Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 23 juli 2009, 20:24   #221
anoniempje
Gouverneur

anoniempje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Je bent een raadsel voor mij, meisje.

Voor de grote hogepriester Kallikles dan nog wel!
Te wijten aan...gearrangeerde huwelijken!

Laatst gewijzigd door anoniempje : 23 juli 2009 om 20:24.
anoniempje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2009, 20:35   #222
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door anoniempje Bekijk bericht
Te wijten aan...gearrangeerde huwelijken!
Dat moet je me eens uitleggen.
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.

Laatst gewijzigd door Kallikles : 23 juli 2009 om 20:36.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2009, 20:38   #223
anoniempje
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Dat moet je me eens uitleggen.
Dat doet alice wel.
Oud 23 juli 2009, 20:41   #224
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat doet alice wel.
Gelukkig heb ik alice nog om mij alles uit te leggen.
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oud 23 juli 2009, 20:42   #225
anoniempje
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Gelukkig heb ik alice nog om mij alles uit te leggen.
Ja, stel je voor. Wie zou ons anders op de hoogte houden over die allochtonen?
Oud 23 juli 2009, 20:53   #226
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ja, stel je voor. Wie zou ons anders op de hoogte houden over die allochtonen?
Inderdaad. Ik ben vooral geïnteresseerd in die overspelige avonturen natuurlijk. Trouwens, Alice, waar blijven de pikante details?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Oud 23 juli 2009, 22:11   #227
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wacht even. Hier is de 'dame' die beweert dat 8 op de 10 allochtone mannen die een gearrangeerd huwelijk hebben gehad, een minnares hebben, en IK ben diegene met een negatieve houding? Grappig om jouw trukjes eens op jouw toe te passen, en dan eens zien hoe JIJ reageert op zulke veralgemeningen. Ik hoop dat dit hier een les voor jou is. Jouw zwarte kijk op de samenleving helpt niemand vooruit!

En daar gaat ze weer met haar veralgemeningen. Kom jij, naast sociale gevallen, ook in contact met de schoolgaande allochtone jeugd? Ikzelf kreeg het advies me niet in ASO te wagen, en er scheelt niets aan mijn Nederlands. (jouw dt-fouten pik ik op, maar negeer ik).

Bullcrap.

Naast m'n eigen verhaal ken ik honderden meisjes die maar TSO moesten gaan doen. Zo was er één die het advies kreeg om zich in TSO in te schrijven. Toen ze vertelde dat haar ene zus rechten en de andere ingenieursstudies deed, veranderde het CLB snel van mening. Voor zover het 'op basis van schoolresultaten'.

De ouders kennen er meestal weinig van, en denken dat het advies van CLB wel betrouwbaar is.

Het is wel duidelijk dat jij achterloopt met je informatie. De meeste moeders spreken wel degelijk Nederlands, en houden hun kinderen in het oog. Maar ja, jouw vooroordelen wegen niet op tegen feiten, he.

Durf jij toe te geven dat jouw zielige verhaal van 8 op 10 heeft een minnares ook maar uit de lucht gegrepen is?
Dus u sprak honderen allochtonen, meisjes die allemaal op basis van origine verkeerd werden doorverwezen, moeders die geen tot slecht de taal beheersen bestaan niet, maar ondertussen blijft u als een pittbull mijn bevindingen in vraag stellen,uiteraard mogen anderen dit niet met uw "waarheden" doen, ik hoop dat vele forummers deze discussie volgen, want het is een goed voorbeeld van "dialoog" die bereikt zou moeten worden, waarom dit niet lukt illustreert u prima!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2009, 22:12   #228
Sjaax
Europees Commissaris

Sjaax's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik geloof van harte dat die al bezig is.
Wellicht. Maar ik zie het als buitenstaander nog niet zo. Worden er manifesten geschreven, zijn er bekende persoonlijkheden die zich in de media als feministisch presenteren?
Nou ja, ik ken geen Arabisch (of Turks), dus ik zal wel wat missen.
Sjaax is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2009, 22:33   #229
anoniempje
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sjaax Bekijk bericht
Wellicht. Maar ik zie het als buitenstaander nog niet zo. Worden er manifesten geschreven, zijn er bekende persoonlijkheden die zich in de media als feministisch presenteren?
Nou ja, ik ken geen Arabisch (of Turks), dus ik zal wel wat missen.
U zei zelf geen Westerse golf van feminisme te verwachten. De mannen hebben stil gezeten, de vrouwen des te minder.
Oud 23 juli 2009, 22:33   #230
anoniempje
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Dus u sprak honderen allochtonen, meisjes die allemaal op basis van origine verkeerd werden doorverwezen, moeders die geen tot slecht de taal beheersen bestaan niet, maar ondertussen blijft u als een pittbull mijn bevindingen in vraag stellen,uiteraard mogen anderen dit niet met uw "waarheden" doen, ik hoop dat vele forummers deze discussie volgen, want het is een goed voorbeeld van "dialoog" die bereikt zou moeten worden, waarom dit niet lukt illustreert u prima!

Ik ben blij dat je inziet hoe 'betrouwbaar' jouw gegevens zijn!

Laatst gewijzigd door anoniempje : 23 juli 2009 om 22:36.
Oud 24 juli 2009, 00:44   #231
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Ik ben blij dat je inziet hoe 'betrouwbaar' jouw gegevens zijn!
Tja...gesprekken met honderden allochtonen die allemaal verkeerd werden doorverwezen door het CLB omdat ze allochtoon zijn en de vaststelling dat iedere moeder vlot het Nederlands beheerst...wie kan tegen die "wijsheden" op?
Niet moeilijk dat "hogepriester" Kallikles van jou gecharmeerd is, je bent echt "niveau", zeg waar kan ik die studie van je over die "honderden allochtonen vinden waarbij aangetoond is dat dit op basis van hun origine is,je gaat me toch niet vertellen dat je je bronnen niet kunt aantonen he?
Oud 24 juli 2009, 08:10   #232
NOEKIE
Schepen

Standaard

Citaat:
Tja...gesprekken met honderden allochtonen die allemaal verkeerd werden doorverwezen door het CLB omdat ze allochtoon zijn en de vaststelling dat iedere moeder vlot het Nederlands beheerst...wie kan tegen die "wijsheden" op?
Niet moeilijk dat "hogepriester" Kallikles van jou gecharmeerd is, je bent echt "niveau", zeg waar kan ik die studie van je over die "honderden allochtonen vinden waarbij aangetoond is dat dit op basis van hun origine is,je gaat me toch niet vertellen dat je je bronnen niet kunt aantonen he?
Het is belachelijk dat men het CLB de zwarte piet ombindt. Ik zou graag de cijfers zien van anoniempje. Die haar ernstige beschuldigingen tov het CLB staven. Ik heb de neiging om het CLB op de hoogte te stellen, over dit. Ik werk al jaren nauw samen met het CLB. De thuissituatie van de leerling kan in het voordeel of nadeel werken. Uit ervaring mag ik zeggen dat leerlingen die thuis geen extra steun krijgen, het moeilijker hebben om boven het advies te stijgen. Leerlingen die thuis worden aangemoedigd kunnen boven het advies stijgen.
NOEKIE is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2009, 10:08   #233
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NOEKIE Bekijk bericht
Het is belachelijk dat men het CLB de zwarte piet ombindt. Ik zou graag de cijfers zien van anoniempje. Die haar ernstige beschuldigingen tov het CLB staven. Ik heb de neiging om het CLB op de hoogte te stellen, over dit. Ik werk al jaren nauw samen met het CLB. De thuissituatie van de leerling kan in het voordeel of nadeel werken. Uit ervaring mag ik zeggen dat leerlingen die thuis geen extra steun krijgen, het moeilijker hebben om boven het advies te stijgen. Leerlingen die thuis worden aangemoedigd kunnen boven het advies stijgen.
Die krijgt u vast van Anoniempje!
Oud 24 juli 2009, 10:44   #234
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Die smerige racisten van het CLB toch.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2009, 11:04   #235
anoniempje
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oei oei, zijn er nu ineens bronnen nodig? Die zag ik jou niet geven toen je met je onwaarschijnlijke leugens afkwam, om een bepaalde groep te viseren. En zelfs nu heb je het nog niet door. Je bent wel erg traag van begrip.

Verder is het beledigend dat 'mensen' zoals jou met allochtonen werken, want jij lijdt aan een superioriteitsgevoel, wat hen zeker niet te goed komt.
Oud 24 juli 2009, 11:09   #236
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oei oei, zijn er nu ineens bronnen nodig? Die zag ik jou niet geven toen je met je onwaarschijnlijke leugens afkwam, om een bepaalde groep te viseren. En zelfs nu heb je het nog niet door. Je bent wel erg traag van begrip.

Verder is het beledigend dat 'mensen' zoals jou met allochtonen werken, want jij lijdt aan een superioriteitsgevoel, wat hen zeker niet te goed komt.
U slaat maar wat uit uw botten.

Daag.
Oud 24 juli 2009, 11:18   #237
anoniempje
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
U slaat maar wat uit uw botten.

Daag.
Wat zijn we weer kritisch bezig.

Ik herinner me iemand anders uit deze draad, die wat aan het zwanzen was. Ze gaf zulke onjuiste cijfers, toch keek niemand ervan op. Als het gaat om het viseren van allochtonen, dan hoeven er blijkbaar geen bronnen te worden gegeven. Hou je dubbele standaarden maar voor jezelf.
Oud 24 juli 2009, 11:27   #238
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Ik herinner me iemand anders uit deze draad, die wat aan het zwanzen was. Ze gaf zulke onjuiste cijfers, toch keek niemand ervan op. Als het gaat om het viseren van allochtonen, dan hoeven er blijkbaar geen bronnen te worden gegeven. Hou je dubbele standaarden maar voor jezelf.
Zoals reeds aangehaald ben ik heeel blij met uw aanwezigheid op het forum;
Want u illustreert perfect waarom dialoog onmogelijk is, een opmerking die het beeld over "gelovigen" nuanceert is hoe dan ook "onjuist" omdat "het allochtonen viseert" ondertussen schrijft u zelf volkomen ongeloofwaardige zaken, (honderden door u gesproken allochtonen, allemaal vanwege origine gekloot door medewerkers van het CLB, moeders die geen tot weinig Vlaams verstaan zijn er niet eens, en ga zo maar door) waarbij u helemaal niet kunt aantonen waar die "studie" dan naartoe is, maar desondanks blijft u persoonlijk uithalen naar wie in uw ogen "de islam" beledigt heeft of "allochtonen";
Met mensen zoals u is dialoog uitgesloten, goed dat u dit eens demonstreert op het forum, hopelijk lezen een aantal beleidsmensen eens mee!
Oud 24 juli 2009, 11:27   #239
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Eerlijk gezegd, als ik zie hoe Alice haar argumentatie opbouwt, haar taalgebruik, haar zinsconstructie, dan is het duidelijk dat zij een verstandige vrouw is. Er zijn er hier een aantal die daar veel van kunnen leren.
Oud 24 juli 2009, 11:28   #240
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Zoals reeds aangehaald ben ik heeel blij met uw aanwezigheid op het forum;
Want u illustreert perfect waarom dialoog onmogelijk is, een opmerking die het beeld over "gelovigen" nuanceert is hoe dan ook "onjuist" omdat "het allochtonen viseert" ondertussen schrijft u zelf volkomen ongeloofwaardige zaken, (honderden door u gesproken allochtonen, allemaal vanwege origine gekloot door medewerkers van het CLB, moeders die geen tot weinig Vlaams verstaan zijn er niet eens, en ga zo maar door) waarbij u helemaal niet kunt aantonen waar die "studie" dan naartoe is, maar desondanks blijft u persoonlijk uithalen naar wie in uw ogen "de islam" beledigt heeft of "allochtonen";
Met mensen zoals u is dialoog uitgesloten, goed dat u dit eens demonstreert op het forum, hopelijk lezen een aantal beleidsmensen eens mee!
Volkomen juist Alice.
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:04.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be