![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
Bekijk resultaten enquête: Mocht België/Vlaanderen Islamitisch worden, zou u emigreren? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
28 | 58,33% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
20 | 41,67% |
Aantal stemmers: 48. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zou u dan emigreren?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarheen kan je dan nog gaan?
Indien Blg. en Nl. islamitisch zouden zijn is de rest van Europa immers ook aan de beurt - VS? Daar hebben we het voor een groot deel aan te danken en helemaal gaar zijn ze daar ook niet. Australië - Nieuw Zeeland - kom je niet zomaar binnen - zéker niet als Europa al een kalifaat is! Waarheen dus?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarheen dus?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oost-Europa, m.n. Polen hebben nooit aan massa-immigratie gedaan en hebben nu ook nauwelijks een moslimaanwezigheid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Boeddhistisch/Hindoeïstische wereld, en China natuurlijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Europees Commissaris
|
![]() Volgens mij is het onmogelijk te emigreren als je te lang wacht. Overigens denk ik dat indien België een Islamitische staat zou worden, andere Europese grootmachten al voorgegaan zijn. Het zou weinig uithalen. Ik zou volgens mij niet vermogend genoeg zijn om toegelaten te worden in de Oostbloklanden die tegen dan hun grenzen stevig controleren.
Hoe dan ook, stel dat ik wijs genoeg ben om de bui op tijd te zien hangen, dan move ik naar Polen of Rusland en probeer daar het beste te maken. Liever een hard leven dan een totale dagelijkse vernedering.
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 30 juni 2009 om 00:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() China/Japan kom je niet in - Oostbloklanden zijn natuurlijk een optie - Hongarije misschien - Roemenië is het ook erg mooi - maar: "You can Run but You Cannot Hide"!
De Boeddhistische Hindoestaanse wereld is ook geen optie - heb je al gehoord hoeveel hindoes uitgemoord zijn door islamieten' Rusland zit er ook vol van Scara, oftewel moet het communisme terug ingevoerd worden om religies aan banden te leggen. We are doomed! ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() L.Nl - maak je geen illusies, het zijn nét de Amerikanen die ervoor gezorgd hebben, hopend op die manier zélf buiten schot te blijven - wie is het die er steeds op aandringt om Turkije bij de EU te laten, met Erdogan aan het roer die jaren geleden al een islamitische staat van Turkije wou maken, zijn uitspraken; "“Minaretten zijn onze bajonetten, koepels onze helmen, moskeeën onze kazernes en gelovigen onze soldaten" en "Er bestaat geen gematigde islam" spreken voor zich!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 30 juni 2009 om 00:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wélk land in het MO moet dan nog aangevallen worden?
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Europees Commissaris
|
![]() De Joden hadden dit al voorspeld, de strijd tussen Gog en Magog
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben trouwens al effe geleden vertrokken - het zal zo'n vaart nog niet lopen en mijn tijd wel duren - na mij de zondvloed, ik laat niemand na - mijn enig kind is overleden - dus kan het me eigenlijk allemaal niks meer schelen - degenen die wél nog nakomelingen hebben zouden zich zorgen moeten maken en vechten voor het behoud van onze - felbevochten verworven vrijheden - i.p.v. ze te verkwanselen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Minister-President
|
![]() ik vecht voor de morele plichten, vechten voor rechten is egoistisch.
![]() |
#17 |
Europees Commissaris
|
![]() Volgens ene George Friedmans voorspelling zou WOIII gaan tussen een oppermachtig Turkije (zoals je nu stelselmatig ziet gebeuren), een uitgebreid Japan, de VS en Polen (de speler in Europa tegen dan).
Hij voorspelt een strijd tussen de machtsblokken Japan + Turkije vs VS + Polen. Dit zou plaatsvinden rond 2050.
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 30 juni 2009 om 01:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik schrijf; onze vrijheden - die bevochten zijn door onze voorvaderen - die hebben we gekregen om door te geven aan onze nakomelingen - niet om ze te verkwanselen -maar meid - feel free om ze mee te helpen verkwanselen - ik merk wel dat jij niet liever wil - het zijn tenslotte JOUW nakomelingen - zoals ik al schreef - mijn kind is er niet meer - ik zou begot niet alleen figuurlijk vechten mocht hij er wel nog zijn, believe you me!!! Ja, óók jou meid, ook jou!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vanwaar net Polen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Europees Commissaris
|
![]() De Duitse economie zal het enorm slecht doen en daar zal Polen van profiteren. Waarom? In 2020 wordt Rusland de grote vijand van de VS in een nieuwe koude oorlog. Hierdoor zal de VS alles doen om Polen sterk te houden, waardoor het zal uitgroeien tot een grootmacht.