![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
verleden, meer dan 9 jaar geleden. Ik stel me eerder de vraag waarom ik ooit zo dwaas ben geweest. Afkeer voor het establishment denk ik, evenwel de verkeerde oplossing gekozen. Laatst gewijzigd door Brugge Veilig en Leefbaar : 3 december 2009 om 13:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
probleem is dat je als niet-extreem-rechtse weinig interactie mag verwachten, de discussies gaan er meestal over wie het hardst kan roepen tegen moslims, Walen, Franstaligen, politici (iedereen behalve die van het heilige VB). ik heb er nooit problemen gehad, nooit 1 berisping gekregen, nooit 1 topic gesloten gehad. enkel wat problemen met sommige leden die maar 1 doel hadden/hebben: alles wat niet extreem-recht is, buitenpesten. af en toe kom ik er nog, heb ik er een paar interessante gesprekken, maar dat verzandt weer snel.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Zo wees ik er haar op(voor waar ik op de vingers werd getikt) dat het reglement werd geschonden Ze gaf dat toe, maar meldde er fijntjes bij dat ze de fout niet ging rechtzetten. Het is nu éénmaal een voorrecht van de moderatie om op wat dan ook in te gaan of niet, al dus de moderator Laatst gewijzigd door De Prof : 3 december 2009 om 14:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door De Prof : 3 december 2009 om 14:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb me vergist in u, ik dacht eerst dat je geen Vlaming was. Ik besef nu dat je een Vlaming bent in hart en nieren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik heb nu 2 voorbeeldjes aangehaald van waar de moderatie in de fout gaat. Ik kan nog wel even verder gaan hoor, maar het zal nooit voor u genoeg zijn. Die 'heilige' VB'ers toch. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben geen VB'er vriend. Als de VB'ers hun goesting krijgen ben ik de eerste die opgesloten wordt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() Haha,als jij zou worden opgesloten dan is het teken je hier illegaal bent of al ernstige feiten hebt gepleegd,dan zouden ze u idd en terecht buite gooien ja.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nogniet voorgehad
![]() Forum permissies Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum -------------------------------------------------------------------------------- Wanneer niet ingelogd ![]() Regels voor berichten Je mag niet nieuwe discussies starten Je mag niet reageren op berichten Je mag niet bijlagen versturen Je mag niet jouw berichten bewerken -------------------------------------------------------------------------------- vB-code is Aan Smileys zijn Aan [IMG]-code is Aan HTML-code is Uit Wanneer ingelogd ![]() Regels voor berichten Je mag nieuwe discussies starten Je mag reageren op berichten Je mag bijlagen versturen Je mag jouw berichten bewerken -------------------------------------------------------------------------------- vB-code is Aan Smileys zijn Aan [IMG]-code is Aan HTML-code is Uit Wanneer ingelogd ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Zo zou er ook sprake zijn van interne corruptie (percentjes opstrijken van reclamecampagnes...) Het VB een partij als de andere ! http://www.politicsinfo.be/viewtopic...art=20#p857596
Prachtig nummer van Aryan : http://www.youtube.com/watch?v=PgbwuNLmtw8 Laatst gewijzigd door Honoré gepluimd : 3 december 2009 om 16:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
"Wat waren eigenlijk precies de ideologische/politieke meningsverschillen waardoor u het VB hebt verlaten?" ? Of gaat u inhoudelijk/ideologisch nog steeds akkoord met het VB en is het enkel omwille van die mentaliteit bij de top? |
|
![]() |
![]() |