![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#401 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#402 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens moord is ook zo heel streng niet. Ik heb iemand gekend die 13.5 jaar had gekregen om zijn vrouw te vermoorden. Na zes jaar was hij vrijgelaten. Als er dan iemand zever had met zijn vrouw dan zei hij, maak die kapot he, op zes jaar ben je er vanaf. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#403 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Halleluja !
![]() |
#404 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het idee is uitstekend, maar ik moet passen in de zamenhofmaand december zit mijn agenda vol met "familiale aangelengenheden" zoals inderdaad naast het sinterklaasfeest, het zamenhoffeest, het kerstfeest
een winterbbq en minstens 2 "marchings" netjes verdeeld over Wallonië en "La flandre profonde" (met onderweg pistoleekes met gehakt). Dan is er bovendien nog de kerstmarkt van "De Hoeve" (mijn werkgever) en de vergadering van de Baarle-Werkgroep... Kort gezegd : I'm full ! Een forumaanwezigheid in teken van de multiculturaliteit op het chinees nieuwjaar zie ik daarentegen nog wel zitten....
![]() |
#405 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]()
![]() |
#406 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#407 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Undefeated Army Bietan Jarrai Laatst gewijzigd door Dronkoers : 30 november 2009 om 00:31. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#408 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() *proest*
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#409 |
Minister-President
|
![]()
![]() |
#410 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#411 | |||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Geef toe dat het op z'n minst vreemd is en vragen oproept. Volgens mij heb jij je hier echter wel degelijk aangemeld met als doel te discussiëren. Er staan op dit forum nog altijd oude berichten van jou die niet over bier of tetten gaan. Je hebt het gewoon opgegeven. Waarom weet ik niet precies maar ik heb zo mijn vermoeden. Citaat:
Citaat:
Ik heb al heel wat meer verschillende soorten drugs genomen in mijn leven dan alleen maar alcohol. Velen zouden mij met onverantwoord, verslaafd en nog een hele rits andere mooie woordjes omschrijven. Maar zelfs ik heb het fatsoen en het verstand om te weten dat achter het stuur kruipen terwijl je onder invloed bent absoluut verkeerd is. Dat jij met je eigen leven wil spelen boeit me niet. Dat jij met de levens van anderen speelt omdat je perse de achterlijke plebejer moet gaan uithangen is onvergefelijk. En ik weet dat jij beter kan dan dat. Citaat:
Citaat:
Als het al zover gekomen is dat je die opmerking van zowat iedereen krijgt en het al kotsbeu bent gehoord, zou het dan niet eens dringend tijd worden om er ook iets aan te doen? Of ga je blijven doorgaan alsof je een verstandelijk gehandicapte puber bent? |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#412 | |
Staatssecretaris
Locatie: in een absurde realiteit van alcohol, sigaretten & werk
|
![]() Citaat:
ik sta in hetzelfde lijstje als nubian!! ![]() een teken van god! ![]()
![]() |
![]() |
#413 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#414 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aan Alboreto, omdat hij als Vlamingenhater een Formule 1-nick heeft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#415 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie???
|
![]() |
![]() |
![]() |
#416 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]()
![]() |
#417 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() kleine aanboring....?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#418 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#419 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik had het over zijn naam, een inside Esperantisten-grap eigenlijk.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#420 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |