![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#461 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Teveel stress en te weinig vrije tijd waarschijnlijk. Jaloers op die doppers die hun goesting doen. Rancuneus? Als hij maar geen infarct krijgt ...
![]() |
![]() |
#462 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik klaag aan, dat is wat anders.
Mijn burgerrecht van wat mij aangaat wat met mijn geld aan het gebeuren is.
![]() |
#463 |
Minister
|
![]() Uw geld groeit, dat is wat ermee gebeurd, waarom zou je dat aanklagen ? Is er sprake van incest misschien ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#464 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Velen hebben geld verloren op aandelen door de crisis. Hun geld, hun aandelen en bedrijven en banken die het versast hebben op een manier die niemand kan goedkeuren.
Iedereen kwaad en de wereld is geschokt en het gerecht komt in actie links en rechts. Fraude noemen ze het. Hetzelfde met doppers. Velen hebben geld verloren door maandelijks grote bedragen van hun rekening te zien afgaan naar doppers die het versassen op een manier die niemand kan goedkeuren, bedragen veel hoger dan de aandelen die men verloren heeft op de beurs. Niemand die reageert. Min of meer hetzelfde verhaal met andere spelers .
![]() |
#465 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Drugs, incest? Ben je verward? Laat u eens onderzoeken.
![]() |
![]() |
#466 |
Minister
|
![]() Waar is het gerecht in actie geschoten ? Nergens ter wereld is ook maar één bankier gestraft geweest. De laatste CEO van fortis kreeg een paar dagen terug nog 1.2 miljoen euro ontslagvergoeding. Dehaene strijkt nu bij Dexia ook riante vergoedingen op. Wie is daartegen al gaan betogen ? Toen de naft te hoog stond ja, maar marginaal werkvolk heeft niet door dat de prijs van olie in Brussel niet bepaald wordt. Welke baas neemt nu zo een mensen in dienst ? Ben ik niet naïef genoeg waardoor ik geen werk vind ? Ik dacht altijd dat het aan mijn tanden lag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#467 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Eerst vind je geen volk die bereid zijn te werken aan 2000-2500 netto/maand plus wagen, gsm, etc ... en zie je je verplicht in vereffening te gaan. 3 postings verder verslechter je de arbeidsvoorwaarden drastisch en toch ver 8-voudig je je omzet ![]() Chapeau maar waarom lukte het dan niet aan hogere lonen???
Place one hundred men on an island from which there is no escape, and whether you make one of these men the absolute owner of the other ninety-nine, or the absolute owner of the soil of the island, will make no difference either to him or to them In the one case, as the other, the one will be the absolute master of the ninety-nine--his power extending even to life and death, for simply to refuse them permission to live upon the island would be to force them into the sea. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#468 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik verdien maar 1700/pm net na 35 jaar. Tuurlijk dat ik voor een dergelijk loon niet buiten wil komen.
http://www.eviloverlord.com/lists/overlord.html Laatst gewijzigd door Erwinvds : 19 juni 2009 om 20:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#469 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik heb nog geen cent van mijn rekening naar doppers zien gaan. Dat geld komt namelijk niet eens op mijn rekening maar wordt door mijn werkgever doorgestort en het gaat niet naar doppers maar naar de overheid die er ondermeer ook de wegen mee betaalt waar uw verwend zoontje binnenkort met zijn bmw op kan rondscheuren tot hij tegen een vangrail knalt. Die dan van mijn belastingsgeld hersteld moet worden. (de vangrail dan). Of het gaat naar de banken die al mijn spaargeld er door gejaagd hebben in hun waanzinnige race naar belachelijke piramidespelletjesopbrengsten. De manier waarop doppers het geld 'versassen' interesseert mij niet. Mensen doen met hun uitkering wat ze willen. Maar ik weet uit ervaring dat je daar niet veel mee doet. Als je van je werkloosheidsuitkering je huishuur, electra, voedsel en wat rekeningen betaalt, valt er niet meer veel te 'versassen'.
Laatst gewijzigd door ministe van agitatie : 19 juni 2009 om 20:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#470 |
Minister
|
![]() And guess what, werklozen betalen ook btw op alle producten die ze kopen en doen ook de omzet van een bedrijf toenemen, m.a.w. werklozen steunen ook de economie. Dankzij armen en werklozen is er een markt voor witte producten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#471 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#472 |
Minister
|
![]() Paroxetine, fluoxetine,....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#473 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je ziet dat een ecotaks dit gedrag zou corrigeren. En je ziet ook dat efficientie in de administratie op een verkeerde manier wordt gemeten. De efficientie van de 'dop' zou recht evenridig moeten zijn met bvb de armoedegrens en de correctie erop, en niet recht evenredig met het aantal uitbetaalde doppers. Dus diegene die het best werklozensteun geeft, met miinst sociale problemen als gevolg als optimale parameter zou in theorie het best moeten scoren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#474 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#475 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gent is zelfs bijzonder slecht door zijn werkloze bevolking om nog handel in te doen. Wist u dat ongeveer 3/4 van alle Gentse inwoners bijna doorlopend negatief op hun banksaldo staan? En alle wijken rondom het winkelcentrum zijn overwegend allochtoon gebied geworden, daar doe je als handelaar gewoon niks meer mee. Niks nope nada op wat pitta en nachtwinkels na is er daar niks meer te doen. Dood gebied. Heb je dan nog wat studenten wijken en daar valt ook niks in te doen, dooie boel allemaal. Vertel mij niet waar je klanten moet zoeken en vinden hé.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 19 juni 2009 om 23:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#476 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je ziet het, bijna alle wagen fabrieken ter wereld zijn inmiddels failliet.
![]() |
![]() |
#477 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kijk, ik kon hier een eerder citaat van jou aanhalen, maar het is blijkbaar niet nodig. In je volgende reden duidt je alweer aan dat het niet in jouw denkkader past dat een (academisch) student leert en slaagt op een wijze waar jij het niet mee akkoord bent:
Citaat:
Btw, niet akkoord zijn met iets wat niet in jouw denkkader past is weinig academisch, maar kom. Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#478 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Lijkt me meer dan voldoende te zijn om de stempelcontrole niet opnieuw in te voeren.
![]() |
#479 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Doet me denken aan een passage in een boek van T. Pratchett waarin die een sarcastische versie weergaf van arme werkloze beluikbewoners die werden aanzien als profiterend tuig van de richel terwijl de huisjesmelkers werden beschouwd als geslaagde zakenlui. Na het doorlopen van deze topic, niet eens vergezocht...
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 20 juni 2009 om 05:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#480 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wie werkt dient een loon te ontvangen. Punt.
![]() |