![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Staatssecretaris
|
![]() vrede,
ik was dat van plan. heb dat al aan mijn consulente van de VDAB laten weten. incha'allah wordt ik binnen een paar jaar paus Abdullah I. mijn eerste daad als paus wordt de heiligverklaring van mohammed, luther, marx en lenin. daarna laat ik het homo-huwelijk toe 9ook voor pausen natuurlijk) en maak ik vaticaanstad autovrij. vrede, redwasp
DENK EROM: EIGEN KARMA EERST! ALTIJD, OVERAL! Laatst gewijzigd door redwasp : 30 augustus 2009 om 16:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ik ben al een paar keer naar Rome geweest met en zonder mijn vrouw (shht) Laatst gewijzigd door filosoof : 30 augustus 2009 om 16:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Abdullah, vader van Mohammed, overleden vóór de geboorte van de hoogvereerde zoon, met de naam; slaaf/dienaar van allah/al Ilah, de maangod.
De heidense Arabieren aanbaden de maangod Allah door verscheidene malen per dag in de richting van Mekka te bidden, door het maken van pelgrimstochten naar Mekka, te lopen rond de tempel - de Kaäba - van de maangod, het kussen van de zwarte steen, het offeren van een dier aan de maangod, stenen te werpen naar de duivel, een maand te vasten van wassende maan tot wassende maan, enz. De bewering van de moslims dat Allah de God van de Bijbel is en dat de Islam opstond uit de religie van de profeten en apostelen, wordt weerlegd door solide, overstelpende archeologische bewijzen. De Islam is niets meer dan een opleving van de oude maangodcultus. Het heeft zijn symbolen, riten, ceremonieën, en zelfs de naam van zijn god uit de oude heidense religie van de maangod. Als zodanig is de Islam pure afgoderij en moet ze worden afgewezen door allen die het Bijbelse Evangelie volgen. Desondanks wens ik je veel succes rooiwesp! ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 31 augustus 2009 om 00:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() En dan zijn er mensen die durven zeggen dat de Kerk een saaie bedoening is.
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Gouverneur
|
![]() Als ik de volgende paus word , mag ik dan eisen dat een vrouw komt voelen of ik "testiculos habe" ? Anders geef ik al sofort mijn ontslag .
![]() |
#33 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Jij bent echt helemaal gek. En stop er mee het woord vrede te gebruiken, want dit woord kan nooit maar dan ook nooit samengaan met despoten zoals Lenin, Luther, Mohammed,.... ![]()
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() N.a.v. de openingspost: Sommige mensen beweren dat wij een Judeo-christelijke cultuur aanhangen. Ik kom tot de conclusie dat deze mensen hoofdloos moeten zijn.
Laatst gewijzigd door liberalist_NL : 31 augustus 2009 om 23:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |