Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 11 juli 2009, 08:26   #21
debbie
Minister

debbie's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar debbie
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Dat is waar. Maar het misbruik van verdachtmakingen komt van meerster misbruiker Joe Jackson. Reden genoeg om te zeggen dat je eerst de resultaten moet afwachten voor je er een smerig verhaaltje van maakt.
Ja klopt, we moeten die resultaten eerst afwachten, in de hoop dat er dan duidelijkheid komt in die zaak.
debbie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juli 2009, 11:12   #22
Kay_
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Nee, en ik denk ook niet dat het moord is. Alhoewel................Jackson had ongeveer zo'n 400 Miljoen US $ aan schulden, terwijl hij (bij manier van spreken) nog nauwelijks platen verkocht. En in dat haaienwereldje wist iedereen ook dat een dode Michael, commercieel gesproken, meer waard was dan een (half) levende.
Dat denk ik niet, dat zijn voornamelijk spinsels van de pers.
Hij heeft enkele maanden nog maar net bijna 1 mio tickets verkocht op enkele uren (weer een record eraan).
Dat gevolgd door een nieuwe CD met goede collabos en je haalt weer massa's geld binnen.
Kay_ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juli 2009, 11:17   #23
Kay_
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Nope. De vader denkt dat. Ik zeg niet dat het zo niet is, maar voorlopig heb ik zo meer de indruk dat papa Jackson nog lang alles zal doen om met het lijk te jongleren totdat hij er alle aandacht en de bijhorende dollars heeft uitgeknepen. De platenverkoop moet draaien. En dan zwijg ik nog over wat die man waarschijnlijk geboden wordt voor een interview. En binnenkort haalt ie er misschien een ghostwriter bij om zijn leven als vader van Michael te showcasen (de mooie stukjes dan) en daar maakt hij waarschijnlijk een trilogie van. $$$

Sorry Kay_ ... die uitvaartplechtigheid oogde en klonk mooi voor me, maar na 10 minuten moest ik het gewoon uitzetten omdat ik zo erg het gevoel had dat hier geen uitvaart meer te zien was, maar eerder een emo-show die vooral de deelnemers ten goede kwam.

Toen hij leefde lieten ze toe dat hij een levend lijk werd. Toen hij een dood lijk (mja... figures) werd, stonden ze allen tranen te plengen. Nochtans heb ik papa Jackson in de donkere dagen - wacko jacko, de pedo, ... - niet veel horen roepen tegen de sensatiepers. Ik geloof enkel maar in het oprecht verdriet van de fans en in meerdere mate van zijn kinderen, ook al vind ik het jammer dat Paris hier ook voor de hele wereld voor schut werd gezet. Aangrijpend misschien, maar wie weet wat dat kind over 5 jaar over die beelden denkt.

To go short: Ik mag Joe Jackson en de hele insider kliek die nu "zo aangeslagen" is totaal niet.
Hm, smaken verschillen zeker? Maar ik vond de ceremonie eigenlijk best goed. De mensen die opdaagden waren weliswaar artiesten, het moest natuurlijk ook een show blijven, maar de meesten hadden wel een nauwe band met Michael en dat vond ik er zo mooi aan.
Over Joe moet ik je 100% gelijk geven, die man lijkt gevoelloos behalve voor de dollars.

Paris,... Tja wat kan je erover zeggen? Ik hoop dat het haar goed gedaan heeft. Al heel je leven van die verhalen over je vader horen, dan krijg je eindeiljk eens de kans om iets publiekelijk te zeggen over hem als persoon en dan doe je dat gewoon denk ik.
Oud 11 juli 2009, 11:35   #24
Bertie
Parlementslid

Bertie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kay_ Bekijk bericht
Hm, smaken verschillen zeker? Maar ik vond de ceremonie eigenlijk best goed.
Ik vond het ook goed... vooral vanwege de Christelijke aard (een gospel-nummer van het Andrae Crouch-koor aan het begin, het Jesus lied van Lionel Richie en ook het expliciet Christelijke einde van de ceremonie) vooraf was ik bang voor een anti-Christelijke jehovah's getuigen-dominantie maar dat gebeurde gelukkig niet. Blijkbaar is het familie (met name Katherine Jackson) niet echt jehovah's getuigen fundamentalist?
Bertie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juli 2009, 11:36   #25
Spliff
Staatssecretaris

Spliff's schermafbeelding

Standaard

Ik dacht dat er net een aantal Jacksons Moslims waren geworden.
Oud 11 juli 2009, 11:39   #26
Bertie
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spliff Bekijk bericht
Ik dacht dat er net een aantal Jacksons Moslims waren geworden.
Bullshit

Alleen Jermaine Jackson is een moslim.

Laatst gewijzigd door Bertie : 11 juli 2009 om 11:39.
Oud 11 juli 2009, 13:39   #27
Kay_
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bertie Bekijk bericht
Ik vond het ook goed... vooral vanwege de Christelijke aard (een gospel-nummer van het Andrae Crouch-koor aan het begin, het Jesus lied van Lionel Richie en ook het expliciet Christelijke einde van de ceremonie) vooraf was ik bang voor een anti-Christelijke jehovah's getuigen-dominantie maar dat gebeurde gelukkig niet. Blijkbaar is het familie (met name Katherine Jackson) niet echt jehovah's getuigen fundamentalist?
Hm, ik dacht dat Katherine toch nog altijd vrij strikt Jehova's getuige was.
Jermain is zeker moslim, de rest van de familie weet ik niet zo en rond Michael is het altijd nogal onduidelijk geweest.

Vond vooral tijdens de ceremonie het moment mooi waarop Man in the mirror werd gespeeld zonder zijn stem en er een spotlight op de micro stond zonder zanger.
Oud 11 juli 2009, 13:52   #28
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bullshit

Alleen Jermaine Jackson is een moslim.
Alléén Jermaine Jackson?
http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz...s-Mikaeel.html
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juli 2009, 15:41   #29
kameleon
Minister

Standaard

De herdenkingsceremonie was ook te veel afro-american. De enige niet-zwarten waren Brooke Shields en John Mayer. (what the hell kwam die daar dan nog doen ?). Daar heb ik mij echt zitten in zenuwachtig maken. Michael had wereldwijd fans en de ene na de andere black kwam zijn respect betuigen en zeuren over hoe belangrijk hij wel niet was als mens.
kameleon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juli 2009, 16:36   #30
kiko
Perm. Vertegenwoordiger VN

kiko's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Echt overtuigend is dat artikel niet, om het eufemistisch uit te drukken.
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juli 2009, 16:37   #31
Kay_
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Als we dat allemaal eens moesten geloven.
Daarstraks nog mijn kamer aan het opruimen stonden ook nog van die artikels 'Michael Jackson wil de ruimte in', 'Michael Jackson laat zich klonen'. Nog niet zolang geleden 'Michael Jackson geeft licht in het donker'.

En de mensen slikken het maar allemaal, want ah ja het is Michael Jackson wel hé.

Laatst gewijzigd door Kay_ : 11 juli 2009 om 16:38.
Oud 11 juli 2009, 16:37   #32
Kay_
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kameleon Bekijk bericht
De herdenkingsceremonie was ook te veel afro-american. De enige niet-zwarten waren Brooke Shields en John Mayer. (what the hell kwam die daar dan nog doen ?). Daar heb ik mij echt zitten in zenuwachtig maken. Michael had wereldwijd fans en de ene na de andere black kwam zijn respect betuigen en zeuren over hoe belangrijk hij wel niet was als mens.

Dat Brits zangertje was ook niet afro-amerikaans.
Oud 11 juli 2009, 21:28   #33
Ars_Nova
Minister

Ars_Nova's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
ie) vooraf was ik bang voor een anti-Christelijke jehovah's getuigen-dominantie maar dat gebeurde gelukkig niet. Blijkbaar is het familie (met name Katherine Jackson) niet echt jehovah's getuigen fundamentalist?
Kan je eens verklaren wat je bedoelt met anti-Christelijke Jehovah's getuigen? Ik bedoel waarom die volgens u anti-Christelijk zijn enzo (ik ben zelf niet zo religieus aangelegd maar ik wil het wel weten ).
Ars_Nova is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juli 2009, 21:54   #34
Bertie
Parlementslid

Standaard

Citaat:
filo ik ben teleurgesteld in jou. The Daily Mail is niet zomaar een roddelblad. Het is een ENGELSE roddelblad. Hoort bij het riool zoals "The Sun", "The mirror", "News of the world" en zovoort. Het Laatste Nieuws is kous, in vergelijking met The Daily Mail.
Oud 12 juli 2009, 11:34   #35
Kay_
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
filo ik ben teleurgesteld in jou. The Daily Mail is niet zomaar een roddelblad. Het is een ENGELSE roddelblad. Hoort bij het riool zoals "The Sun", "The mirror", "News of the world" en zovoort. Het Laatste Nieuws is kous, in vergelijking met The Daily Mail.

Ach Filo heeft in MJ topics echt niets beters te doen als dit soort artikels van kwaliteitspers op te zoeken.
In andere topics zit hij ook altijd de rechtstaat te verdedigen en zijn geloof in zaken als 'onschuldig tot het tegendeel bewezen is' te verdedigen.
Maar voor MJ geldt dat voor hem niet, hypocrisie ten top.
Oud 12 juli 2009, 12:39   #36
Cisalpina
Gouverneur

Cisalpina's schermafbeelding

Standaard

Nou, het blijft best wel een linke boel allemaal. Ik lees dat het wachten is op de uitkomst van een tweede autopsie, terwijl ik 2 of 3 dagen geleden nog las dat MJ al gecremeerd was.
Oud 12 juli 2009, 12:55   #37
debbie
Minister

debbie's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar debbie
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cisalpina Bekijk bericht
Nou, het blijft best wel een linke boel allemaal. Ik lees dat het wachten is op de uitkomst van een tweede autopsie, terwijl ik 2 of 3 dagen geleden nog las dat MJ al gecremeerd was.
Er zijn geruchten dat hij maandag al gecremeerd werd maar dat is niet bevestigd. Andere bronnen beweren dan weer dat de familie wacht tot de autopsie van de hersenen klaar is om hem dan te begraven. Er doen heel wat verhaaltjes de ronde.
debbie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juli 2009, 15:16   #38
kameleon
Minister

Standaard

Michael heeft al minstens 4 liedjes tegen paparazzi uitgebracht, wsl uit verveling ?

Laatst gewijzigd door kameleon : 12 juli 2009 om 15:16.
kameleon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juli 2009, 22:18   #39
TomB
Perm. Vertegenwoordiger VN

TomB's schermafbeelding

Standaard

http://www.youtube.com/watch?v=tVACUjHn6yU
Oud 13 juli 2009, 08:08   #40
Kay_
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cisalpina Bekijk bericht
Story of his life, mensen gaan maar af op wat de kranten schrijven ipv de feiten. En op de duur wordt er zoveel geschreven dat je niet meer weet wat te geloven....
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:19.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be