![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() M'n ALLEREERSTE single (vynil) da'kalleen kocht:
Vivi: (A kant) voel jewat , wilje wat (1976) Zwarte platenhoes meenmij te herinneren !! http://www.euromediarts.com/ShowWeb/..._1_foto.htm#71 (Nr 34) Was feitelijk 40Bf , enhad maar 36bf opzak , maar mochttoch hebben ![]() Zeize , ja maar , dan hebgeen centjes meer om drinken ?? Ik zei: da'maakt meniets uit ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
moeste gijtoen nieelke week naardemis? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ergens kinder-zaternamiddag , lente of zomer (??)
En ja , ikmoest elke zondag naarkerk (of zaterdag vanaf 6 uur)
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Burger
|
![]() toch niet als metalhead geboren hoor, moeke was zwaar into franse chansons
![]() toen ik 9-10 was in het ziekenhuis gelegen voor operaties, toen als kado een tape van iron maiden gekregen van de rocker nonkel en het hek was van de dam ![]()
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() tegenwoordig heb ik het zwaar voor sludge of stoner doom ![]() church of misery baroness the melvins electric wizzard sleep bongzilla
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ![]()
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van Mercyful fate: Melissa: CD uitgave 25 jaar Don't Break The Oath: Vinyl In The Shadows: CD Time: Vinyl (500 exemplaren gemaakt) Into The Unknown: Vinyl (500 exemplaren gemaakt) Dead Again: CD 9: nog nergens nie gezien. Staat illegaal gedownload op PC. King Diamond: Fatal Portrait: eerste uitgave vinyl! (via Ebay) Abigail: Remasterde Vinyl-uitgave (2007) Them: Remasterde Vinyl-uitgave (2007) Conspiracy: Vinyluitgave uit 1989 (via Ebay) The eye: enkel op PC, normaal wordt de geremasterde CD begin volgend jaar verkocht (zeggen ze al 2 jaar) The Spider's Lullabye: enkel op PC, normaal wordt de geremasterde CD begin volgend jaar verkocht (zeggen ze al 2 jaar) The Graveyard: enkel op PC, normaal wordt de geremasterde CD begin volgend jaar verkocht (zeggen ze al 2 jaar) Voodoo: enkel op PC, normaal wordt de geremasterde CD begin volgend jaar verkocht (zeggen ze al 2 jaar) House Of God: enkel op PC, normaal wordt de geremasterde CD begin volgend jaar verkocht (zeggen ze al 2 jaar) Abigail II: enkel op PC, normaal wordt de geremasterde CD begin volgend jaar verkocht (zeggen ze al 2 jaar) The Puppet Master: CD Give me your soul: CD |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Allereerste CD:
Allereerste LP (van de vier die ik heb gekocht) Allereerste single (van de twee die ik heb gekocht) |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Mijn eerste singeltje: Run DMC - It's like that Mijn eerste albummeke: The Offspring - Smash (daar ben ik wel fier op) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Europees Commissaris
|
![]() She's a rainbow, van de Stones.
Nadat ik eerst een eeuwigheid had gespaard om een Philips platenspelertje te kunnen kopen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Al is schamen misschien een te zwaar woord. |
|
![]() |
![]() |
![]() |