![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#12221 | |
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 23.372
|
![]() [quote]UA 175 : 08:46 transponder off (9´ na 1e notified 8:37) dan moesten de vliegroutes van andere Boeings al klaar liggen,
Ja , leg dat eens uit Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12222 | |
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 52.465
|
![]() [quote=atmosphere;4356612]
Citaat:
![]() Aja, er konden immers meer aanvallen komen... Echt ![]() hoeveel jachtvliegtuigen heeft de USA eigenlijk 2 of 4 ? ![]() The USAF provides the critical capabilities of Global Vigilance, Global Reach, and Global Power,[4] with 5,573 manned aircraft in service (3,990 USAF; 1,213 Air National Guard; and 370 Air Force Reserve);[5] approximately 180 unmanned combat air vehicles, 2,130 air-launched cruise missiles,[6] and 450 intercontinental ballistic missiles. The USAF has 327,452 personnel on active duty, 115,299 in the Selected and Individual Ready Reserves, and 106,700 in the Air National Guard as of Sept. 2008. In addition, the Air Force employs 171,313 civilian personnel.[7] Laatst gewijzigd door Micele : 26 september 2009 om 22:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12223 | ||
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
|
![]() Citaat:
http://aviation-safety.net/database/...?id=19880703-0 Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12224 | |
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
|
![]() Citaat:
En enig idee hoe snel die jachtvliegtuigen wel gaan,en de surface tot air missiles die beschikbaar zijn op elke luchtmachtbasis ,en waar vlucht 77 bij zijn terugkeer richting pentagon de area van verscheidene van deze basissen is overvlogen mét transponder off en zonder enig ingrijpen van militaire zijde uit.... U beweerd dat zij niet konden ingrijpen mijn beste,wij beweren dat zij niet mochten ingrijpen... Waar dienden anders die stand down orders voor dacht U... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12225 |
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 23.372
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12226 |
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
|
![]() U kan de vraag bijgevolg ook anders stellen.....
Waarom waren het er maar twee.... En dan het secundaire dilemma als tweede vraagstelling, konden ze niet,of mochten ze niet..... En wat mij betreft is het antwoord hierop ,ze mochten niet,sterker nog ze stuurden de bewuste vliegtuigen zélfs opzettelijk de verkeerde kant uit.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#12227 | |
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 52.465
|
![]() Neen ? Raar
Elke normale werkdag stijgen er tussen 8.30-9.00 minstens zo´n 4-tal F16 op in Kleine-Brogel... o.a. voor vlieg- en schiet-oefeningen te doen, bvb het schietterrein Helchteren ligt op ca. 10 km. Op F16-basis Beauvechain ook, een 90 km van Kleine Brogel. Op F16-basis Florennes ook, een 200 km van Kleine Brogel. Dat zijn minstens een 12-tal F16 in het Belgische luchtruim die op enkele minuten over Brussel kunnen "ingrijpen" rond 9.00 hr bvb. Waarom zouden er om 8h.45 geen jachtvleigtuigen al in de lucht zijn op 9/11 in het binnenland niet ver van Washington en New-York ? Ik denk dat er redelijk veel meer jachtvliegtuigen/per basis kunnen opstijgen als die 4x3 -F16 in "Oost-Be". Ik pik er maar eentje uit: Andrews Air force Base ligt op 15 km van het Pentagon http://en.wikipedia.org/wiki/Andrews_Air_Force_Base Hier hun hoofdopdracht van hun Fighter Unit 113th Wing: Citaat:
En hier staat hun opsporingsradar: http://maps.google.be/maps?f=q&sourc...02736&t=h&z=19 Laatst gewijzigd door Micele : 26 september 2009 om 23:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12228 | |
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
|
![]() Citaat:
En dit terwijl vlucht 77 er zo goed als rakelings passeerde nadat ze "zogezegd" terug op de radar werden waargenomen.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12229 | |
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 52.465
|
![]() Citaat:
Ik heb mijn post nog wat realistischer aangepast, ik heb er onze 2 Waalse F16-basissen nog bijgenomen, die F16-piloten moeten ook aan hun opgelegde minstens 180 vlieguren/jaar komen... Ongelooflijk dat zo´n klein landje minstens 12 F16 in de lucht heeft rond 9h00... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12230 | |
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
|
![]() Citaat:
En nu eens benieuwd wat de heren zelfverklaarde scepticussen op dit forum hier weer gaan verzinnen om wat krom is recht te praten.... Ze negeren verdomme feiten omdat deze tegen hun wereldbeeld blijken in te gaan.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12231 |
Banneling
Geregistreerd: 6 augustus 2009
Berichten: 2.798
|
![]() Men kan de waarheid niet aan en het verdedigingsmechanisme treed in werking. niks meer, niks minder.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12232 |
Banneling
Geregistreerd: 6 augustus 2009
Berichten: 2.798
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12233 |
Banneling
Geregistreerd: 6 augustus 2009
Berichten: 2.798
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12234 |
Banneling
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12235 | |
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 23.372
|
![]() Citaat:
Jullie beweren waarschijnlijk dat men expres niet de juiste informatie op tijd kreeg. de "stand-down order " welk bewijs is daarvoor ? We spreken slechts over enkele minuten ! Er hoeft du smaar één vertraging op te treden. Er lag geen draaiboek klaar voor dit scenario. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12236 | ||||||||
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 52.465
|
![]() Citaat:
Hoezo ? Als WTC1 door AA11 gecrasht wordt om 8h 46 -NEADS notified 8:37- en het scenario + draaiboek echt werkelijkheid wordt - waar de USAF al jaren voordien op getraind had -, namelijk dat terroristen een burgervliegtuig als brandbommissile gebruiken, moeten al die vliegbasissen van de Air National Guard nog wachten op juiste informatie ofwat ? ![]() ![]() ![]() Is dit dan geen oorlogsverklaring ofwat ? En als zo´n scenario -Red Alert- werkelijkheid wordt, is het toch de job van de ganse luchtverdediging in actie te schieten ? En niet om 8h 46 maar om 8h 37 NEADS Notified! Dus Hallo @ atmosphere ? Nog eens ![]() Airforcebasissen hebben betere radarmiddelen én opgeleid personeel én tijd én het is hun job, véél meer als de burger-FAA, om die vliegende brandbommen op te sporen ! Ze MOETEN eigen initiatief nemen, of sinds wanneer verschuilt het militaire apparaat zich achter "burgerregeltjes" na de WTC1-crash ? Dus volgens jou moeten ze na de WTC1-crash nog altijd wachten op de "juiste informatie" ? Jij zei toch zelf dat er nog meer zulke aanvallen konden volgen, wat idd niet meer als héél logisch is; en héél logisch is het ook dat het weer van een binnenlandse vlucht was, en idd 16 minuten later crashte de binnenlandse vlucht UA 175 op WTC2 Hier het voornaamste stuk van de getuigenis van de 2 Scramble-piloten van de - (te) ver afgelegen Otis AFB, opgestegen om 8h46 waren ze pas om 9h 02/crash WTC2 pas 71 miles of 8 min noordelijk van Manhattan - die aan hun opdracht overgelaten werden, en zelfs nadien na 2- binnenlandsevluchten-crashes terug gestuurd werden naar een oostelijke hoek van Long Island/Atlantische Oceaan , dat langwerpig eiland waar NY-Manhattan gans westelijk ligt - op een militair trainingsstuk van 150 miles rondjes moesten draaien ná de 2 crashes op WTC1-2, en dit van 9h 09tot 9h13 ![]() ![]() Citaat:
http://upload.wikimedia.org/wikipedi...1_path.svg.png http://upload.wikimedia.org/wikipedi...5_path.svg.png Nog eens zie de ligging van Long Island op de kaart: Citaat:
De Norad Stand-Down, maar zoiets lees je toch niet zeker ?: Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
De "Rechtsgang en Jury" zal wel uitmaken of de talrijke aanwijzingen voldoende zijn om "sommigen" volledig schuldig of deelschuldig te verklaren. Citaat:
Neen, neen, mijn wereldbeeld... Negatie van de vele aanwijzingen voor de zoveelste keer ![]() En vergeet de 52 -soms zeer duidelijke- aanwijzingen niet die het "hoogste Government" kreeg in de 6 maanden vóór 9/11. En nu ga ik mijn tijd hier niet meer verder aan verspillen ![]() Laatst gewijzigd door Micele : 27 september 2009 om 13:31. |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#12237 | |
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
|
![]() Poging 5
__________________
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12238 | |
Banneling
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
|
![]() Citaat:
Pas na 9u03 begonnen de puzzelstukjes in elkaar te vallen bij sommigen.t En dan komt het erop aan de ware 'bandits' te gaan zoeken. Reken even mee dat men niet wist hoeveel het er waren en wat de targets juist waren. Tel daar dan nog bij dat men een aantal gewone vliegtuigen ook als als bandits aanzag en je komt een beetje in de buurt. Een oorlogsverklaring? Precies of men wist op 9/11 in de voormiddag wat men nu weet? ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 27 september 2009 om 13:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12239 | ||||
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 52.465
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Kijk zelfs met die 4 scramblers van de ver verwijderde Otis en Langley hadden ze de vliegtuigen kunnen onderscheppen, gewoon een kwestie van sneller vliegen... als ge toch wilt rekenen, het lijkt wel of die F15/F16 vlogen met 1/3 van hun topsnelheid, lijkt me zowat op een snelle ambulance auto die ipv 180 kmh te rijden op een lege snelweg aan 60 kmh kruipt...: 2e bron (eerste stond in vorige post) Citaat:
Laatst gewijzigd door Micele : 27 september 2009 om 14:34. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#12240 | |
Banneling
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
|
![]() Citaat:
De eerste rapporten spraken van een sportvliegtuigje dat per ongeluk de WTC torens geraakt had. Pas na 9.03 begonnen de luchtvaart-instanties te vermoeden dat dit teveel toeval was en dat het bijgevolg intentioneel was. Zoals gewoonlijk maak je blijkbaar de fout dat je de toestand evalueert vanuit je huidige kennis, Waarom denk jij dat ze enkel bandits zochten die met transponder-off vlogen? Laatst gewijzigd door parcifal : 27 september 2009 om 14:38. |
|
![]() |
![]() |