![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() misschien had ik het doorgehad als ik de hele film had gezien ![]()
![]() |
#82 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Nee, ik heb de film ook niet helemaal gezien, hoor. Het gaat er wat over. De films in mijn lijstje zijn het wél waard te bekijken. Heb je The Thing ooit al gezien?
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. Laatst gewijzigd door van Maerlant : 3 januari 2010 om 20:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Knappe film ...
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() The After man ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Daar zijn 3 delen van. Vooral deel 2 en 3 zijn hilarisch en pervers.
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
WTF inderdaad!! ![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() The Necrofiles
Enook iets met zeemeermin in badkuip (japanse film) http://www.imdb.com/find?s=all&q=mermaid
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
![]() |
#89 |
Minister-President
|
![]() ..
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Miljaar, die film herinner ik me nog
![]() Die was lachen ![]()
![]() |
![]() |
#91 |
Gouverneur
|
![]() nog een randgeval :
let the right one in
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De film (of aflevering eigenlijk) die mij het meeste schrik aanjoeg was toen Wicky De Viking en zijn kompanen een spookschip vonden.
Ik weet nog dat ik in de keuken bij mijn moeder ging staan en dat die zei: "Ga maar naar de living, Wicky de Viking is bezig!". En ik durfde als (toen toch al zeker) zesjarige jongen niet zeggen dat ik bang was van een tekenfilmpje en toen ben ik maar op de wc gaan zitten... Ik heb nadien in heel mijn leven niet meer zo bang geweest van de tv als toen. De ultieme horror blijft voor mij dus The One With The Ghostship van Wicky de Viking.
![]() |
#93 |
Banneling
|
![]() Zombie Strippers.
![]() Freddy Kruger meets Jenna Jameson. ![]() ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 4 januari 2010 om 10:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
|
![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Europees Commissaris
|
![]() -The Thing
-The Fly -Hellraiser -The Howling -Fright Night -Dawn of the dead -Evil Dead -The Blob -... |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
|
![]() Zombie Strippers moet één van de meest bizarre films zijn die ik ooit zag, maar heeft wel een diepere betekenis, al wie het boek Rhinoceros van Eugène Ionesco in 't middelbaar als verplichte literatuur had, weet waarover ik het heb.
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
|
![]() Arachnafobia is wel een leuke film, eerder een thriller, met grappige komische interventie van John Goodman
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar die Jenna is zo'n lekker wijf...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |