![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Gouverneur
|
![]() Akkoord met Audi (meestal) en BMW (altijd en overal) , maar Mercedes-rijders zijn over het algemeen toch een stuk rustiger denk ik .
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb vooral slechte ervaringen met BMW eigenaars. Die rijden blijkbaar alleen over de weg.
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() En die ging vooruit... ![]() Laatst gewijzigd door Duupje : 8 januari 2010 om 15:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() met de moto altijd netjes tussen de file ...
van BMW naar BMW ... die staan nl altijd uiterst rechts in het rijvak als iedere andere automobilist links aanhoudt én omgekeerd ... werkelijk BMW chauffeurs ![]() Laatst gewijzigd door Anna List : 8 januari 2010 om 15:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Minister
|
![]() Volvo, no doubt
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Minister
|
![]() BMW, voor wie écht wil rijden...
... ook al kan hij het niet.
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() dit soort volk :
dat rijdt zo verschrikkelijk traag dat heel de boel opstropt. Ge kunt er soms een kwartier achterfietsen voordat ge ze kunt voorbijsteken ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Smart
Fiat rijden nogal dikwijls eens onverantwoord hard, of gaan in t middenvak van de autostrade in de weg rijden. BMW AUDI Wegens arrogant weggedrag. Heb me dan uiteindelijk ook geen Audi of BMW gekocht, maar een ouwezakken merk dat groot genoeg is om te zeggen "ge moogt zoveel flitsen met uw lichten als ge wilt, ge kunt vierkant mijn kloten kussen." (en t is geen mercedes. ) ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() BMW. ELK type.
Audi.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. Laatst gewijzigd door van Maerlant : 8 januari 2010 om 16:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() 't is niet het merk auto dat telt.
maar de vrouw die er mee rijdt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
De camionetten doen ook wel hun best de dag van vandaag... Ik rijd zelf met een bmw en ik rijd altijd hoffelijk en nooit te snel...en ben er heel bewust over wat er rond mij afspeelt... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() Uiteraard. Het volstaat dat je ze in alle omstandigheden voorrang verleent en uit hun weg gaat, zoals 't een proleet betaamt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Rijkswacht hadden toen porsches als snelle wagens, maar waren toch niet in staat om een gti te onderscheppen. Wat verkeerscowboys betreft lijken de BMW's me ook oververtegenwoordigd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Leeghoofden kunnen met elke merk van auto rijden.
Maar ok, er is een oververtegenwoordiging van leeghoofden bij BMW-chauffeurs. Dat valt ook te verklaren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Europees Commissaris
|
![]() Awel, ik heb ook recent wat slechte ervaringen met BMW rijders gehad.
Vandaag rijd ik met de fiets op een afgescheiden fietspad lang de weg, komt er een BMW X5 vlot van een oprit gereden. De zichtbaarheid was goed en ik had ook een fel licht op m’n fiets staan, maar het bleef gewoon doorrijden en het leek erop alsof hij “zijn voorrang” wilde forceren. Uiteindelijk stopt hij toch op zo’n manier dat hij zowat 80 % van het fietspad verspert zodat ik door de sneeuw moet rijden. Geen probleem, hoor ik een auto hard optrekken achter mij en tuut hij twee keer terwijl hij me passeert. Ofwel was het ging het gewoon een super arrogant zak ofwel was hij zodanig lomp dat hij dacht dat hij voorrang van rechts had. Vorige week reed ik wederom op een afgescheiden fietspad, wederom met mijn fel fietslicht op. Komt er een madammeke met een nieuwe BMW 5 van de oprit gereden – met – u hoort het goed – haar zijruiten volledig onder de sneeuw. Als fietser moet je ultra defensief rijden en ik wist natuurlijk al wat er ging gebeuren, mevrouw had me natuurlijk niet gezien en stopte pas als mijn licht recht in haar zijvenster scheen. Hoe dom kan een mens zijn om met volledig bedekte ruiten rond te rijden? Tussen die twee gevallen in zag ik nog zo’n voertuig met volledig bedekte ruiten de baan oprijden. U raadt het al ... het was een BMW X5. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Ik rijd dus met een bmw en ik zal iedere fietser ruim de plaats en voorrang geven...ben ik dan een uitzondering? Toen ik 12 jaar geleden mijn rijexamen deed had ik 1 opmerking, dat ik te ver uitstak voor fietsers, en dat was op een lege baan, ongelooflijk maar echt waar... Ik geef een fietser minimum 1.5 meter ruimte en het liefst meer, want ik weet zelf maar al te goed hoe irritant het is voor een fietser als een auto je rakelings passeert...zal mij ook nooit op het fietspad parkeren of zo en heb een grondige hekel aan mensen die dat wel doen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |