![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Let wel, de activiteiten van de DHKP-C en die van de ETA lijken mij verder toch wel verschillend gemotiveerd te zijn, dus elke vergelijking wat dat betreft loopt altijd mank. Kort gezegd: De ETA staat immers een autonoom Baskenland voor, en dat is iets waar ik me als volksnationalist wel in kan vinden, zij het dat er geen nodeloos geweld gebruikt wordt. En daar schort het bij de ETA nogal eens aan. De DHKP-C is gewoon een communistische terreurorganisatie die zowat alles en allen aanvalt dat niet met hun zieke doctrines overeenkomt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Mensen die onze wetten verachten en misprijzen, wat zou jij daar mee doen? Niet veel goeds dacht ik zo. Laatst gewijzigd door filosoof : 24 december 2009 om 02:14. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() Er werd hier al meer dan eens gevraagd, advocaten niet meer toe te staan procedurefouten te pleiten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() prima...
Nu kunnen alle DHCP-leden in alle rust uitgewezen worden...ze zijn zonet niet-terroristisch verklaard,dus zelfs in hun teerbeminde Turkije hebben ze niks te vrezen.... Laatst gewijzigd door kelt : 24 december 2009 om 07:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Partijlid
|
![]() Igg, ik vind trouwens ook dat we alle Roma zigeuners terug moeten sturen naar Roemenië en Slovakije, dat zijn EU landen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#30 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo zien we maar weer hoe de rechtse zelfverklaarde democraten werkelijk zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() Dat ik tegen wetten ben die het voor Jan en alleman mogelijk maken binnen de kortste keren Nederlander, Belg, enzovoorts te worden, is geen geheim. Dat heeft u dus wederom haarscherp in de gaten filosoof. Autochtonen, de echte autochtonen dus, en niet iedereen die toevallig bij aankoop van een pak waspoeder een Nederlands/Belgisch paspoort cadeau heeft gekregen, hebben voor mij dan ook het recht om tegen dat soort wetten te protesteren en ze te veranderen. Allochtonen hebben 's lands wetten gewoon te aanvaarden en bevalt hen dat niet, kunnen ze hun heil elders gaan zoeken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bahar is geboren Belg hoor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() wat nu weer?!?
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alweer een "grote onderscheiding" voor ons zustisieel apparaat:
iemand die de terroristische daden van een buitenlandse terroristische groep goedpraat, is daarom nog geen bewezen terrorist. Okee, ik ga mee. Maar als diezelfde oen dan in een vredelievend land als Vlaanderen betrapt wordt met wapens en soortgelijke .... dan vind ik de kombinasie van die twee gegevens (verdedigen van .. en wapenbezit ...) wel degelijk een bewijs dat hij medeplichtig is aan terrorisme. En het verstoppen van iemand die in naam van dat terrorisme meehielp om een moord te plegen in Turkije, maakt de kombinasie nog terroristisch-krimineler. Maar niet zo met zustisie in dit apenland. Oh neen. En dat wordt dan nog verdedigd door hun vriendjes, a ja, want het zijn markistisch-leninistische strijdbroedertjes ....
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus dan is foltering een democratisch middel? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De vrijheid van meningsuiting is zeer beperkt. Rechtbanken aanvaarden nog altijd "bekentenissen" die afgedwongen zijn door foltering ! Tegenstanders v.h.regime worden ontvoerd door politieagenten in burger en daarna mishandeld. Gerechtelijke intimidatie tegen mensenrechten-aktivisten is schering en inslag. Zo kunnen we nog een ganse blz. verder gaan. Volgens de EU is Turkije nog géén demokratie ! ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Boduo : 24 december 2009 om 13:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |