![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#501 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#502 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat haar verhaal rammelt langs alle kanten weet ik ook wel... dat maakt het echter nog geen stunt.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#503 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Je kan opgroeien in een wat kansarmer gezin, of niet het intellect hebben van een dokter, maar je kan wel je eigen gezond verstand laten primeren. Minderwaardig zijn ze niet, maar dat zijn ze wel als ze zich aan die mentaliteit vasthouden en er zich in blijven wentelen al 'n varkentje in z'n modderpoel. Met simpel bedoel ik dus niet eens wakker genoeg zijn om te beseffen dat je je eigen leven aan het vergooien bent. Tot slot wil ik zo'n mensen niet eens beter leren kennen, en dat is niet omdat ik mij beter voel dan hen, maar gewoon omdat je je eigen leven bepaald en ik mezelf met dat soort mensen niet wil inlaten, om m'n eigen levensstandaard niet omlaag te helpen.
![]() |
![]() |
#504 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zou ze het niet litteken-arm kunnen laten verwijderen middels huidtransplantatie?
Ik denk dat zo'n hoeveelheid met laserstralen sowieso ook littekens zal nalaten. Hopelijk heeft ze mijn huid niet: ik heb al littekens van muggenbeten
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 21 juni 2009 om 16:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#505 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Littekens waar ze, hoe je het ook draait of keert, zelf voor gekozen heeft, zelfs al waren het maar 3 sterretjes
![]() |
![]() |
#506 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#507 |
Staatssecretaris
Locatie: in een absurde realiteit van alcohol, sigaretten & werk
|
![]() 2 cm... heeft iemand er een meetlat bijgehaald of zo? Serieus... 2 cm... dat is recht in de hersenen (ik veronderstel dat ze enkele celletjes toch wel heeft)
![]() |
#508 |
Minister
|
![]() Dat is dus de vraag hé. Kan men zien hoe diep de naalden gegaan zijn? Waaraan ziet men dat, hoe berekend men dat? Valt dat te bewijzen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#509 |
Partijlid
|
![]() Laatst gewijzigd door karel 20 : 21 juni 2009 om 22:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#510 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ben blij dat ze nu van die leugen af is en hoop dat haar familie haar nu wat met rust laat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#511 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ROFLOL
![]() Ja, die zal dat wel op die vent steken in de hoop dat die vent de laserkosten betaald. Ach zo'n mensen bestaan nu eenmaal. Klaar en duidelijk dat de tattoëerder het aan het rechte eind heeft.
![]() |
#512 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Heel de wereld had dat door ... Zij en haar nonkeltje blijbaar niet ... ![]() Dat ze dien tattooeur maar betaals van haar eigen geld , dat ze eventuele kosten voor het verwijderen van die sterren zelf bijéénzoekt ... Dat die vader eens nadenkt en in't vervolg z'n kinderen niet meer dumpt in zo'ne shop ... EN dat dien tattooeur van z'n leven niet meer aan een tattoonaald komt want ne smoel vol sterren zetten bij ne snotneus die haar eerste tattoo laat zetten is stom ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#513 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#514 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op je borstbeen, ruggegraat en zo voelt het op die moment wel aan of die prikt tot in het merg , maar da's een vals gevoel ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#515 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#516 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#517 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Boh... enkel 2 cm op je voorhoofd volgens starface.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#518 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 'k ben zo eens aan't kijken hoe het er uit zou zien moesten tattoonaalden zo diep gaan ... 'k zou met haken en ogen aaneen hangen ...
![]() Laatst gewijzigd door manta : 21 juni 2009 om 23:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#519 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bah... het is nacht. Pas overdag zitten je kinderen te voetballen met je schedel.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 21 juni 2009 om 23:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#520 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Mwoehahahahahaaaaaa ![]() |
|
![]() |
![]() |