![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat klompje cellen die als een parasiet in de baarmoeder groeit ook niet.
Net zoals een zaadcel voor "jullie" geen bijzondere waarde heeft, heeft zo'n brokje proto-mens, wat maar verschild op 1 manier van dat kwakje sperma- geen bijzondere waarde op zich. En als dat zo wel is, dan is er iets pervers aan de gang. Hoe jong kan U dan van pedofilie spreken? De 2de keer van bil gaan terwijl het eerste kwakje nog rondsparteld in de schede, baarmoeder en eileiders? Stervende bij de miljoenen omdat ze geen eicel hebben gevonden. "Jullie" doen alsof ik alle vrouwen wil verplichten tot abortus. Terwijl ik vrij duidelijk zeg dat er maar 1 persoon mag kiezen uiteindelijk. Maar ik ben ook duidelijk in het feit dat die keuze harde gevolgen gaat hebben.
![]() |
#282 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#283 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En kinderen worden nu eenmaal geboren. Daar komt geen toelating bij kijken. Of ga je iedere vrouw in haar vruchtbare periode om de 9 maanden verplicht onderwerpen aan een zwangerschapstest om vervolgens het kind verplicht te aborteren als ze financieel niet voorbereid zijn om grote medische kosten volledig zelf te betalen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#284 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#285 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja, als je het zo wil bekijken is een babietje zonder hersens perfect gelukkig.
![]() |
#286 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#287 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dat lijkt me eigenlijk wel een beetje het principe van een verzekering.
Citaat:
mijn vraag gaat over het recht om te blijven bestaan als kind, ook als je ouders de volledige kost van een behandeling niet kunnen betalen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#288 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Maar om ballast in de al overbelaste maatschappij, en nog erger de totaal overbelaste natuur te gaan leggen,da's gewoon pervers.
![]() |
![]() |
#289 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#290 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#291 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De wetgever staat gelukkig aan de kant van de vrouw in deze zaak.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#292 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 12 september 2009 om 20:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#293 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#294 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar sterft er iemand?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#295 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#296 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#297 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wat was de naam ook alweer.... O, ja nu weet ik het, Mevrouw/Meneer Embryo. Heb je de begravenisondernemer al opgebeld?
![]() |
![]() |
#298 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe bedoelt U, staaf ik dat niet? Wat moet ik staven?
Tot de baby die in de baarmoeder groeit niet zonder een eindeloze nachtmerrie van tubes en machines kan blijven leven (en dat is een meetbare zaak), het niet meer is dan een klomp delende cellen gevoed door de acties van het moederlijke lichaam. Tot dat moment, heeft de toekomstige moeder alle rechten en plichten om de moeilijke keuze te maken om dat klompje delende cellen al dan niet laten uit te groeien tot een gezond, en nuttig lid van de mensheid. U, Paulus, discrimineerd tussen de afzonderlijke zaad-/ eicel en de versmolten vorm van die 2 cellen. Ik geef een meetbaar punt aan. Da's het verschil tussen wetenschap/techniek/gezond verstand en blind bijgeloof.
![]() |
#299 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#300 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
't is al goed jongske ![]() Laatst gewijzigd door born2bewild : 13 september 2009 om 01:00. |
|
![]() |
![]() |