![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#701 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() En geef toe dat je meer had verwacht dan een 6e plaats in de top 10
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#702 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het gaat immers om de "Populairste groep van België" volgens deze draad. :rolf:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#703 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Marketing lijstjes mean shit. FEIT: Op internet is iig nauwelijks belangstelling voor de onderhavige draak van Clouseau. Daar kan geen leugenachtige muziekindustrie tegenop. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#704 |
Banneling
|
![]() Neen, ze komen van nr 3. En daarvoor weet ik het niet. Het intereseert me niet zo bijster. Ook de groep niet. Brave jongens die gebroeders Wouters, maar toch niet precies mijn favoriete zangers.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#705 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja het belgicisme loopt op zijn einde,dat is een feit dat zeker is aangezien de wauterskes anders wel wéken lang onbedreigd op het nummer één in die hitparade hadden geparkeerd....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#706 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laat ons nu eerlijk zijn. Publiekcijfers zijn geen referentie voor artistieke kwaliteit. Vergeleken met, Ann Christy, ook al heeft die nooit dat succes gekend zoals uw broertjes Wauters hebben, is uw groepke net goed genoeg om even het podium schoon te vegen voor ze haar zouden laten optreden hebben. Nochtans heeft Ann nooit zo een groot succes gekend. Niet tegenstaande kan je van haar duizend keer meer zeggen dat ze een bijdrage geleverd heeft aan de schatkamer van de Nederlandse cultuurgemeenschap. Hierbij valt Koentje gewoon in het niet. Laatst gewijzigd door Garry : 27 september 2009 om 23:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#707 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De publiekscijfers in het gehele Nederlandse taalgebied van de laatste drie jaar zetten Ann Christy (Christiane Leenaerts) dan ook binnen de Top 500. Een 491e plaats voor Ann Christy - De Roos 223,846 views Voor een nummer uit 1980 van een al in 1984 overleden artieste is dat een zeer grote prestatie. Ann Christy was een van de slechts acht Vlaamse artiesten die deze lijst wisten te halen. Ann Christy (1945 - 1984). Rust in Vrede. De straat is met jou. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#708 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() http://www.youtube.com/watch?v=F1cbsiLrXxk |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#709 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 21 sept:
Clouseau - Leve Belgie (2.469 hits) Winne - Alles Wat Ik Wil (23.184 hits) 29 sept (8 dagen later): Clouseau - Leve Belgie (5.043 hits) Winne - Alles Wat Ik Wil (46.881 hits) Waar zijn alle belgicisten nu? Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 29 september 2009 om 13:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#710 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]()
De Regering heeft vandaag medegedeeld dat het landsymbool wordt vervangen door een condoom. Dit, omdat het meer weergeeft waar de Belgische politiek voor staat: Een condoom staat inflatie toe, stopt productie, vernietigt de volgende generatie, voorkomt een hoop gelul en... geeft u een gevoel van veiligheid terwijl u in feite genaaid wordt! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#711 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik eerlijk gezegd ook. Ik heb de doorsnee Vlaming toch onderschat, denk ik...
Laatst gewijzigd door Zwartengeel : 29 september 2009 om 19:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#712 |
Banneling
|
![]() Voor een politiek beladen lied vind ik dat ze het prima gedaan hebben. Nr 3 van de Vlaamse top 10 halen. Ge moet het maar doen met zulke 'song'. Want zulk liedje is natuurlijk helemaal wat anders dan het traditioneel liedje van 'ik hou van jou en ik blijf je trouw'. Neen, het verbaast me zelfs dat ze überhaupt in de Vlaamse Top 10 zijn geraakt met hun singeltje. Prima gedaan van Clouseau!
Laatst gewijzigd door system : 29 september 2009 om 19:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#713 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat doet het ertoe op welke plaats dat liedje staat in de top-zoveels? Wat doet dat liedje ertoe, op de eerste plaats? Live and let die.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#714 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#715 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#716 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#717 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#718 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#719 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 21 sept:
Clouseau - Leve Belgie (2.469 hits) Winne - Alles Wat Ik Wil (23.184 hits) 29 sept (8 dagen later): Clouseau - Leve Belgie (5.043 hits) Winne - Alles Wat Ik Wil (46.881 hits) 06 okt (weer 8 dagen later) Clouseau - Leve Belgie (7.043 hits) Winne - Alles Wat Ik Wil (70.481 hits) Waar zijn alle belgicisten nu? Geen internet? |
![]() |
![]() |
![]() |
#720 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nog iets: nog steeds staat 'Leve België' in de eerste tien (9) van de Vlaamse Top Tien. Dat hadden sommigen hier zeker niet voor mogelijk gehouden. Pech voor hen. Laatst gewijzigd door system : 6 oktober 2009 om 13:01. |
|
![]() |
![]() |