![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Weer een bediende die dood en verderf zaait.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Of het zou dan toch de stilste ruzie zijn die er bestaat of bestond. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Minister-President
|
![]() Ook al is hij schuldig, het gedrag van die journalisten is beneden alle peil.
![]() |
#104 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Jup, Vermassen gisteren in Terzake, maar dat zal nog maar het begin zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | ||
|
![]() Citaat:
Een verklaring zou kunnen zijn dat de schoten die hij afvuurde, door de omwonenden werden geïnterpreteerd als lawaai van vuurwerk (het was immers Nieuwjaarsnacht)
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Minister-President
|
![]() Krant: 'Verdachte werd ook al ondervraagd tijdens de zaak Van Uytsel'
Procureur: 'Niets van waar' Krant: Verdachte heeft bekend Procureur: Verdachte heeft nog geen bekentenissen afgelegd. enzovoort
![]() |
#107 |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Aha, de realitysoap begint. Het is meestal nog beter dan Witse vooral, als de topacteurs als Vermassen gaan meedoen : spektakel verzekerd.
Laatst gewijzigd door Geertje : 7 januari 2010 om 15:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De weg van het huis naar de plaats waar de wagen werd gevonden ken ik niet. Omdat melding gemaakt werd dat de moord zou gepleegd zijn halverwege dit traject. Het is dus niet vreemd dat niemand die schoten gehoord heeft of op die plaats moeten er geen huizen zijn. En dan nog: op dat uren slapen mensen... De reacties van de buurt gisteren vond ik vrij normaal en bevestigen wat Jef Vermassen dikwijls zegt: een moordenaar ziet er niet uit als een moordenaar. In feite geen enkele mens. Hopelijk en dit voor de ouders wordt de zaak rond Annick ook opgelost. Maar goed dat is pure speculatie van mij. (ik bedoel dat deze verdachte ook die moord op zijn geweten zou hebben) Probleem bij Annick is dat de dader niet in de buurt, de omgeving kan gevonden worden. Gewoonlijk is dat wel zo. ** Het Gejank van Limburg meldt vandaag dat ze morgen NEGEN pagina's brengen over dit voorval. Dat is puur geld verdienen op kosten van de slachtoffers en met één pagina kan je de zaken toch ook duidelijk maken. Zaken zijn zaken? Zal wel zijn zeker? Morgen koopt 4/5 van de Limburgers ![]() Laatst gewijzigd door Tejokus : 7 januari 2010 om 15:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Een krant kan men niet aansprakelijk stellen voor procedurefouten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar de vraag is dan: zat die man gewoon heel de nacht te wachten met zen wapen tot dat koppeltje thuis kwam. Om dan (om welke reden?) toe te slaan of hun bedreigen. Ik denk dat de zaak bijlange aan nog niet is opgelost |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ²
![]() |
#113 | |
|
![]() dat is zo, maar het is de pers die verworden is tot een sensatiezoekende machine, die daarvoor zorgt.
Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 7 januari 2010 om 16:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Minister-President
|
![]() hahahaha
![]() |
#115 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is goed en wel begonnen met de "Zaak Dutroux", en sindsdien niet meer gestopt.
Laatst gewijzigd door Pietje : 7 januari 2010 om 16:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() van een krant verwacht ik berichtgeving, geen politie-roman.
![]() |
#117 | ||
|
![]() Citaat:
u kunt nu al gokken wat het volgende programma zal zijn waar hij zal opduiken
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De dader is gekend hoor maar de details nog niet. Gisteren had ik een andere optie. Stel dat de dader in hetzelfde café was en heeft gevraagd om hem mee te nemen naar huis....maar: - dan moest hij dat wapen al bij zich hebben - de kinderen zouden dan niet bij hem in huis slapen. - plus hij moest toch iets bij zich hebben om die wagen in brand te steken. Nu om een antwoord te geven op jouw vraag. Je weet nu dat die man niet vroeg ging slapen he en 's avonds laat naar tv keek. Niet zo moeilijk nu he ![]() Thuis had die alles binnen handbereik en heeft snel gehandeld. Waarom die zo gehandeld heeft weet ik ook niet. Ik kan niet in zijn hoofd kijken. Het ziet er naar uit dat hij dat meisje al een tijdje "in zijn hoofd had zitten". Het brute of choquerende is dat alles op een halfuur tijd gebeurd is . Mijn vraag: voorbedacht of eerder een impuls op dat moment. (zeg maar een plotse uitbarsting van dit soort geweld) Hij heeft 2 mensen omgebracht.... één na één. En die slachtoffers zullen ook wel niet "gezwegen" hebben. Een soort van razernij (?) die bezit nam van hem? Of een koele kikker. Omdat die maandag nog normaal les heeft gegeven. En in zijn klas met de kinderen erover heeft gepraat. Voor een normale mens idd. niet te begrijpen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() |
![]() |
![]() |