![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#161 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#162 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Je weet nu al niet alleen meer beter dan ikzelf wat denk, wat ik geloof, wat ik voel, wat ik besluit, wat ik meen, waar mee ik lach, wat ik kan zien enz... ... maar nu ook al wat ik begrijp en wat niet... http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=116 ... Ik begrijp het verschil tussen een legger en een plan maar al te goed. Maar daar gaat het hier niet over. Het gaat hier over je stommiteiten die je maar niet wil toegeven. Goed geprobeerd om van onderwerp te veranderen. Helaas voor jou, niet goed genoeg.... Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 18 oktober 2009 om 20:34. |
|
|
|
|
|
|
#163 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Inderdaad, Paulus, d�*t denk jij dan... Jij kan immers niet verder kijken dan je neus lang is. Je interpreteert zelfs de meest eenvoudige boodschappen verkeerd en bouwt daar op verder, zèlfs als je met je neus op je fout gedrukt wordt.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
#164 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik weet het. Dat maakt het zo zielig...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
#165 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Als iemand schrijft "bij het kadaster", ... dan moet ik dat volgens jou interpreteren als "bij de gemeente", want dan kun jij zeggen dat ik lieg want gezien men bij de gemeente geen plannen kan afhalen... http://forum.politics.be/showpost.ph...3&postcount=64 http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=106 http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=127 Tjah?... Je vraagt erom... ...en je krijgt er zoveel als je maar wil natuurlijk. Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#166 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#167 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Als iemand schrijft dat hij bouwplannen afhaalt bij 'het kadaster', Paulus, dan weet ik dat hij de gemeente bedoelt, omdat ik weet dat het kadaster geen plannen geeft en de gemeente - mits toestemming van de architect die het plan tekende - wel. Ik weet dat, Paulus, omdat ik in de branche zit. Jij weet dat niet, omdat je niet in die branche zit, maar je (misplaatste) trots weerhoudt je ervan om dat van mij aan te nemen. En d�*�*r, Paulus, zit de kern van het probleem van ontsporende discussies met jou.
|
|
|
|
|
#168 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Je weet nu al niet alleen meer beter dan ikzelf wat denk, wat ik geloof, wat ik voel, wat ik besluit, wat ik meen, waar mee ik lach, wat ik kan zien, wat ik begrijp en wat niet...enz... ... maar nu ook al in welke branche ik zit.... Jongen toch... Is het nooit bij je opgekomen dat als iemand zegt dat hij bouwplannen gaat afhalen bij het kadaster, misschien niet bouwplannen bedoelt maar wel kadaster bijvoorbeeld? Bovendien, en dat zeg ik nu al voor de vierde keer, is het in deze discussie van ondergeschikt belang waar welke plannen worden afgehaald. Ik moet gewoon hartelijk lachen met jouw bewering dat een ambtenaar nog steeds met een nummerke naar een stoffig archiefje moet om een plan. Toen ik de kadasterplans liet afhalen waren ze weldegelijk digitaal verkrijbaar. Je kunt morgen eens bellen als je wil. Ik geef je het nummer: Langerei 7, 8000 Brugge - Algemene Diensten: tel. 050/ 44 26 11 - Loket inlichtingen: tel. 050/ 44 26 20- Kadastrale uittreksels: tel. 050/ 44 26 30- http://www.brugge.be/internet/nl/ope...Kadaster.htm#4 Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 18 oktober 2009 om 21:22. |
|
|
|
|
|
|
#169 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Je linkje werkt niet. Cosmic coincidence?
|
|
|
|
|
#170 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Daarbij Raf,..
... het is nu welletjes geweest. Maak jezelf maar verder belachelijk als je dat perse wil. Paulus. |
|
|
|
|
|
#171 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Doe-oei, Paulus!
|
|
|
|
|
|
#172 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#173 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
En met "de meelezer" bedoel je die twee man en een paardenkop die jouw kinderlijke folliekes toejuichen enkel en alleen omdat ze mij niet kunnen verdragen?
Wauw, Paulus! Wat ben je toch een imposant debater!
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 18 oktober 2009 om 21:44. |
|
|
|
|
|
#174 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Paulus. |
|