![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() 'Michael Jackson werd vermoord'
reuters De vader van de overleden popster Michael Jackson vemoedt dat zijn zoon om het leven is gebracht. Dat heeft hij gezegd in een interview met de Amerikaanse televisiezender ABC ![]() http://www.standaard.be/Artikel/Deta...MF10072009_029 Elvies, Diana, Claude Francois, Marilyn Monroe allemaal vermoord... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() Het wordt afwachten op de volledige resultaten van een autopsie.
Joe vertrouw ik niet echt, ik zie hier vooral in dat hij op de dood van zijn zoon nog wat persbelangstelling rond zijn eigen persoontje wil opbouwen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() 'demerol, oh god he's taking demerol'
MJ zingt het zo mooi dat ik er bijna goesting in krijg. http://www.youtube.com/watch?v=UuhVdnRCCs8 |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Claude Francois - Alexandrie Alexandra
http://www.youtube.com/watch?v=4Dbe-EjiM_c Claude François - Le Telephone Pleure http://www.youtube.com/watch?v=DwKRHCtVqlw |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Dit blijft mijn favoriet: http://www.youtube.com/watch?v=yjvoVpOrlbM "I am the damned, i am the dead, i am the agony inside the dying head. This is unjustice, woe unto thee, I pray this punishment would have mercy on me'' |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister-President
|
![]()
![]() |
#8 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nope. De vader denkt dat. Ik zeg niet dat het zo niet is, maar voorlopig heb ik zo meer de indruk dat papa Jackson nog lang alles zal doen om met het lijk te jongleren totdat hij er alle aandacht en de bijhorende dollars heeft uitgeknepen. De platenverkoop moet draaien. En dan zwijg ik nog over wat die man waarschijnlijk geboden wordt voor een interview. En binnenkort haalt ie er misschien een ghostwriter bij om zijn leven als vader van Michael te showcasen (de mooie stukjes dan) en daar maakt hij waarschijnlijk een trilogie van. $$$
Sorry Kay_ ... die uitvaartplechtigheid oogde en klonk mooi voor me, maar na 10 minuten moest ik het gewoon uitzetten omdat ik zo erg het gevoel had dat hier geen uitvaart meer te zien was, maar eerder een emo-show die vooral de deelnemers ten goede kwam. Toen hij leefde lieten ze toe dat hij een levend lijk werd. Toen hij een dood lijk (mja... figures) werd, stonden ze allen tranen te plengen. Nochtans heb ik papa Jackson in de donkere dagen - wacko jacko, de pedo, ... - niet veel horen roepen tegen de sensatiepers. Ik geloof enkel maar in het oprecht verdriet van de fans en in meerdere mate van zijn kinderen, ook al vind ik het jammer dat Paris hier ook voor de hele wereld voor schut werd gezet. Aangrijpend misschien, maar wie weet wat dat kind over 5 jaar over die beelden denkt. To go short: Ik mag Joe Jackson en de hele insider kliek die nu "zo aangeslagen" is totaal niet.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 10 juli 2009 om 20:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Andro : 10 juli 2009 om 20:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar anders wel heel knap gedaan. Off-topic (sorry ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat klinkt al xxxxxxx.
En dat ziet er al xxxxxxx uit. Die twee mixen klinkt er niet zo goed uit. ![]() (geen kritiek hoor... maak zelf van dat soort foutjes genoeg als je je zin wat wil wijzigen en een deel van de oude zin vergeet te verwijderen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, en ik denk ook niet dat het moord is. Alhoewel................Jackson had ongeveer zo'n 400 Miljoen US $ aan schulden, terwijl hij (bij manier van spreken) nog nauwelijks platen verkocht. En in dat haaienwereldje wist iedereen ook dat een dode Michael, commercieel gesproken, meer waard was dan een (half) levende.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Bedankt om mij er attent op te maken! ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Burgemeester
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Minister
|
![]() Erg objectief zijn jullie echt niet. Michael kreeg een produkt ingespoten wat normaal enkel in ziekenhuizen gebruikt wordt, hij werd gereanimeerd op een bed terwijl elke idioot weet dat dat zo niet gaat, pas na 50 minuten kwam iemand op het idee om een ziekenwagen te laten komen,.... Redenen genoeg dus om zich vragen te stellen en een onderzoek in te stellen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |