Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 26 augustus 2009, 16:37   #21381
420yeahbaby
Eur. Commissievoorzitter

420yeahbaby's schermafbeelding

Standaard

lies lies lies lies lies lies lies lies lies lies
Oud 27 augustus 2009, 19:46   #21382
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

Voor diegene die zeggen dat appollo nooit naar de maan is geweest:
Citaat:
Maansteen Rijksmuseum blijkt nep

Prized possession: A piece of moon rock on display at the Dutch national museum has been revealed to be a piece of petrified wood after an investigation

De maansteen die het Rijksmuseum in bezit heeft, blijkt niet van de maan afkomstig te zijn. Geologen van de Vrije Universiteit onderzochten het exemplaar en zeggen dat het een stuk versteend hout is.

In 1969 ontving oud-premier Drees het gesteente uit handen van de Amerikaanse ambassadeur Middendorf. Dat was vanwege het bezoek aan Nederland van de astronauten van Apollo 11, die in 1969 als eerste mensen op de maan landden.

Het Rijksmuseum liet het gesteente voor 100.000 gulden verzekeren. Deskundigen zeggen dat het stuk versteende hout hooguit 50 euro waard is.
Bron: NO

Laatst gewijzigd door exodus : 27 augustus 2009 om 19:46.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2009, 19:49   #21383
Zeikstraal
Banneling

Standaard

En of we al dan niet naar de maan zijn geweest past in het plan van de nwo omdat..?
Zeikstraal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2009, 08:22   #21384
exodus

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeikstraal Bekijk bericht
En of we al dan niet naar de maan zijn geweest past in het plan van de nwo omdat..?
Ik denk niet dat dat in "een plan" past van de NWO. Als de maanlandingen werkelijk fake zijn (waar ik geen mening over heb) dan moet je het eerder zien in het kader van de wedloop tegen de USSR op een bepaald niveau.

Ik denk echter wel dat er een geheim ruimtevaart programma bestaat met exotische technologiëen, die volledig afgescheiden loopt met wat NASA doet. Er zijn er velen die zeggen dat men al techhnologie heeft om tussen de sterren te komen. Misschien zijn we al op de maan geweest met die exotische technologien, en hebben we er al basissen. De race naar de maan, fake of niet, kan daar volledig los van staan. De mensen die zich daarmee bezighielden hoefden totaal niet op de hoogste te zijn van het black project space progamma.

Noteer ook de verklaring van de iemand van de disclosure project dat ze tijdens het appolo programma op foto's van de achterkant van de maan basissen hebben gevonden. Of die van ons zijn is natuurlijk de vraag.

Noteer ook dit:

Citaat:
In the early 90's Ben Rich (second director of Lockheed's Skunk Works from 1975 to 1991) gave a presentation to a number of UCLA alumni. One of the alleged comments from that presentation is...

"We already have the means to travel among the stars, but these technologies are locked up in black projects and it would take an act of God to ever get them out to benefit humanity.... Anything you can imagine, we already know how to do."

Laatst gewijzigd door exodus : 28 augustus 2009 om 08:24.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 augustus 2009, 04:10   #21385
Akufen
Staatssecretaris

Standaard

It ain't [America] no more, OK?
Akufen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 augustus 2009, 08:39   #21386
hotschizodiscocop
Staatssecretaris

hotschizodiscocop's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Akufen Bekijk bericht
Blijft hoe dan ook overheersing van vereniging der Duitse en Angelsaksische macht.
hotschizodiscocop is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 augustus 2009, 17:34   #21387
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

atmosphere's schermafbeelding

Standaard

Kortom , we hebben eigenlijk geen flauw idee over wie het nu gaat .
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 augustus 2009, 19:20   #21388
Akufen
Staatssecretaris

Standaard

Placebos Are Getting More Effective. Drugmakers Are Desperate to Know Why.
http://www.wired.com/medtech/drugs/m...urrentPage=all
Akufen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2009, 14:41   #21389
Stoßwelle
Banneling

Standaard

Stoßwelle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2009, 14:49   #21390
hotschizodiscocop
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Placebo's zijn altijd efficient. Dat is de power van de human mind.
Oud 31 augustus 2009, 14:52   #21391
exodus

Standaard

Citaat:
Ik zou zelfs durven opperen dat dit een effect is van de stijgende vibraties. Met het stijgen van de vibraties wordt de fysische realiteit gevoeliger aan de gedachten dat mensen uitzenden, zowel naar hun omgeving als naar hun eigen lichaam. Het effect van een constante , gedurende gedachte manifesteert zich veel sneller in de fysiche realiteit.
Oud 31 augustus 2009, 14:53   #21392
hotschizodiscocop
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Ik zou zelfs durven opperen dat dit een effect is van de stijgende vibraties. Met het stijgen van de vibraties wordt de fysische realiteit gevoeliger aan de gedachten dat mensen uitzenden, zowel naar hun omgeving als naar hun eigen lichaam. Het effect van een constante , gedurende gedachte manifesteert zich veel sneller in de fysiche realiteit.
I'm starting to like you
Oud 31 augustus 2009, 16:31   #21393
Pieke

Pieke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
jammer dan dat duitsers een verhoogde placebo-effect tonen voor maagzweerbehandeling en niet reageren op een placebo voor de behandeling van hypertensie

uw hypothese weerstaat al niet de toetsing met de realiteit
Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away.
Pieke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2009, 16:32   #21394
hotschizodiscocop
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pieke Bekijk bericht
jammer dan dat duitsers een verhoogde placebo-effect tonen voor maagzweerbehandeling en niet reageren op een placebo voor de behandeling van hypertensie

Jammer voor uzelf dat ge opgesloten zit in die denkpatronen.
Oud 31 augustus 2009, 16:45   #21395
exodus

Standaard

Citaat:

Toon mij de bronnen aub, dan kan ik het eens op het gemak bekijken. Je meot ook rekening houden met de "zwaarte" van de ziekte. Iets als kanker zal niet zo snel weggaan door en placebo. De gedachten hebben invloed op de fysische realiteit, maar we kunnen ook geen mirakels verwachten , behalve in heel utizonderlijke gevallen.

Nu, dat een placebo uberhaupt effect heeft is al een bewijs voor de invleod van gedachten en overtuigingen (vibraties) op het fysische lichaam.
Oud 31 augustus 2009, 16:51   #21396
hotschizodiscocop
Staatssecretaris

Standaard

Bronnen, bronnen, ... Die zijn voor mensen zonder individuele wil, zonder levenskracht en zonder ervaring.
Oud 1 september 2009, 08:14   #21397
Pieke

Pieke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Toon mij de bronnen aub, dan kan ik het eens op het gemak bekijken. Je meot ook rekening houden met de "zwaarte" van de ziekte. Iets als kanker zal niet zo snel weggaan door en placebo. De gedachten hebben invloed op de fysische realiteit, maar we kunnen ook geen mirakels verwachten , behalve in heel utizonderlijke gevallen.

Nu, dat een placebo uberhaupt effect heeft is al een bewijs voor de invleod van gedachten en overtuigingen (vibraties) op het fysische lichaam.
de bron is het artikel dat akufen gelinkt heeft.
Oud 1 september 2009, 08:15   #21398
Pieke

Pieke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hotschizodiscocop Bekijk bericht
Jammer voor uzelf dat ge opgesloten zit in die denkpatronen.
ja, reality is a bitch
Oud 1 september 2009, 11:58   #21399
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
ja, reality is a bitch
tussen haakjes, mijn medical mafia boek van ghislaine lanctot is eindelijk toegekomen. lijkt mij op t eerste gezicht iets voor kids qua vormgeving
Oud 1 september 2009, 21:44   #21400
Eyeris
Vreemdeling

Eyeris's schermafbeelding

Standaard

Een aantal jaar geleden bracht een vriend mij van die zogenaamde 'New World Order' op de hoogte. Ik was toen nogal skeptisch (wat vooral een eufemisme is) zoals de meeste hier en kon het niet laten om het tamelijk te ridiculiseren.

Sukkelaar, dacht ik en was vastbesloten hem het tegendeel te bewijzen door er zoveel mogelijk over te lezen en onderzoeken.

Nu zijn we twee jaar verder waarbij ik massa's heb gelezen en vooral heb moeten het kaf van het koren scheiden (lees: de zever van het relevante scheiden) om mijn beoogde doel te bereiken.

Maar hoe verder we zoeken, hoe meer ik mijn eigen ongelijk onder m'n neus zie verschijnen.

Wij hebben een vzw die gericht is op performance/kunstinstallaties, maar nu zijn we zover gekomen dat we zoveel mogelijk geld willen sparen om zelf naar the US te vertrekken om uit eerste hand de feiten te kunnen verifiëren.

Als we kunnen aantonen dat er gegronde redenen zijn om dit niet zomaar terzijde te schuiven willen we dan verder gaan om met een documentaire te proberen aankaarten wat de implicaties hiervan zouden zijn op Europees vlak en of dit wel degelijk 'gevaarlijk' is.

Aan de mensen die denken dat de wereld is zoals hij jou voorgeschoteld wordt, dan raad ik je toch aan om het eens op z'n descartes te doen en alles wat je denkt te weten weg te gooien en op feiten een nieuw beeld te vormen.

En vele mensen (tot politiek leiders toe) met het hart op de juiste plaats werken ongewild mee aan een geglobaliseerd totalitarisme.

Nu wordt ikzelf geregeld als 'nutcase' bestempeld. Maar wie kan het hen kwalijk nemen? Ik in de eerste plaats zeker niet want ik was de eerste om luidkeels 'moron' te roepen

edit: als er mensen zijn die info hebben over banden van de Bilderberg group die leiden naar Europese instanties, dan mag je dat altijd naar me doorsturen. Hoe meer hoe liever. En de zever mag er ook bij (kwestie van te weten waar er moet geshift worden)

Laatst gewijzigd door Eyeris : 1 september 2009 om 21:49.
Eyeris is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:24.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be