![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.nieuws.be/nieuws/Eigen_sc..._08ae8724.aspx
Ziet U,het GO-onderwijs wilde,kon en moest dat niet zijn.Het staat de mensen vrij om dan maar zelf een schoolsysteem op te richten.Eigenlijk wordt ook de gerechtelijke procedure irrelevant ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe kan ik er zéker van zijn dat die anonieme gesluierde meisjes die hun identiteit verborgen hielden, ook ècht moslima's zijn? Wie staat daar borg voor?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() @Princessje en al jouw zusters in het geloof: OWNED
![]() Gaan jullie nu zo hypocriet zijn om naar een katholieke school te gaan waar u msch wel een hoofddoek mag dragen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Vreemdeling
|
![]() Nu nog een hoofddoekenverbod op de universiteiten en hogescholen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() En in elke winkel, elk magazijn, elk café.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
kleine groep????? maar ok, laten we ervan uitgaan dat, for argument's sake, dat het een kleine groep is. dan nog moet je er nu iets aan doen vooraleer die kleine groep iets te groot geworden is en hun godsdienst hier constant de wetten gaat stellen. voor mij is het heel duidelijk: vermits een hoofddoek niet louter een stukje stof is maar een onderdeel van een ideologie (van mijn voeten), vermits een hoofddoek steeds meer en meer onderdrukkend wordt (het zijn geen hoofddoeken meer maar doeken die hun heel bovenlijf bedekken en de aanhangers van de saudi-arabische "mode" worden hier tegenwoordig steeds talrijker), vermits de dragers ervan hun hoofddoek heel dikwijls niet dragen uit vrije wil (zoals gebleken is de voorbije weken) en vermits het dragen van een hoofddoek een bewijs is van de onderwerping van de vrouw vind ik dat wij als westerlingen er moeten voor zorgen dat ALLE vrouwen op deze wereld een ECHTE kans krijgen in het leven zodat er niet langer vrouwen zijn die het aanvaardbaar vinden dat een vrouw minderwaardig en ondergeschikt is aan de man! uw poging om anarchistisch te zijn door iets te dragen dat niet wettelijk is, is wel nog altijd uw eigen keuze terwijl het dragen van een hoofddoek spijtig genoeg bitter weinig te maken heeft met vrije keuze. de manier waarop u deze situatie wou toesten aan uw eigen situatie kon eigenlijk niet meer verschillend zijn...... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat weet ik niet. Maar als ge niet akkoord bent met de wetten van dit land en ge wilt per se toch een hoofddoek dragen , zit er op den duur toch niet veel anders op.
![]() Laatst gewijzigd door Pericles : 12 september 2009 om 11:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben tegen een verbod op het dragen van levensbeschouwelijke kentekens. Ik wil de vrijheid om zelf te kiezen of ik er draag; en welke ik draag. edit : En als ik niet akkoord ga met bepaalde wetten en/of regels mag ik er nog altijd tegen ageren. Laatst gewijzigd door artisjok : 12 september 2009 om 11:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Banneling
|
![]() Wat weet jij over waar ik op geil?
Laatst gewijzigd door artisjok : 12 september 2009 om 11:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja , dan zal u zich moeten aansluiten bij een politieke partij die dat ziet zoals u, en als deze partij niet bestaat zult u ze zelf moeten oprichten. Daarna moet u trachten een meerderheid te behalen in het parlement , dat noemen ze democratie ,Aritsjok.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Banneling
|
![]() Nou, dat kan toch? Je kan enkel het gemeenschapsonderwijs niet verzieken met je sectarische ideologie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Indien ik wel een hoofddoek wil dragen moet ik dan wel nog altijd emigreren? Of heb ik je logica niet goed begrepen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |