![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() Godver, stop met diene "vrede" "vrede", want op mij heeft het alvast de omgekeerde werking! En ik ben nen heel brave mens in't echt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() Dat staat als een paal boven water. Er meer achter zoeken is echter helemaal niet zo van de pot gerukt als velen hier precies denken. Wat pas naïf is, is te denken dat dit soort duivelse plannen Onmogelijk waar kunnen zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Beste, Massale vaccinatie lijkt me zinvol. Hoe meer men vaccineert, hoe minder mensen besmet worden met het virus. Dat betekent minder kans voor het virus om zich te muteren tot een gevaarlijkere vorm. Om resistent te kunnen worden moet het zich eerst in iemand muteren, maar het heeft hier nog nauwelijks kans toe als iedereen ingeënt is. Wat de complottheorieën rond de vaccins betreffen, ik zou me richten op Tamiflu als uitbater van zo'n site. Dat zit in veel slechtere papieren. Hier mag terecht voor gewaarschuwd worden. Vele breken de kuur zelfs voortijdig af, wegens de bijwerkingen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De auteur van die kettingmail heeft echt wel een vriendin nodig... Waarschijnlijk iemand die nog nooit van bil is gegaan, zelfs niet met de pastoor
![]() |
#48 |
Staatssecretaris
|
![]() vrede,
blijkbaar hebben de woorden "heel brave mens" niet voor iedereen dezelfde betekenis. bij mij impliceren die woorden minstens dat je niet vindt dat iemand omwille van zijn huidskleur beter of slechter is dan een ander. ik vind niet dat iemand die dat soort racistische strijdkreten draagt, mij moet leren wie ik wel of niet vrede toewens. dit heeft overigens niets met het onderwerp te maken. kun je ook op de inhoud van mijn post reageren? vrede, redwasp
![]() |
#49 | |
Staatssecretaris
|
![]() vrede,
Citaat:
wat je schrijft over het resistent worden van virussen klopt niet echt. wanneer er een sterke verspreiding van het vaccin bestaat, is de druk op het virus groter. de selectie verscherpt en resistente varianten krijgen veel meer mogelijkheden om zich te verspreiden. vrede, redwasp
![]() |
![]() |
#50 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Johnny Blaze : 24 augustus 2009 om 13:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Burger
|
![]() ![]() Al verschillende jaren heb ik een prik gekregen tegen de (jaarlijkse) griep en kijk, ik loop nog steeds rond en ben bovendien nog niet ziek geweest. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Minister-President
|
![]() Dat past allemaal in de strategie van Hen Die Niet Bij Naam Genoemd Mogen Worden om u langzaam in slaap te wiegen alvorens zij u de genadeslag geven...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik laat me al meerdere jaren inenten tegen de griep.
Daarvoor had ik zo om de tien jaar eens griep. Toch begonnen met die griepprik. Want ik ben niet graag ziek. Ik kan daar namelijk niet goed tegen. Liever een prik. Dus dit jaar: twee prikken, een voor de gewone en een voor de varkens van Meksiko.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Staatssecretaris
|
![]()
No safe treshold for radiation; Review over medische gevolgen van de ramp in Tsjernobyl. Nuclear Controversies (2004) ![]() ![]() ![]() Goede updates over de ramp in Fukushima en dito duiding in ex-skf-blogspot, Arthur Hu, Washingtonsblog, Fairewinds, Energy News. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
|
![]() Citaat:
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Gouverneur
|
![]() Ik ben beroepsmilitair. Ik werk op wat waarschijnlijk de grootste basis is in Europa.
Konstant zijn er ongeveer 10.000 man aanwezig op deze basis. In crisis tijd kan dit oplopen tot 100.000 man. Mijn organisatie ligt op deze basis. Konstant worden er mensen verscheept naar hun nieuwe opdrachten en zendingen. Konstant komen er mensen toe die of hun opdracht vervult hebben of op R&R. Ik kan je verzekeren, als deze griep zo gevaarlijk was, dan zou iedereen op deze basis reeds een verplichte inenting gekregen hebben. Tot nu toe echter niets. Zolang ze niet afkomen met " je moet " beschouw ik de hele zaak als een paniekzaaierij.
![]() |
#59 | |
|
![]() Citaat:
Als je nog geen vaccin hebt kan men je moeilijk verplichten eh
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Banneling
|
![]() Ik ken mensen die al verschillende jaren heroïne spuiten, en die lopen ook nog steeds rond. Ik bedoel maar, je redenering trekt op niet veel.
|
![]() |
![]() |