Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 1 december 2009, 18:11   #81
roger verhiest
Eur. Commissievoorzitter

roger verhiest's schermafbeelding

Standaard

Er bestaat een internationale plutocratische samenzwering tegen extreem rechts.
Deze organisatie heeft alle reklame-uitgaven van multinationals in handen en spenderen deze bedragen in functie van het niet-opvoeren van extreem-rechts. Is er een bepaalde omroep of krant of ander mediabedrijf dat extreem-rechts aan het woord laat, dan krijgen ze strafpunten. Hoe meer strafpunten, hoe minder centen : zo eenvoudig is dat !

Tempo toleras
sed vero aperas
roger verhiest is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2009, 18:15   #82
Den Ardennees
Perm. Vertegenwoordiger VN

Den Ardennees's schermafbeelding

Standaard

Ge stelt me teleur profke, nog altijd niet verteerd dat Blauwvoet en anderen uw overstap naar LDD niet echt waardeerden?
-Ivan De Vadder: wij vinden alvast dat u één van die keien bent
Den Ardennees is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2009, 18:24   #83
De Prof
Minister-President

De Prof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Inderdaad, nu bewijzen we zwart op wit dat de VRT het VB discrimineerd en toch blijven ze het licht van de zon ontkennen.
Bewijzen...
Een rechtbank heeft het VB in het gelijkgesteld, ivm het onheus behandelden in een verkiezingsprogramma
Net zoals een rechtbank heeft geoordeeld heeft dat het VB een racistisch discours volgt.

Met de ene ben jij het volkomen eens, met de andere dan weer niet..

'T is maar wat er in uw kraampje past.

Laatst gewijzigd door De Prof : 1 december 2009 om 18:33.
De Prof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2009, 18:31   #84
roger verhiest
Eur. Commissievoorzitter

roger verhiest's schermafbeelding

Standaard

Het Cordon médiatique tegen het VB bestaat wel degelijk. Men voert op de VRt en de RTBF alleen d�*n VB-ers op als het volstrekte debiele billendichtknijpers zijn. Ik wacht nog altijd met spanning op de eerste intelligente VB-er of N-SA-er op TV zodat hij of zij mij kan overtuigen met redelijke argumenten van hun gedachtengoed. Als zelfs de huidige voorzitter moet komen vertellen dat hij ook al eens andere kiezers zou willen dan enkel en alleen verzuurde randdebielen, weet ik toch waarom ik niet op die partij moet stemmen. Dank U VRT !

Tempo toleras
sed vero aperas
roger verhiest is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2009, 18:32   #85
De Prof
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Ardennees Bekijk bericht
Ge stelt me teleur profke, nog altijd niet verteerd dat Blauwvoet en anderen uw overstap naar LDD niet echt waardeerden?
Ik ben niet overgestapt naar LDD.
ben trouwens nooit bij een politieke partij geweest.
Maar men ogen zijn wel geopend bij het zien hoe VB'ers op Pi mensen behandelen als deze kritiek geven op de partij.
Plots wordt je er voor het rot van de straat uitgescholden, en buiten gestampt zonder enige uitleg.

Laatst gewijzigd door De Prof : 1 december 2009 om 18:35.
Oud 1 december 2009, 18:37   #86
Kay_
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Die waarin duidelijk stond te lezen dat de VRT discrimineerd.
Ahja, die uitspraak. Want hoe zit dat weer, als het gerecht in het voordeel van het VB spreekt zijn ze geloofwaardig en anders politiek, extreem-links benoemde zakkenvullers.

Ik was het even vergeten.
Kay_ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2009, 18:38   #87
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door k9 Bekijk bericht
Leer lezen, ik spreek toch niet over het programma? Ik spreek of mensen zelfs iets weten over die materies. Leuk dat je slaafs gelooft dat alle vreemdelingen profitieurs en/of criminelen zijn zoals het VB durft zeggen echter als je er zelfs niks over weet is het achterlijk dat slaafs te volgen.
Plaat blijft hangen.

Je mag mij eens aantonen waar het vb zegt dat "alle" profiteurs en dergelijke meer zijn.
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2009, 18:40   #88
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door speurneus Bekijk bericht
Wat is de zin om een partij uit te nodigen op een verkiezingsdebat als je weet dat diezelfde partij toch nooit in een regeringscoalitie zal worden opgenomen en als dusdanig geen enkele van haar wensen kan waarmaken?
Het vb vertegenwoordigd veel kiezers en zijn nog steeds de 2de grootste partij.Wij hebben evenzeer het recht om er aanwezig te zijn.
Oud 1 december 2009, 18:41   #89
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Ik denk dat Pietje juist naar het wc was en daarmee niet gezien heeft hoe Van Hauthem Geeraerts te kakken zette toen hij de uitspraken van die Brusselse politiecommisaris aanhaalde.

Dat het er bovenop was zag je duidelijk aan Geeraerts zijn gezicht, mond vol tanden en dat was het.
Inderdaad.
Oud 1 december 2009, 18:50   #90
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kay_ Bekijk bericht
Ahja, die uitspraak. Want hoe zit dat weer, als het gerecht in het voordeel van het VB spreekt zijn ze geloofwaardig en anders politiek, extreem-links benoemde zakkenvullers.

Zegt u het maar, is het Belgische gerecht geloofwaardig of niet?
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2009, 19:07   #91
k9

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler Bekijk bericht
ik heb niet de gewonte om mezelf te herhalen maar ga het hier tegen mijn zin in toch nog eens doen.
De starter van deze draad (De Prof) beweert dat het CM niet (meer) bestaat.
Een gans blik linkiewinkies beaamt dit.
Degenen die het cordon mediatique hebben ingevoerd en het een generatie lang hebben toegepast (bijvoorbeeld: Hoflack in Knack vorige week na de veroordeling van de VRT door de Raad Van State; nota: VRT en de democratische samenleving, enz) zeggen dat het zeer zeker wél nog bestaat en dat ze het nog gaan verfijnen en uitbreiden.
Je bedoeld deze van vorige maand: (altijd handig iemand die geen bronnen geeft)

http://knack.rnews.be/nieuws/belgie/...icle39779.html

"Bij de laatste federale verkiezingen"

En ik zeg dat ik in elk debat het VB zag bij de VLAAMSE verkiezingen.Buiten dat jij dus met cijfers of bronnen afkomt heb je niks.

trouwens :

"Dat impliceert dus dat ik als hoofdredacteur verplicht ben om bij grote debatten alle partijen aan het woord te laten, ook het Vlaams Belang. De VRT kan het zich niet permitteren om een beslissing van de Raad van State naast zich neer te leggen.'

Je liegt dus.

Citaat:
Conclusie: U desavoueert diegenen die zelf zeggen het CM toe te passen.

Simpel: kom dan (op uw aanvraag) met cijfers die diegenen die het CM toepassen overtuigen van het feit dat ze hetgeen ze zelf zeggen te doen net niet doen.
Ik hoef niks, zoals aangetoond is jouw bron niet enkel verkeerd gequote dit ging over 2007.

Dus nogmaals: cijfers AUB ipv speculatie.
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."

-Hermann Goering (1893 - 1946)
Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

The second in command of the Third Reich
k9 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2009, 19:14   #92
k9

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roger verhiest Bekijk bericht
Het Cordon médiatique tegen het VB bestaat wel degelijk.
Het bestond wel degelijk , echter in de laatse verkiezing heb ik er niks van gemerkt.

Citaat:
Men voert op de VRt en de RTBF alleen d�*n VB-ers op als het volstrekte debiele billendichtknijpers zijn. Ik wacht nog altijd met spanning op de eerste intelligente VB-er of N-SA-er op TV zodat hij of zij mij kan overtuigen met redelijke argumenten van hun gedachtengoed. Als zelfs de huidige voorzitter moet komen vertellen dat hij ook al eens andere kiezers zou willen dan enkel en alleen verzuurde randdebielen, weet ik toch waarom ik niet op die partij moet stemmen. Dank U VRT !
Euh, annemans, vanhecke morel en vooral de winter zijn volop in de vorige verkiezingen aan bod gekomen hoor. "debiele billendichtknijpers" ?
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."

-Hermann Goering (1893 - 1946)
Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

The second in command of the Third Reich
k9 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2009, 19:14   #93
Herr Oberst
Eur. Commissievoorzitter

Herr Oberst's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Prof Bekijk bericht
Maar men ogen zijn wel geopend bij het zien hoe VB'ers op Pi mensen behandelen als deze kritiek geven op de partij.
Plots wordt je er voor het rot van de straat uitgescholden, en buiten gestampt zonder enige uitleg.
Het is wel bijzonder zielig als men zijn politieke keuzes laat afhangen van wat er op internetfora gezegd wordt.
Herr Oberst is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2009, 19:22   #94
Kay_
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
De vraag niet terugkaatsen hé. Dan wordt het geen leuke discussie.
Kay_ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2009, 19:27   #95
Fieseler

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Aha...linkiewinkieworld heeft hetargument gevonden om De Prof zijn opening te argumenteren...

Ik vond...
Ik heb gezien...
Volgens mij...

Tja...tegen deze argumenten kunnen wij uiteraard niet op hé...zelfs niet als de cordon aktoren het zelf expliciet toegeven...zelfs niet met de nota "VRT en de democratische samenleving"...zelfs niet met het proces waarmee het VB de DS heeft moeten dwingen op 1(één) pagina te mogen kopen om verkiezingsreklame te maken...zelfs niet met het bewijs dat het VB nooit wordt uitgenodigd voor welk thema buiten de nieuwsdienst dan ook...zelfs niet met het openlijke weigeren van verkiesingsreklame in andere gazetten...zelfs niet bij het proces tegen De Post die hun verkiezingsdrukwerk niet wou verdelen...

Bon: er is dus geen cordon mediatique...

Mijn vraag dus: waarom wordt het cordon mediatique waar linkiewinkieworld zo fier op was en waarvan ze tot op de dag van vandaag verklaren dat ze het met alle middelen willen voortzetten en verfijnen nu genegationeerd...waarom???
Oud 1 december 2009, 19:30   #96
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De vraag niet terugkaatsen hé. Dan wordt het geen leuke discussie.
Juist wel, het forceert de tegenstander van positie in te nemen alwaar hij daarvoor vrijblijvend kritiek kon spuien.
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2009, 19:33   #97
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Prof Bekijk bericht
En dat is dan een reden voor een mediaboycot ? Kan de vrt den spa wel gaan boycotten, omdat ze fvdb hebben buitengestampt. Maw wat hebben persoonlijke racunes nu te maken, met de wetenschap, dat de vrt een regeringszender is, voornamelijk bevolkt met (extreem)linkse journalisten.
Bob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2009, 19:39   #98
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Zij die de (extreem)linkse richting van den vrt niet willen zien, zijn ofwel van slechte wil, ofwel blind.
Heeft trouwens niets met het vb te maken. Ook de ldd, nva, rechtse vleugel cvp (oa de crem) worden niet behandeld met dezelfde zachtheid, zoals bvb groen, en zelfs het extreemlinkse pvda worden behandeld.
Oud 1 december 2009, 19:41   #99
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Vooral als het extreemlinkse terreurorganisaties vrijspreekt
Oud 1 december 2009, 19:56   #100
De Prof
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Oberst Bekijk bericht
Het is wel bijzonder zielig als men zijn politieke keuzes laat afhangen van wat er op internetfora gezegd wordt.
Als zelfs een gewezen voorzitter zen politieke keuze laat afhangen van personen, waarom zou een kiezer dat dan niet mogen doen?
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:40.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be