis van sharia -of jihadsympathieën. Die stromingen hebben als doel de liberale samenleving omver te werpen en moeten worden gestopt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Juist. Eigenlijk moet er voorlopig een immigratiestop komen voor alle niet-EU landen. Wanneer we de huidige generatie allochtonen hebben geassimileerd, kunnen we weer nieuwe toelaten. We hebben dan geleerd van onze fouten - hopelijk - en zullen ze sneller en beter integreren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Stalin was tegen de ideologie van het kapitalisme. Beide hebben ze miljoen mensen gedeporteerd. Wilders is met zijn deportatieverhalen niet veel beter. Al die goedpraterij is een vorm van politieke correctheid van PVV'ers.De neo-nazies hebben nu nog ontkenningen en prachtige verhalen over de praktijken van Hitler. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Hoe kun je dit soort ideeen goedpraten? ![]() De politiek van Wilders is juist anti-liberaal |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Kun je tellen? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of in de woorden van Pat Condell, toch zeker ook niet een extremist: You know what's good for community relations? People who adapt happily to our way of life, and, if they find that it's not quite to their taste, they piss off and go live somewhere else. |
|
![]() |
![]() |