![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Seg.... Rikbe.... Princessje hier!! Ik heb 2.000.000 miljoen vlamingen beledigd.. (door een artikel op HLN aan te halen dat VLAAMSE meisjes zich alomtegenwoordig prostitueren voor telefoonkaarten) Jij en je dochters hadden klacht ingediend.... De onderzoeksrechter zou mij weten te vinden!! We zijn nu meer dan een maand later... Mag ik U aanraden een betere advocaat te nemen.... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Want er zit geen schot in de zaak hoor!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#222 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
PS Ik dacht dat je het land uitgevlucht was.
Zonder O2, geen dierlijk leven. Zonder CO2, geen leven. "The reason people use a crucifix against vampires is that vampires are allergic to bullshit." - Richard Pryor Laatst gewijzigd door rikbe : 28 oktober 2009 om 23:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#223 |
Banneling
|
![]() Uit de veroordeling van onze 2 tennissers blijkt dat de internationale gemeenschap, voor de sportwereld althans, een internationale wetgeving kan uitdokteren en opleggen.
Voor de financiële wereld is een wetgeving onbestaande! Is dit niet willen of niet kunnen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#224 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#225 |
Banneling
|
![]() Geen investeringen in landen en bedrijven die de mensenrechten en arbeidsrechten niet respecteren.
Er mag eindelijk eens werk gemaakt worden van een tobintaks. Ik zie niet in waarom arbeiders het slachtoffer moeten zijn van de speculanten die gokken op de beurs. |
![]() |
![]() |
![]() |
#226 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Natuurlijk klinkt dat mooi, vanuit uw zetel om te zeggen dat mensenrechten moeten worden gerespecteerd, uiteraard, maar daarom niet investeren economisch in die landen waar dit niet gebeurt lost voor mensen niets op, integendeel! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#227 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#228 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Op welke manier is de investering die Total er doet gunstig voor de bevolking? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#229 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#230 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die truck is oud hoor, anderen moeten weerleggen en bewijzen, doe jij dit eerst maar eens zelf, in welke zin klopt mijn redenering niet? Graag eerst een serieus antwoord! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#231 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#232 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#233 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showthread....27#post4397627 Dit is niet mijn stokpaardje; dit is een onweerlegbaar voorbeeld dat je stelling niet opgaat. Wanneer alleen nog geld mag geïnvesteerd worden in landen/ondernemingen die de mensenrechten en arbeidsrechten respecteren; zullen die verplicht worden ze te respecteren; want die landen/ondernemingen hebben die investeringen nodig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#234 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#235 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#236 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Birma-Myanmar is een onweerlegbaar voorbeeld dat je stelling: "de bevolking is beter af dan zonder investering" niet opgaat. De helft van de werkende wereldbevolking verdient 1,5 euro per dag of minder; t.o.v. wat zou dit een vooruitgang kunnen zijn? Geld moet geïnvesteerd worden om geld op te brengen; als dit niet kan in landen/bedrijven die de mensenrechten en arbeidsrechten respecteren; moeten men op zoek naar landen/bedrijven die dat wel doen. Uit de veroordeling van onze 2 tennissers blijkt dat de internationale gemeenschap, voor de sportwereld althans, een internationale wetgeving kan uitdokteren en opleggen. Voor de financiële wereld is een wetgeving onbestaande! Is dit niet willen of niet kunnen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#237 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U weerlegt dus niets, zoals gebruikelijk ziet u uw opinie aan voor brandend water! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#238 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Met de rest van mijn bericht ga je akkoord? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#239 |
Banneling
|
![]() mensen mogen ook vrij immigreren. Maar dan wel de welfare state afschaffen.
gewoon keuze maken. I don't care |
![]() |
![]() |
![]() |
#240 |
Europees Commissaris
|
![]() Hoe zou jij een land zonder mensenrechten, arbeidsrechten enz. noemen?