Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 21 augustus 2009, 20:57   #41
Starkad
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door redwasp Bekijk bericht
vrede,

dat lijkt mij eerder een sociaal/economisch/politiek probleem en heeft weinig met geneeskunde te maken.

vrede,

redwasp
Godver, stop met diene "vrede" "vrede", want op mij heeft het alvast de omgekeerde werking! En ik ben nen heel brave mens in't echt.
Starkad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 augustus 2009, 22:57   #42
buurman
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door the_dude Bekijk bericht
dat die injecties zuivere commercie zijn is zo klaar als een klontje. Veel meer achter zoeken dan woekerwinsten voor de pharma en hun loopjongetjes uit de politiek moet je er verder niet achter zoeken, denk ik.
Dat staat als een paal boven water. Er meer achter zoeken is echter helemaal niet zo van de pot gerukt als velen hier precies denken. Wat pas naïf is, is te denken dat dit soort duivelse plannen Onmogelijk waar kunnen zijn.
buurman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 augustus 2009, 22:59   #43
buurman
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pieke Bekijk bericht
natuurlijk, ik bezit dan ook Baxter, Novartis, GSK en Astra-zeneca

en het ministerie van volksgezondheid,

en van ranst komt me elke morgen de gazet brengen

simpele druif
Wat bezielt je om deze groepen te verdedigen dan ? Toch in die sector werkzaam ? Mischien als klein viske, aan wie de verantwoordelijken niet persé hun verborgen agenda openen ?
Oud 21 augustus 2009, 23:03   #44
buurman
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marker Bekijk bericht
Ik heb me een kleine aanpassing gepermitteerd. Ik kan namelijk niet tegen halve waarheden waar mensenlevens vanaf hangen.

ALS er illuminatie en een NWO zouden zijn, zijn dat degene die DIT verspreiden!!

Wat mij betreft verplichten ze het vaccin niet, maar laten we dan aub degene die zich niet vaccineren afzonderen van de rest. Ik wil namelijk dat de mensen die ik graag zie en ikzelf nog leven na deze pandemie.
ik nam nog nooit en antigrip-vaccin, en zal daar ook niet mee beginnen dit jaar. Als ik ziek ben, ga ik naar bed , met een thermos warme thee + jenever.
Oud 21 augustus 2009, 23:12   #45
buurman
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht
Daar raakt U een fundamenteel probleem aan van ons economisch bestel....van werkende mensen wordt NIEt AANVAARD dat ze twee weken ziek zouden zijn van iets wat voorkomen kan worden,of met paardenmiddelen op 3 dagen geregeld.....

Ziek zijn zou idealerwijze enkel in het weekend,vakantiedagen of tijdens opgenomen verlofdagen mogen gebeuren,en op eigen kosten.....

Dus zullen we binnen een paar maanden weer collectief kuchen,hoesten en snotteren ,en eigenlijk maar gebrekkig functioneren,omdat ééntje van ons een verkoudheidje mee gebracht heeft naar het werk in plaats van drie dagen uit te zieken ...

Een dokter die het waagt "thuiszitten" voor te schrijven voor een verkoudheid wordt standrechtelijk geexecuteerd!

logisch toch ?
Rat Race !
Oud 22 augustus 2009, 15:02   #46
Marker
Banneling

Standaard

Citaat:
vrede,

massale vaccinatie is vrij zinloos. het helpt alleen tegen die andere epidemie die samen met de mexicaanse griep uitbrak: massahysterie. als er teveel vaccin wordt verspreid, zal het virus ook sneller resistent worden. dat lijkt me geen positieve evolutie.

gezonde mensen (ook nederlanders) laten zich best niet inenten. in het ergste geval worden ze dan besmet en zijn ze één �* twee weken ziek.

mensen die al een verzwakte weerstand hebben of die ademhalingsproblemen hebben, nemen best contact op met hun arts.

artsen, verplegend en verzorgend personeel en andere mensen die heel regelmatig met allerlei patiënten in contact komen, laten zich best wel vaccineren. als zij namelijk besmet zouden worden, kunnen ze op heel korte tijd zelf heel wat anderen besmetten en dat is niet de bedoeling van hun beroep.

de illuminatie hebben me overigens daarnet per fax bevestigd dat zij dit keer niet de veroorzakers zijn, zij denken dat deze griep een streek is van de jezuieten of van de tempeliers. wie zal het zeggen?

vrede,

redwasp

Beste,

Massale vaccinatie lijkt me zinvol. Hoe meer men vaccineert, hoe minder mensen besmet worden met het virus. Dat betekent minder kans voor het virus om zich te muteren tot een gevaarlijkere vorm.
Om resistent te kunnen worden moet het zich eerst in iemand muteren, maar het heeft hier nog nauwelijks kans toe als iedereen ingeënt is.

Wat de complottheorieën rond de vaccins betreffen, ik zou me richten op Tamiflu als uitbater van zo'n site. Dat zit in veel slechtere papieren. Hier mag terecht voor gewaarschuwd worden. Vele breken de kuur zelfs voortijdig af, wegens de bijwerkingen.
Marker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 augustus 2009, 23:01   #47
Raven
Perm. Vertegenwoordiger VN

Raven's schermafbeelding

Standaard

De auteur van die kettingmail heeft echt wel een vriendin nodig... Waarschijnlijk iemand die nog nooit van bil is gegaan, zelfs niet met de pastoor
Oud 24 augustus 2009, 11:01   #48
redwasp
Staatssecretaris

redwasp's schermafbeelding

Standaard

vrede,

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Starkad Bekijk bericht
blijkbaar hebben de woorden "heel brave mens" niet voor iedereen dezelfde betekenis. bij mij impliceren die woorden minstens dat je niet vindt dat iemand omwille van zijn huidskleur beter of slechter is dan een ander.

ik vind niet dat iemand die dat soort racistische strijdkreten draagt, mij moet leren wie ik wel of niet vrede toewens.

dit heeft overigens niets met het onderwerp te maken. kun je ook op de inhoud van mijn post reageren?

vrede,

redwasp
Oud 24 augustus 2009, 11:18   #49
redwasp
Staatssecretaris

redwasp's schermafbeelding

Standaard

vrede,

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marker Bekijk bericht
Massale vaccinatie lijkt me zinvol. Hoe meer men vaccineert, hoe minder mensen besmet worden met het virus. Dat betekent minder kans voor het virus om zich te muteren tot een gevaarlijkere vorm.
Om resistent te kunnen worden moet het zich eerst in iemand muteren, maar het heeft hier nog nauwelijks kans toe als iedereen ingeënt is.
voor we kunnen beslissen of een massale vaccinatie zinvol is, moeten we een kosten-baten analyse maken. de energie, de tijd en het geld dat we in een massale vaccinatiecampagne steken kan misschien nuttiger aangewend worden. bijvoorbeeld bij het bestrijden van malaria, cholera en andere ziektes die dagelijks duizenden mensenlevens kosten. waarom die tijd en dat geld niet investeren in een betere behandeling voor sero-positieven en aids-patiënten in afrika? waarom trouwens geen isnpanning doen om honger en waterverontreiniging uit de wereld te helpen. dat zijn namelijke de ergste ziekteveroorzakers wereldwijd.

wat je schrijft over het resistent worden van virussen klopt niet echt. wanneer er een sterke verspreiding van het vaccin bestaat, is de druk op het virus groter. de selectie verscherpt en resistente varianten krijgen veel meer mogelijkheden om zich te verspreiden.

vrede,

redwasp
Oud 24 augustus 2009, 13:36   #50
Johnny Blaze
Minister

Johnny Blaze's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
vrede,

voor we kunnen beslissen of een massale vaccinatie zinvol is, moeten we een kosten-baten analyse maken. de energie, de tijd en het geld dat we in een massale vaccinatiecampagne steken kan misschien nuttiger aangewend worden. bijvoorbeeld bij het bestrijden van malaria, cholera en andere ziektes die dagelijks duizenden mensenlevens kosten. waarom die tijd en dat geld niet investeren in een betere behandeling voor sero-positieven en aids-patiënten in afrika? waarom trouwens geen isnpanning doen om honger en waterverontreiniging uit de wereld te helpen. dat zijn namelijke de ergste ziekteveroorzakers wereldwijd.

vrede,

redwasp
Dat zou mooi zijn beste redwasp, maar dat brengt niks op

Laatst gewijzigd door Johnny Blaze : 24 augustus 2009 om 13:36.
Johnny Blaze is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2009, 13:39   #51
abou Anis
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Karma Bekijk bericht
Ik kreeg volgend bericht in mijn mailbox ...

Dit is een ZEER belangrijk bericht over de varkensgriep (of mexicaanse griep). Als je in deze tijd op het nieuws kijkt, zie je voortdurend items over de mexicaanse griep. Ze laten zien wat voor noodplannen er klaarliggen voor als de griep goed toe gaat slaan. Dit is HERSENSPOELING. Door al die media aandacht, ja, ook van onze eigen "gezellige" nederlandse omroepen, wordt je geprogrammeerd te geloven dat we een gigantische wereldwijde griep pandemie over ons heen gaan krijgen over een paar maanden. "Gelukkig" heeft nederland voor iedere inwoner al TWEE injecties klaarligggen. En iedereen wordt aangeraden die injecties zeker te nemen (al wordt dat niet letterlijk gezegd).
Alleen de goede luisteraars horen ook dat er op dit moment maar liefst (=slechts) 650 mensen deze griep hebben in Nederland. Ook blijkt deze griep zeer mild te zijn en is nagenoeg iedereen na een weekje weer op de been. Oh zou je dan zeggen, wat een lachertje. De griep is zelfs veel milder dan de normale griep die vaak mensen wel 2 weken op bed houdt. Juist! Dat is de enige juiste conclusie. Dus: GEEN GRIEPPRIK.
Waarom is er dan toch sprake van de hoogste alarmfase in de wereldwijde pandemie? Omdat dit een COMPLOT is. Het zal niet de griep zijn die ons doodt, maar de INJECTIES tegen de griep. In de onderstaande artikelen kun je alles lezen. Het is een systeem van drie injecties. De eerste stopt je immuunsysteem door de witte bloedlichaampjes te vernielen. De tweede injecteert allerlei virussen. Je voelt je daarna prima, ondanks dat de virussen zich als een gek uitbreiden in je lichaam. Dat komt omdat je lichaam niet terugvecht. Dan komt de derde injectie, die je immuun systeem weer aanzet. Door de heftige reactie die dan volgt kun je overlijden. En het ergste komt nog, er komt een wet die je VERPLICHT deze inentingen te nemen!
Waarom wordt dit gedaan? De machthebbers (Illuminati) vinden dat er teveel mensen op de wereld zijn en willen de wereldbevolking letterlijk decimeren. Door de chaos die daardoor onstaat kunnen ze weer beter de macht pakken, die ze op dit moment langzaam aan het verliezen zijn. Geloof het of niet, WIJ ZIJN HET DOELWIT. Vecht terug.
Verspreidt deze boodschap zo ver mogelijk aan iedereen die je kent.
En.....NEEM GEEN GRIEPPRIK. Kies om te leven!!

Lees ook:
http://www.wijwordenwakker.org/content.asp?m=M4&l=NL

Lezn
Volgens mij moeten machthebbers (Illuminati of anderen) die nog macht genoeg hebben om wereldwijd de media te controlleren en een globaal genocideprogramma op te zetten en uit te voeren zich op korte termijn niet echt zorgen te maken over het langzaam verliezen van macht.
abou Anis is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2009, 14:33   #52
studentje
Burger

studentje's schermafbeelding

Standaard

Al verschillende jaren heb ik een prik gekregen tegen de (jaarlijkse) griep en kijk, ik loop nog steeds rond en ben bovendien nog niet ziek geweest.
studentje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2009, 14:58   #53
abou Anis
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door studentje Bekijk bericht

Al verschillende jaren heb ik een prik gekregen tegen de (jaarlijkse) griep en kijk, ik loop nog steeds rond en ben bovendien nog niet ziek geweest.
Dat past allemaal in de strategie van Hen Die Niet Bij Naam Genoemd Mogen Worden om u langzaam in slaap te wiegen alvorens zij u de genadeslag geven...
abou Anis is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2009, 15:40   #54
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Ik laat me al meerdere jaren inenten tegen de griep.

Daarvoor had ik zo om de tien jaar eens griep.

Toch begonnen met die griepprik. Want ik ben niet graag ziek. Ik kan daar namelijk niet goed tegen.
Liever een prik.

Dus dit jaar: twee prikken, een voor de gewone en een voor de varkens van Meksiko.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 augustus 2009, 21:01   #55
Felix (be)
Staatssecretaris

Standaard

http://www.theflucase.com/
Felix (be) is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2009, 09:29   #56

Karma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Felix (be) Bekijk bericht
Een pandemie van artikels over de pandemie ...
Karma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2009, 09:42   #57
Pieke

Pieke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Felix (be) Bekijk bericht
mijn bullshitmeter slaat tilt
Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away.
Pieke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2009, 09:54   #58
Erwinvds
Gouverneur

Erwinvds's schermafbeelding

Standaard

Ik ben beroepsmilitair. Ik werk op wat waarschijnlijk de grootste basis is in Europa.
Konstant zijn er ongeveer 10.000 man aanwezig op deze basis. In crisis tijd kan dit oplopen tot 100.000 man. Mijn organisatie ligt op deze basis. Konstant worden er mensen verscheept naar hun nieuwe opdrachten en zendingen. Konstant komen er mensen toe die of hun opdracht vervult hebben of op R&R.
Ik kan je verzekeren, als deze griep zo gevaarlijk was, dan zou iedereen op deze basis reeds een verplichte inenting gekregen hebben.
Tot nu toe echter niets.
Zolang ze niet afkomen met " je moet " beschouw ik de hele zaak als een paniekzaaierij.
Erwinvds is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2009, 10:13   #59
Pieke

Pieke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erwinvds Bekijk bericht
Ik ben beroepsmilitair. Ik werk op wat waarschijnlijk de grootste basis is in Europa.
Konstant zijn er ongeveer 10.000 man aanwezig op deze basis. In crisis tijd kan dit oplopen tot 100.000 man. Mijn organisatie ligt op deze basis. Konstant worden er mensen verscheept naar hun nieuwe opdrachten en zendingen. Konstant komen er mensen toe die of hun opdracht vervult hebben of op R&R.
Ik kan je verzekeren, als deze griep zo gevaarlijk was, dan zou iedereen op deze basis reeds een verplichte inenting gekregen hebben.
Tot nu toe echter niets.
Zolang ze niet afkomen met " je moet " beschouw ik de hele zaak als een paniekzaaierij.
klein, pikant detail, de eerste leveringen van het vaccin zijn nog maar net gebeurd.

Als je nog geen vaccin hebt kan men je moeilijk verplichten eh
Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away.
Pieke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2009, 23:25   #60
webzwerver
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door studentje Bekijk bericht

Ik ken mensen die al verschillende jaren heroïne spuiten, en die lopen ook nog steeds rond. Ik bedoel maar, je redenering trekt op niet veel.
webzwerver is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:10.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be